همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

4 ماهگی ریحانه جون

1390/7/12 0:46
نویسنده : مامانی
2,468 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دنیای زیباسلام ریحانه جان, ای عشق جاویدان دنیای زیبا

 

٤ ماهگیت مبارک نفسم 

 

اول مهر ٤ ماه از زندگیت رو پشت سر گذاشتی

و وارد پنجمین ماه شدی.

 

 زیباترینی

  

منو عشقممنو عشقممنو عشقم

دنیای زیبا


 

پی نوشت١:ریحانه نازم در 133 روزگی(4 ماه و 9 روزگی) رسما غلت زدی و دیگه دستت زیرت نمی مونه و انقدر خودت لذت می بری که بارها تکرار می کنی و من و بابایی رو غرق لذت می کنی.

niniweblog.com

 

         

نازدونه ام ببخش دیر آپ می کنم آخه جمعه که ماهگردت بود رفتیم خونه عمه منیر و شب رو هم موندیم.

شنبه بعد از ظهر برگشتیم و شبش هم اینترنتمون مشکل داشت.

یکشنبه هم واکسن چهار ماهگیت رو زدیم .

ساعت یک و نیم بامداد دوشنبه اومدم تا برات پست بذارم از هر دری برات نوشتم و ماجرای واکسن زدنت رو کامل توضیح دادم آممممما.... وقتی دکمه ارسال مطلب جدید رو زدم همه چی پرید و  با بک کردن هم برنگشت خیلی حرص خوردم خییییییلی...

دیگه ادامه ندادم و کامپیوتر رو بستم و رفتم خسبیدمniniweblog.com

تمام روز رو دنبال فرصتی بودم تا دوباره بیام و برات بنویسم.ز

 

                             شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآدنیای زیبادنیای زیبادنیای زیبا

 

5

6

7

باورم نمیشه چقدر زود بزرگ شدی و چقدر دلم برای نوزادیت تنگ شده جوجوی مامان.شکلک های رمیــ ـنآ

خیلی وقته می خوام درباره روزهای شیرین باهم بودنمون بنویسم اما یا فرصتی نبوده و یا اینترنتمون مشکل داشته مثل همین دیشب.

              niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

4

2

3

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ شاپرکم! دیروز چون واکسن داشتی بابایی هم همراه ما اومد درمانگاه, آخه موقع واکسن زدن مامانی دلش تاب نمیاره اوف شدنت رو ببینه.

خانم دکتر اول چکاپت رو انجام داد و پرونده ات رو تکمیل کرد بعد واکسنت رو زد.

وزنت ٧ کیلو و ٧٦٠ گرم بود.

قدت ٦٥ سانت بود.

دورسرت هم ٤٢ سانت بود.

خانم دکتر گفت وضعیتت عالیه از خوب هم خوبتره. هووووررررااااااااااا

مامانی خانم دکتر چند بار پرسید: فقط شیر مادر می خوره ؟؟؟

با اینکه تایید کردم ولی ته دلش باورش نشده بود چون غیر مستقیم تاکید کرد: می دونید که تا قبل از ٦ ماهگی نباید بهش کمکی بدید یعنی مجاز نیستید؟

مامانی ته دلم خنده ام گرفته بود از تاکید خانم دکتر فکر می کرد من دارم بهت کمکی میدم

نمی دونست که توپولوی من شیکموست و کارش شیر خوردنه.

وقتی هم که شیر نمی خوری انگشتاتو می خوری. اینم سند معتبر:

 ریحانه داره دستاشو می خوره

 قربون تو دختر صبورم برم من که موقع واکسن زدن مثل دفعه قبل(٢ ماهگی) گریه ات لحظه ای بود و زود آروم شدی.

برگشتنی تو بغلم خوابت گرفت.

 بعد از واکسن

 

بعد از یه ساعت بیدار شدی و دوباره تلاش های بی وقفه ات رو برای غلت زدن آغاز کردی و تا می تونستی بازی کردی.

شکر خدا سرحال بودی و تب هم نکردی چون قطره استامینوفنت رو سر ساعت می دادم.

