همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

نشستن ریحانه + دومین دندونش

1390/10/10 15:17
نویسنده : مامانی
1,827 بازدید
اشتراک گذاری

 .

نشستن ریحانه:

ریحانه نازنینم روز جمعه 2 دی در 7 ماه و 2 روزگی برای اولین بار بدون کمک تونستی بشینی.

اولش همش سقوط می کردی ولی بعد از کمی تمرین دیگه خیلی راحت تونستی بشینی و خودت هم ذوق زده شده بودی. می خواستم توی پست مخصوصی بنویسم این بود که تو پست های قبلی نذاشتم.

.

اینم عکسات:

* 

اولین بالمه دالم میسینم.استرس؟؟؟ نه بابا استلس ندالمنگران

 

 *

یکی منو بگیله دالم سقوط می کنم.آخ

 

*

بذارید ببینم میتونم دستامو ول کنم؟متفکر آره بابا زیادم شخت نبودااوه

 

 *

مامانی، بابایی دیدین تونستم نیشخند

 

 *

حالا دیگه می تونم بشینم هوراااااااا هورا

 

.     .     .

 

دندون دوم ریحانه:

امروز 10 دی ماه در 7 ماه و 10 روزگی دومین دندونت هم در اومد. دیشب وقتی با دقت نگاه کردم یه پرده نازکی روی دندون جدیدت بود و هنوز لثه ات شکافته نشده بود. صبح با کمال تعجب دیدم هر 3 تا دندونه دندون جدیدت بیرون اومده. اینم عکس مرواریدای نازت:

*


پی نوشت:

1- عکس وسایل داخل گیفت های دندونی که "مامان مبینا "خواسته بود توی پست جشن دندونی اضافه شد.

 2- عکس کادوهای ریحانه هم به پست مذکور اضافه شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

ثنا
11 دی 90 2:25
سلام عزيزم خوبي؟
واي چه ناز نشسته تو عكسا اين خانوم كوچولو
راستي فرناز جونم مواظب ريحانه جونه من ديگه سقوط نكنه
دندوناشم مبارككككككككككككككك

چشاتون نازه ثنایی
دیگه خانم شده و خبری از سقوط نیست

سارا
11 دی 90 6:53
نشستنت مبارك گلم

................
سارا
11 دی 90 6:53
فرناز جان من مي تونم رمز را داشته باشم

چرا که نه عزیزم حتما برات ارسال می کنم.
مامان محمدحسن کوچولو
11 دی 90 8:01
سلام مامان ریحانه جون

چه دخمل نازی داری خدا برات حفظش کنه

محمدحسن ما در آستانه 8ماهگیه

دوس داشتی به سایتش یه سر بزن و اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن

با آرزوی بهترین ها

تا بعد

بدرود






سلام ممنون که پیشمون اومدین.
گل پسر شما هم خیلی نازه
لینکتون کردم.
مامان ارميا
11 دی 90 9:59
نازي عسلم نشستنت مبارك.مرواريدت هم مبارك.

مرسی خاله جونم
فرانک مامان النا
11 دی 90 10:05
نشستن گل دخملی مبارک .. . بوووووووووس ...

منم بووووووووس
مامان آیلا
11 دی 90 11:14
همه چیز مبارکه هم مرواریدات هم نشستنت ای جونم چه با مزه تعادل خودشو حفظ کرده

.......ممنون خاله ..........
محمدحسین عشق جاودان
11 دی 90 11:27
سلام .خاله قدم مرواريدات بهت بسازه .باهاش غذاهاي خوشمزه بخوري .پسته بخوري دوست دارم زياد

سلام خاله ممنونم
سمانه مامان محمدباقر
11 دی 90 11:55
دندون دراوردن و نشستن ریحانه جون مبارک

هفتمین بهار بى خزان خلقت از راه رسیده و آفتاب، مصرّانه لبخند مى زند بر فراز آسمان هستى. آسمان، صداى هلهله ملائک و شادکامى زمینیان را مى شنود.
ولادت امام موسی کاظم(ع) مبارک باد


ممنونم سمانه جونم
منم این روز خجسته رو به شما تبریک میگم.
مامان گیسو
11 دی 90 12:31
سلام گل قشنگم
قربون نشستنت
مروارید جدید مبارک
ماشاا... دیگه وضعت خوب داره می شه مرواریدات داره بیشتر می شه خاله جونی
الهی همیشه شاد باشی و خندون
می بوسمت عروسک قشنگم

سلام مامان گیسوی عزیز
ممنون بابت تبریکات
خاله من که فقط دو تا نیمچه دندون دارم
اینا هم برای فندق شما
عاطفه مامان آوا ناز نازی
11 دی 90 14:42
سلام عزیزممممممممم. مبارکه نشستنت!
بوس برای ریحانا ناز نازی!

