همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

ریحانه اتاقشو می تکانه ؛)

1390/12/24 4:26
نویسنده : مامانی
3,821 بازدید
اشتراک گذاری

*

خاله جونا این لباس کارم بید هاااا

دارم کمک مامانم می کنم تا اتاقم رو گردگیری کنیم و برای سال نو تمیز ممیز کنیم.

بفرمایید ادامه مطلب:

مامانی یه هفته پیش همه ی عروسکام رو شست و منو گذاشت وسطشون و عکس گرفت البته یه سری از عروسکام هم تو لباسشوئی در حال شسته شدن بودن. 

*

*

*

بابایی منو بغلم کن! خسته شدم از دست این عکاس بازیای مامان!

 

*

وای که روز خونه تکونی چه کیفی کردم و چه آتیشی سوزوندم.

اینجا دارم با حسرت به مارک خرمالو خان نیگاه می کنم و تو دلم میگم: چی میشد من تو رو می خوردم و مامانم داد نمی زد: ریحـــــــــــــــــــانه اَخِِِِ

 

*

 *

 چقدر به نظرم آشنا میای من تو رو جایی ندیدم؟؟؟  آهان همون آویز تختمی که از وقتی بزرگ شدم و غلت زدم مامانم دیگه منو رو تختم نذاشت که باهات بازی کنم. 

اکشال نداره حالا که مشغول خونه تکونیه باهات بازی می کنم.مژه

.........................................................................

اینجا مامانی منو برد حموم و بعد از کلی بازی تو وانم منو شست و مثل دسته گلم کرد و  دوباره ادامه ماجرا...

*

این کیه؟ چه نی نی نازیه !!!

 *

 بذار یه ماچی بکنمت ماچ

*

تو چقد شبیه منی !!! تو منی یا من توام؟ 

آخه تو چشمات طوسیه ولی چشای من عسلیه تو عکسم که همیشه سیاه میفته.

پس بالاخره چشای من چه رنگیه ؟؟؟ مــــــــــــــامـــــــــــــــــــــان !

*


 پی نوشت: عکسای دکوراسیون جدید اتاقم بعد از عید و تعطیلات.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ثنا
25 اسفند 90 9:56
سلام عزيزم خوبي؟ قربون خونه تكوني كردن ريحجانه جونم برم چه عكساي نازييييي عروسكاشو نيگااااااااااا
سمانه مامان پارسا جون
25 اسفند 90 18:30
قربونت برم ناناز خیلی گلی
جوجه نارنجی ما
26 اسفند 90 0:26
هزار ماشالا عزیزم الهی زیر سایه مامان بابا تنت همیشه سالم باشه بوسسسسسسسس عیدتون هم پیشاپیش مبارک
فرانک مامان النا
27 اسفند 90 8:55
او او چقدر عروسک ملوسک . این عروسک وسطیه که خیلی هم ملوسه رو میدی به من . همونی که موهاش رو ننه اش زده . همونی که تاپ پوشیده . همون هلو رو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخی خسته نباشی و ریحانه جان ....
فاطمه مامان ریحانه سادات
9 فروردین 91 18:11
سلام عزیز دل خاله عیدت مبارک باشه گلکم .... یه سوال تخصصی ؟؟/عروسکای ریحانه رو چه جوری شستی ؟ مال ریحانه من اینقدر کثیف شده که حد نداره ؟ یعنی میشه بریزمشون توی ماشین / خراب نمیشن؟

من که همش رو ریختم تو لباسشویی اصلا هم خراب نشدن، تازه بهتر از روز اول هم شدن
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
17 فروردین 91 0:49
چقدر ماهي خاله. عيدت مبارك صد سال به از اين سالها. انشااله هميشه خوش باشين