همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

ریحانه و پنجمین دندونش

1390/12/17 0:55
نویسنده : مامانی
790 بازدید
اشتراک گذاری

ای دخملی ناناشی،

ناناشی و آناشی،

امروز 17 اسفند در 9 ماه و 17 روزگی پنجمین دندونت هم از سمت راست دندونای پایینیت (راست خودت) جوونه زد راحت و بی دردسر.

دندون 5

مبارکت باشه آب نباتم!

.   .

اما چی بگم از دندونای وسط بالایی که یک ماهه عذابت میدن و هنوزم در نیومدن.

البته سمت راستیه تا یکی دو روز درمیاد چون متورم شده و خیلی ناجور قرمز شده انگار زخمه.

اگه عکس گرفتم حتما میذارم هر چند کار سختیه.

راستی مامانی پریروز 15 اسفند دوباره بردمت بهداشت و متاسفانه بازم وزنت ثابته و فرقی نکرده دیگه کم کم دارم نگران میشم.

آخه تو که غذات شکر خدا خوبه و ویتامین و قطره آهنت رو هم که خوب می خوری پس چرا رشدت ثابته؟؟؟

البته هر چی از شیطونی ها و شلوغیات بگم کم گفتم. تو همون چند دقیقه ای که با خانم کارشناس صحبت می کردم انقدر تو بغلم شیطونی کردی و با دیدن نی نیه یه مراجعه کننده دیگه واکنش نشون دادی و به زبون خودت با نی نی صحبت کردی که خانم کارشناس هم فهمید چرا رشدت ثابت شده.

گفت این دخملی معلومه شیطونه و یه جا بند نمیشه برای همین انرژی می سوزونه و همش باید انرژیش رو تامین کنین.

از همون روز 4 مغز هم به خوردنی هات اضافه شده و وقتی یه قاشق 4 مغز آسیاب شده رو با بیسکوئیت خیس شده قاطی می کنم و بهت میدم خیلی دوست داری و خوب می خوری.

دیروز انقدر ظرف غذا به دست همش دنبالت بودم و هر چی دم دستم میومد به خوردت میدادم که شب دیدم لپات گل انداخته کلی با بابایی بهت خندیدیم.

آخه یه مساله ای هم که هست وقتی غذات رو بیشتر می کنم تحرکات و جست و خیزای تو هم بیشتر میشه و انرژی بیشتری می سوزونی.

دیشب انقدر از سر و کول من و بابا بالا رفتی و از این ور به اون ور رفتی و آتیش سوزوندی که وقتی شیشه آب لیمو شیرین رو دادم دستت یه قلوپ نخورده یهو به خواب رفتی و شیشه از دستت افتاد و من و بابایی کلی دلمون برات ضعف رفت.

ریحانم! این 10 روز تا عید رو خوب بخور و جون بگیر مامانی.

آخه هر کی میبینه میگه لاغر شدی و من تو دلم کلی غصه می خورم برای لپای آب شدت.

دندونای نحانا! لطفا یکی یکی به نوبت بابا دخملم دردش میاد خب.

 


پی نوشت: خاله جونا چند تا پست قبلی رو هم ببینید. دیدین گفتم جبران می کنم. بگین: ماشاا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عسل و غزل
18 اسفند 90 14:03
--- -------.----. ------ _.'__ ---`. --.--(#)(#)----/## .' @------------/### :------------,--##### --`-..__.-'_.--###/ --------`;_:-- ---`"' -------.'"""""`. -----/, ------- , ----//--------- ----`-.______.-' --- ___`. | .´'___ -(______|______) ســــــــــــــــــــلام من آپ كردم . منتظرم
فاطمه مامان ریحانه سادات
18 اسفند 90 15:11
سلام عزیز دلم ..... الهی من فدای اون دخمل جیگر برم ...هزار ماشالله روز به روز نازتر میشه ....دلم ضعف رفت برای عکسای خوشگلش .... اینقدر هم غصه لاغر شدن ریحانه رو نخور همه نی نی ها همینجورین ... اولش تپل مپل بعدش هی آب میکنن اما د.وباره تپل میشن غصه نخور.... غم نبینی گلم ناپدریم فوت کرده بود وبه هستی اطلاع داده بودم ...اونم تسلیت گفته بود .... قضیه اش رو سر فرصت توی وبم میذارم ...صدقه و اسپند برای ناناز من یادت نره ...

