همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

ریحانه در دنیای پوشک هاش

1390/12/17 5:01
نویسنده : مامانی
3,240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان !

این پست مربوط میشه به 21 دی ماه که شما 7 ماه و 21 روزه بودی.

نحانای نازم! اون روز با عشقی وصف نشدنی چند ساعت از وقتم رو با تو گذروندم و کلی باهم کیف کردیم و سرمای زمستون رو با حرارت دلامون گرم کردیم.

با اینکه خیلی از اون روز گذشته اما دلم نیومد این روز شیرین رو برات ثبت نکنم.

اون روز من و تو تنها بودیم و من برای اولین بار بدون حضور بابایی می خواستم ازت عکس بگیرم و خیلی سخت بود هم دوربین رو کنترل کنم و هم تو رو بخندونم، اما موفق شدم.

عکسای ناز زیادی ازت گرفتم اما اینا رو گلچین کردم تا خاطره اون روز برای همیشه تو ذهنم بمونه.

قربون اون خنده های شیرینت عروسکم!

*

*

 

اینجا دیگه نتونستی آروم بشینی و شیطنتت گل کرد.

حالا اون وسط برای خودت چهار دست و پا رو هم تمرین می کردی. دست ها و زانوها ثابت بود ولی تن مبارک رو هی جلو و عقب می بردی.

*

 

نحانا: ای بابا خسته شدم همون سینه خیز خودمون رو عشقه !!!

*

 

اینجا هم که پاهات رو گرفته بودی و آواز سر داده بودی و چه چه می زدی واسه خودت، قناری منی تو!

*

 

اینجا تلفن زنگ خورد و با شنیدن صدای تلفن چشمای ریحانه خانم قصه ما گرد شد و این داستان هم با خیر و خوشی تمام شد.

*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

ثنا
18 اسفند 90 10:35
عزيزم دلم ضعف مييره با ديدن عكساي اين خانم كوچولو


هديه
18 اسفند 90 10:49
سلااااااااااااااااااااااام...

اي جووووووووووووووونم


موهاش مباركش باشهههههههههههههههههه

چقدر نازي تو عزيز دلم


ثنا
18 اسفند 90 10:56
خانومي ايشالله دندوناي ريحانه جونم بدون هيچ دردي در مياد بازم مثل قبل تپلي ميشه
جيگر خالهه



ثنا
18 اسفند 90 10:57
نسترن
18 اسفند 90 16:39
بابا خودت یک پا هنرمندی قربون اون خنده هاش


مهسا مامان مرسانا
19 اسفند 90 2:06
قربونت برم ...خیلی نازی خاله....عکس اولیت خیلی قشنگه......سوژه خیلی جالبی بود.....مرسی از عکس ها

به پای سوژه های شما نمی رسه
فرانک مامان النا
20 اسفند 90 8:41
اوووووه چقد پوشک . اسمشون هم می نوشتی بابا


تو عکسهای آرایشگری من همه شون رو می دوستم . عشق میکنم با عکساش


سه بسته پوشک مختلف بود

ممنون از اینهمه عشق
مامان یکتا
20 اسفند 90 11:53
خدایا این فرشته چه نازه خدا حفظش کنه


عسل و غزل
20 اسفند 90 13:57
قربون تو دخمل با این پوشکای رنگ وارنگت.
و آفرین به این مامانی پر حوصله.


مامان انی
20 اسفند 90 22:14
وای خدا جونممممممممممممم
توی این عک سها که توی همشون نانازهههههه
این عکس اولیه چقدر شیطوووونه
ادم می خواد قورتش بده
جیگر طلااااااستتتتت
اون تیکه که داره چه چه می زنه هم خیلی باحالهههههه


مامان آتین
21 اسفند 90 12:19
جیگرشو برم من با این عکسای ناناسش
ایـــــــــول مامان عکاااااس


خانومی
21 اسفند 90 23:16
قربونت برم من ریحانه عسلممممممممممممممممممممممممممممممممممم


خانومی
21 اسفند 90 23:18
آرایشگریت هم عالی بود


سمانه مامان پارسا جون
22 اسفند 90 21:28
چه عکسهای باحالی گرفتی فرناز جون
دنیای پوشکها خیلی بامزست
موهاشم مبارکه
هزارماشاا... گل بود گلتر هم شد


مامان مبینا
24 اسفند 90 6:53
سلام عزیزم،مثل همیشه گل کاشتی،چقدر عکس های ریحانه جون قشنگ شدن،مامانی راز اینکه ریحانه می گذاره ازش عکس بگیری چیه؟؟؟مبینا اگراین همه پوشک دورش ببینه یه لحظه هم به دوربین نگاه نمیکنه و یه جا بند نمیشه.
درمورد عکس های آرایشگریت هم همشون قشنگن من یکی مونده به آخر رو خیلی دوست دارم.ماشالا ریحانه اونقدر نازه که هم با موهای بلند قشنگه هم موهای کوتاه

ممنون از نظراتت
ریحانه هم نمیشینه. اونجا با موبایلم مشغول بود که صداش کردم و دوربین رو نگاه کرد و زود گرفتم از عکسا معلومه که به کجا ختم شده
افسانه و مائده
28 اسفند 90 10:52
سلام وای خدا چقدر نازه عزیزم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
17 فروردین 91 0:54
عالي بود