همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

چهارشنبه سوری مبارک

1390/12/24 4:36
نویسنده : مامانی
2,099 بازدید
اشتراک گذاری

*

*

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه

چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه


غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو

چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

*

*

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم.

*

*

هنگام پریدن از آتش : غم برو شادی بیا ، محنت برو روزی بیا

سرخی تو از من ، زردی من از تو

*


*

ریحانه قشنگم! چهارشنبه سوریت مبارک!

این لباس های دست بافت زمستونی رو بابایی برات خریده بود و خوشبختانه بزرگن و ایشاا... سال بعد می پوشی. بابایی برای امشب از اون فشفشه های موشکی گرفته بود و 3 تایی رفتیم پشت بوم و روشن کردیم و حسابی خوش گذروندیم.

همش یاد پارسال و پیارسال میفتادم. پارسال تو توی دلم بودی و  چقدر آرزوی این لحظات قشنگ رو کرده بودم که بیای در آغوشم و 3 تایی باهم و در کنار هم چهارشنبه آخر سال رو بگذرونیم.

خدایا هزاران بار شکرت!

خدایا برای تمام لحظات باهم بودنمان تو را بی نهایت سپاس می گویم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثنا
25 اسفند 90 10:00
چه لباساي نازي چه بابايي با سليقه اي چه دخملي خوشگليييييي
سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 18:28
وای چه لباس نازی مبارکت باشه قرتی خانوم
سمیه
19 فروردین 91 14:51
سلام پس چرا نیستی الهی چه جیگری شده کی بیایم خواستگاری برا اراد بیگ