سلام خاله مهربونم!
بوس برای آوا ناز نازی!
یکی از اهالی
11 دی 90 16:32
ماشالااااااااااااااااا هزار ماشالا بزرگ شده
راستی اون پست رمز داره چیه؟ منم میخوام

ممنون که اومدی
هنوز نیومده شیطون شدی هر وقت نی نی دار شدی میدم
...
شوخی کردم توضیحات مفصل هفت ماهگی ریحانه است
ثنا
11 دی 90 17:53
سلام عزيزم خوبي؟
خانومي خوب كار كردي...
ولي من چي؟دلم برا خانم كوچولو ضعف ميره چيكار كنم؟
گلم روي ماه ريحانه جونمو ببوس

آخهههههههه
ممنون از محبتت ثناجون
می بوسمت
مامان مبینا
11 دی 90 23:26
ماشالا به ریحانه خوشگلم.آفرین عزیزم به تمرین هات ادامه بده

چشم خاله
مامان مبینا
11 دی 90 23:27
مامان ریحانه جون من پسورد رو نمیتونم واردکنم چون تو وبلاگتون تو قسمت مخصوص اجازه تایپ نمیده

والا نمی دونم چی بگم برو ادامه مطلب و بعد رمز رو تو صفحه ای که باز میشه بزن ببین موفق میشی.
خاله خاطره
11 دی 90 23:32
سلام عزیزم
قربون اون نشستنت برم کوچولو
دومین دندونات هم مبارک باشه
عکسا خیلی خوشگب بود
فرشته نامو ببوس

سلام به روی ماهتون
ممنون از اینهمه محبت
خاله هدي ياسمين زهرا
11 دی 90 23:54
مباركه خوشگله

مرسی
باران مامان ریحانه
12 دی 90 0:21
وای عزیزم چقدر قشنگ نشستی. نشستنت مبارک

ممنون مامان ریحانه جون
سمانه مامان پارسا جون
12 دی 90 11:04
سلام سلام
مبارک باشه نشستن ریحانه جونم
وای دومین مروارید خوشگلش هم مبارک چقده نازه

سلام سمانه جونم
ممنون چشمات نازن خاله
داود
12 دی 90 11:15
دایی جون دوستت دارم

ووووووواااااااااااااااااییییییییییی
داداشی گلم خوش اومدی به وبلاگ ریحانه
قدمت رو تخم چشمای من
ریحانه هم دوستت داره
طاها
12 دی 90 11:22
دوستت دارم دختر با نمک عمه جون عزیزم

قربونت برم عزیز دل عمه من و ریحانه هم دوستت داریم
بابایی طاها دستت درد نکنه که حرفای گل پسری رو برامون نوشتی.

سارا
12 دی 90 11:24
سلام
ممنون از بابت رمز

خواهش می کنم.
خاله لیمویی
12 دی 90 11:42
ای وای خدا جوووووووونم
این فرشته کوچولو از کدوم اسمون اومده که اینقده ماه و ناز و ملیحه؟؟؟
وای الهی خاله لیمویی پیشمرگش بشه اخه(مستشار )

وای این عکس پست ثابتش محشره!
می خوام برات یه کار کنم سورپرایز شی ولی می ترسم ناراحت شی
بذار قبلش یه سوال بپرسم!
اجازه هست عکس های فینگیلی رو بردارم؟؟
یا می شه فایلی با کیفیت بالاترش رو بهم بدی؟

دیگه اینکه موش بخوره این عروسک روووووووووووو!
عین ماه شده ماشاالله هزاااااااااااااااار ماشاالله
چقدر با نمک نشسته
اون جا که داره سقوط می کنه و دستاش رو باز می کنه ترکیدم از خنده