ممنون فاطمه جون،
خدا بیامرزدش ، غم آخرتون باشه.
نسترن
18 اسفند 90 16:41
عزیزم غصه نخور اکثر بچه هایی که دارن دندون در میارن لاغر میشن من بچه برادرشوهرم و هم خواهر شوهرم دندون که دارن در میارن لاغر شدن
مامانی حالا که مردم خودشون میکشن لاغر بشن چرا میگی من چاق بشم
ریحانه نازم خاله دوستت دارم

ممنون از دلداریت
خاله جون مامانی دوست نداره چاق بشم فقط نینی توپول موپولش یهو آب شد برا همین یه ذره غصه خورد.
می ترسم وقتی هم بزرگ شدم نذاره لب به غذا بزنم
مامان ریحانه
19 اسفند 90 1:15
سلام عزیزم خدا این دختر ناز و قشنگتو بهت ببخشه واقعا شیرین و خواستنیه در مورد وزنش اصلا نگران نباش طبیعیه بچه هایی که وزنشون خوب بالا اومده بعد از یه مدت ایست وزن دارند فقط در پایان یک سالگی باید وزنشون 3برابر وزن اولیه باشه بیشترشم ادمو نگران می کنه.

ممنونم عزیزم اتفاقا دکترش هم دقیقا همین حرف رو زد.

جوجه نارنجی ما
19 اسفند 90 1:46
خاله قربونت برهههه دلم کلی واست ضعف رفت.بنازم به این مامانت که غیر از عکاسی در آرایشگری هم مهارت دارن.موهای کوتاه بیشتر به تپولوی ما میاد خالههههه.ما آپ هستیم


شيطوني
19 اسفند 90 9:12
سلام دوست خوبم خيلي وبلاگه خوبي داري موفق و سربلند باشي اگه لايق دونستي به سايته منم سر بزن و خوشحالم ميكني اگه منو بذاري لينك دوستانت قول ميدم دوسته خوبي برات باشم به آينده اميدوار باش برات از خدا ميخواهم به اندازه يه عالمه بهت زيبايي بده اگه خريد كني تخفيف اساسي ميگيري اين گل ها تقديم تو باد
فرانک مامان النا
20 اسفند 90 8:45
ای ول دندون پنجمش هم در آومد ... ماشالله

میگم بچه مون داره دندون در میاره و ضعیف میکنه . دندونهاش که در اومد دیگه انشالله تپل و مپل و لپ قرمزی میشه .
امیدوارم حسابی با دندوناش از خجالتت در بیاد !!!!!!!!!

هرچی هم بیشتر بهشون سوخت برسونی بیشتر میسوزونن ههههههه

اهان دلم برات تنگ شده بید ........
میگم هوا سرد نیست اینقدر ریحان لختیه ؟؟


چه امیدواری دردناکی
هوا که سرده ولی تو خونه و فقط برای عکساش لختیه خاله،
بعد از پروژه عکاسی زودی لباساشو می پوشونم.
فهیمه
20 اسفند 90 11:08
مبارک باشه پنجمین دندون ریحانه خوشگل

در ضمن نگران وزنش نباش مهم سلامتیشونه
ما آپیم


مامان انی
20 اسفند 90 22:17
دستت درد نکنه فرناز جووووونم
کلی بهمون حال و روحیه دادی با این عکس های خوشگل نازدونه
اصلا جیگرم حااااااااال اومددددد
هی بیا از هر روزش عکس بذار تا ما هی انرژی مثبت بگیریم از این خوشگل خانوممممم
اون عکسش که با حوله ازش گرفتی توی پست های قبلی هستش
وای خیلیی خوشگله
بفرستش برای مسابقه

خواهش می کنم،
کاش می تونستم هر روزش رو ثبت کنم!
ولی نمیشه که حالا خودت مادر میشی می بینی
Mary
21 اسفند 90 1:36
salam farnaz joon
bebakhsh yek modat natoonestam biyam sar bezanma, alan oomadam didam chand ta post goozashti

che khanoome nazi dari, ishallah hamishe salemo slamat zire saye pedaroo madar bashe va bozorg besheh

Man hamisheh miyamoo mikhoonamet, bebakhsh age nazar nemizaram
Man khoodam weblog nadaram va neminevisam motaAsefaneh
vase hamin adresi azam naboode khanoom gool

dandooneh jadide reihane janma mobarak, ishallah onaye digeh ham be slamati dar biyad

ghoorbanat
miboosam reihane janoo az rahe door


سلام ماری جون,
خیلی خوشحالم که اومدی و ازت تشکر می کنم که بهمون سر می زنی.
خیلی عذاب وجدان داشتم که قبلا کامنتت رو بدون پاسخ تایید کردم البته عمدی نبوده و بعدا اتفاقی دیدم.
همین که می خونی برام کافیه چه با کامنت چه بی کامنت.
بازم از حضور سبزت ممنونم.
ekh
23 اسفند 90 14:08
سلام گلم خوبي؟
خانومي چرا نظراي منو تاييد نميكني
غصه ميخورماااااااااااااااااااا


ثنایی فکر کنم بازم خودتی که اسمت رو اشتباه نوشتی.
چرا تایید نکنم گلم؟
هرچی فرستادی تایید کردم