همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

روز دختر مبارک

1390/7/7 3:25
نویسنده : مامانی
3,196 بازدید
اشتراک گذاری

 

ریحانه جونم!  

دختر نازم روزت مبارک


 

کیک روز دختر

                                دختر قشنگم! 

اولین روز دخترت رو بهت تبریک میگم

امیدوارم سال های سال سالم و سلامت و شادکام زندگی کنی

و من و پدرت این روز عزیز را برایت جشن بگیریم

و برای داشتن فرشته نازنینی همچون تو به خودمان ببالیم.

EmoticonEmoticon

عزیز ترینم! ١٣١ روزگی ات مصادف بود با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر, تو در این روز عزیز آروم ترین و نازترین دختری بودی که تا حالا دیده بودم.

داشتی برای خودت آواز می خوندی و فوت می کردی و آب دهنت سرازیر بود,

گاهی هم دستات رو با ملچ ملوچ فراوان می خوردی و منم تو آشپزخونه مشغول کارهام بودم و با شنیدن صدای دلنوازت غرق لذت می شدم که یهو متوجه شدم صدات قطع شد

گفتم شاید خوابت برده ولی یهو دلشوره گرفتم و اومدم از اپن آشپزخونه یه نگاهی بهت انداختم و دیدم داری با تعجب دستای توپول و سفیدت را نگاه می کنی و آروم تکونشون میدی و با تکون خوردن دستبند کفشدوزکت  غرق حیرت شدی.

فدای نگاه نازت بشم مامانی .

بعدش هم تا دقایق طولانی همینطور بی سر و صدا با خودت بازی کردی.

این بود که وقتی شب رفتیم خونه یکی از فامیلای بابایی- که جشن دختر گرفته بودن-تو همش تو خواب ناز بودی و نتونستیم کنار کیک خوشگل دخترونه ازت عکس بگیریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)