دیگه اینکی نازدونه رو ماچش کن.. بعدش بگو از طرف من ماچت کنه



لیمویی جونم،چقدر تو گلی دختر اینهمه به نینی من محبت داری خدا می دونه واسه نی نی خودت چه کارا می کنی...
عکس ثابتش رو هم به عشق خاله های گلی مثل شما گذاشتم.می دونستم خوشت میاد.
واما رسیدیم به جای اصلیش که همون سورپرایزه
راستشو بگو می خوای چیکار کنی شیطون؟زودباش بگو که شب خوابم نمی بره

آخه از سوالاتت هم معلوم بود که فتوشاپ کار نمی کنی.
پس عکس نحان منو برای چی می خوای ؟
اگه می تونی سیوش کن ولی من که راست کلیک رو ممنوع کردم
ماچش می کنم ولی نمی خواد اونم ماچم کنه اونوقته که همه عالم رو تف تفی کنه با اون همه آب دهنی که را میندازه هههههه.
برای تو
خاله لیمویی
12 دی 90 12:36
راستی یه سوال ... از کجا فوتوشاپ یاد گرفتی؟؟
سخته؟
منم می تونم یاد بگیرم؟
چه جوری؟

کمکم می کنی؟

خودم با آزمون و خطا یاد گرفتم و هیچ کلاسی هم نرفتم.
چرا نتونی عزیزم فقط عشق و علاقه می خواد که بشینی پشت کامپیوتر و فتوشاپ رو باز کنی و دونه دونه ابزارهاش رو امتحان کنی. البته یه کتاب آموزشی هم بگیری بد نیست.سایت های مرتبط هم کم نیستن.
یه کم که راه بیفتی من در خدمتتم عزیزم.
elham
12 دی 90 13:23
وایی خدا این موشه رو ببین چه خانومی شده ها

آدم دوست داره درجا قورتش بده

فرناز میدیش به من بخورمش؟


مرسی خاله الهامم
اگه بدیمش به تو اونوقت خودمون چی قورت بدیم
ایشاا... خودت نی نی دار میشی
ekh
12 دی 90 15:31
سلام گلم خوبي؟
اپيدم بيا پيشم!

ثنا جون چقدر هولی تو دختر
اسمت رو ببین
هديه
12 دی 90 17:14
سلااااااااااااااااااااااام....
هزار الله اكبر به قد و بالاش

قربونت برم هدیه جون
نگرانت بودم عزیزم یه مدتی نیومدی پیشم
مامان شینا
12 دی 90 17:35
مبارکه قشنگم

مرسی خاله
فهیمه مامان پرهام
13 دی 90 1:42
اینجائی عزیزم؟

شرمنده که بودم و ندیدم
فهیمه مامان پرهام
13 دی 90 1:45
یک ساعت پیش اومدم و خوندمت اما این پرهام خان که خوابشم دیر شده بود بدجوری پیله کرده بود به باباش، اون بیچاره م هفته دیگه آزمون خط داره و می خواست تمرین کنه؛ بخاطر همین طبق معمول نتونستم کامنت بذارم و بدو رفتم سراغش تا بابائیشو کلافه نکنه و آماده خوابش کنم، خلاصه ببخش دیگه

خواهش می کنم عزیز این چه حرفیه
ایشاا... باباپرهامم تو آزمونش موفق بشه.

فهیمه مامان پرهام
13 دی 90 1:51
الان داشتم می رفتم بخوابم که چون کامپیوتر روشن بود اومدم یه نگاه بندازم، دیدم به به کی اومده؟؟؟؟
خیلی هیجان زده شدم که دیدم نوشتی "نشستن ریحانه" !!!!! انگار باورم نمیشه که داره بزرگ میشه، ماشااله، اما خیلی زود گذشت برام، اینم بگم که خیلی دلت تنگ میشه برا این روزا، مطمئن باش، پس تا می تونی کیف کن و لذتشو ببر
دندون نو هم مبارک

عزیزمی فهیمه گلم، ممنون که اینهمه وقت گذاشتی و برام کامنت گذاشتی باور کن من راضی نیستم عزیزم.

آره خیلی زود گذشت واقعا زمان خیلی سریع پیش میره.
چند روز پیش که داشتم فیلم 50 روزگی ریحانه رو میدیدم تازه فهمیدم چقدر تغییر کرده دلم برای اون روزا تنگ شد مطمئنم فردا هم دلم برای این روزاش تنگ میشه.
دخترخاله مهدیه
13 دی 90 8:49
ااااااااااااا -- اااااااااااا اینارو میبینی میدونی کی هستن و چیکار دارن میکنن نمیدونی الان بهت میگم اینا خاله های ریحانه هستن که دارن وبلاگشو میبینن اونی هم که اون وسط غش کرده منم اخه چرا منو توی این موقعیت قرار میدین

هههههههههههههههههه
قربونت برم مهدونم
باور کن دلم برات یه ذره شده جیگرخاله
زهره
13 دی 90 11:57
سلام فرناز جون
نشستن دخمل نانازت مبارک باشه
ریحانه جونم نشستنت مبارررررررککککککککککککک

مرسی زهره جون،
هر وقت وبلاگت رو رو به راه کردی خبرم کن
خاله عزیز
13 دی 90 14:52
افرین به دخترکوچولوی خودم قربون قدت بشم چقدرنازشدی برات اسپنددود میکنم صبرکن بیام درسته میخورمت

وووووووووااااااااااااااااااااییییییییییییییی
گل بود به سبزه نیز آراسته شد.
ریحانه جون ببین کی اومده، خوش به حالت، چند روز پیش دایی جون و حالا خاله عزیزه مهربونت برات کامنت گذاشته.
قربونت برم خواهر گلم خوش اومدی البته می دونم که از خیلی وقت پیش وبلاگ ریحانه رو می خوندی اما مگه این مهدون میذاشت کامنت بذاری
من و ریحانه و علی بی صبرانه منتظر اومدنتون هستیم

مهسا مامان مرسانا
13 دی 90 17:57
مبارک باشه عزیزم......دخملمون دیگه واسه خودش داره خانومی میشه.........بوس بوس.....در ضمن من با موضوع ماهگرد مرسانا آپم عزیزم

ممنون مهساجون، خانومی از خودتونه عزیز، حتما سر می زنم.
هديه
13 دی 90 20:39
سلام فرناز عزيزم...

تو پست جديدم ذكر كردم كه بعضي از دوستانم چه ها كه به من ياد ندادن....

يكيش شما هستيد...واقعا من از اين وبلاگ و اين همه ذوق سرشاري كه به خرج دادي خيلي تجربه كسب كردم براي خودم براي ايندم...

عزيز دلم از گفتگوت با ليمويي عزيز متوجه شدم كلاس فتوشاپ نرفتي...اما واقعا انقدر قشنگ فتوشاپ ميكني كه انگار كلاس رفتي...

مهربونم من كه فعلا ترم 5 دانشگاه هستم اما بعدها واقعا كلاس فتو شاپ ميرم و ي پا ميشم مثل خودت

فرناز عزيزم تو با دخترت واقعا داري زندگي ميكني....بر خلاف بعضي ها كه انگار برحسب عادت دارن روزشون رو به شب ميرسونن...

خيلي دوستت دارم و واقعا از صميم قلب ميگم كه برام يك الگو بودي و هستي....

اميدوارم هميشه برام بموني و از دستت ندم...

بوووووووووووووووووس

هدیه جون آخه من چی دارم در مقابل اینهمه محبت بگم جز اینکه ممنونم عزیز دلم.

واقعا بهم محبت داری گلم
ایشاا... وقتی با معدل بالا فارغ التحصیل شدی فتوشاپ هم میری و ما هم میایم ازت رفع اشکال می کنیم.
ثنا
13 دی 90 22:43



مامان حارث
14 دی 90 8:31
سلامممم عزیزم
ماشاالله نازتر شده
عکساش عالیه



.....................
طاها
14 دی 90 12:22
عمه جون عزیزم ازاینکه لایق دانستی عکسهایم را در وبلاگ ریحانه جون قرار دادی ممنونتم

قربونت برم دردونه من، کاری نکردم عمه جون باعث افتخارمه.
هستی
15 دی 90 15:58
سلام عزیزم
مبارک باشه دومین دندون دختر عسلت
نشستن دخمل نازتم باز مبارککک چقدر ماشالله بانمک نشسته جیگر خاله رو ببوسسسسسسسسس

سلام خانومم ممنونم.
......................
حسنا سادات
20 دی 90 12:50
سلام عزیزم
دختر نازی داری.خدا برات حفظش کنه.
خوشحال میشم به وب حسنای منم سر بزنی و اگه دوست داشتی تبادل لینک داشته باشیم.
ممنون

ممنونم عزیزم سر می زنم.