بین خودمون بمونه مامانی هم از حال خوشت سو استفاده کرد و برد توی اتاقت و پروژه عکاسیش رو عملی کرد.

   gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (43)

مامان عسل
5 مهر 90 7:01
سلام چهار ماهگيت مبارک ريحانه جون انشالا هميشه سالم و سلامت زير سايه پدر و مادر باشي گلم دوست داشتين به وبلاگ عسل هم سربزنيد و اگر تمايل به تبادل لينک دارين اطلاع بدين
مامان آترینا
5 مهر 90 7:41
ماشالله نازنازی خودمی
مامان ارميا
5 مهر 90 10:13
مبارك دختر ناز.
فروغ
5 مهر 90 10:51
سلام خوبي؟ دخملي خوبه؟واي اگه بدوني کيان چقدر واسه واکسن چهار ماهگيش اذيت شد. تب کرده بود و خيلي بيقراري مي کرد. با اينکه از روز قبل بهش استامينوفن دادم ولي بازم تب داشت البته خدا رو شکر بعد از پنج روز خوب شد. خدا ني ني هاي گلمون رو واسمون نگه داره. ببوس ريحانه جون رو. راستي فرناز جان تو فکر بچه دوم هستي؟ ان شاء الله بعد از چند سال؟ من از الان براي پنج سال ديگه برنامه ريزي کردم. قربانت/
مامان ریحانا
5 مهر 90 11:21
سلام چهار ماهگیت مبارک ریحانه جون
مامان شینا
5 مهر 90 15:13
چهار ماهگیت مبارک حسابی خانم شدی تپل مپلی پس عکسای آتلیه مامانت کووووووووو؟؟؟؟؟؟ ما عکسای هنری می خوایم
azam-m
5 مهر 90 18:08
سلام روز به روز نازتر ودلبر تر میشه خدا حفظش کنه
مریم
5 مهر 90 19:05
سلام عرزیزم . پیغامتو به سهیلا رسوندم. خوش به حالت که مراحل زایمان و نقاهت رو پشت سر گذاشتی . البته نقاهت که چه عرض کنم طبیعی بودی دیگه . ولی من سزارین میخوام . دوست دارم هر چی زودتر این روزا بگذره و نینیم بزرگ شه. فقط 10 روز تا زایمانم مونده.
سهیلا
6 مهر 90 1:15
چهار ماهگیت مبارک جیگر خانومی فرناز جونم ممنون بابت پیغام راستش کمی دلخور بودم بابت اینکه چیزی در مورد بارداریم نگفته بودی اما به خودم میگفتم شاید با دخمل نازش سرش شلوغه و فرصت نمیکنه اما الان که این پیغامو از مریم جون گرفتم کلی ذوق کردم که به یادم بودی ممنونتم روی عسلی رو ببوس ماشاللله خوردنی تر شده این هلووووو
سمانه مامان محمدباقر
6 مهر 90 2:16
سلام عزیزم 4ماهگی ریحانه خانم مبارک باشه رسیدن بخیر انشالله همیشه به تفریح و خوشی همراه با سلامتی و تندرستی .... ماشالله ریحانه جون خیلی ناز شده صدقه یادت نره براش بندازی
فرانک مامان النا
6 مهر 90 13:25
4 ماهگی ریحانه ناز نازی ام مبارک . درد و بلاش بخوره تو سر دشمناش . غم نبینه عزیزمه ماه منه ************************* . رمز رسید دستت فرنازی ؟؟؟؟؟؟؟؟ خاطره زایمان رو هم بنویس ای عکاس هنرمند
مامان فاطمه جون
6 مهر 90 17:18
ريحانه جون چهار ماهگيت مبارك و به مامانت هم تبريك ميگم به خاطر اين دختر گل و دوست داشتنيش
خانومى
7 مهر 90 0:56
مبارك باشه 4 ماهگيت ريحانه ى خاله، مامانى از طرف من ببوس نازگلتو
مامان ریحانا
7 مهر 90 1:34
پدرپیرایه جان است، دختر / صفای باغ رضوان است،دختر تو را در گلشن جان وقت پاییز / بهار سبز قرآن است،دختر . . . روزت مبارک
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
7 مهر 90 10:17
سلام فرنا جان . این دخمل چوچولوت چشاش رنگیه. ماشاا... . اسپند براش دود کن. روز دختر مبارکت باشه دخمل مخملی.
جوجه نارنجی ما
7 مهر 90 14:03
وایییییییییییییییییی سلام دلم برای همتون خیلی تنگ شده بود بعد 4 ماه اومدم واییییییییییییییییییییی الهی ریحانه چه ناناس شدهههههههههههههههههههههههههههه
مامان پارسا
7 مهر 90 19:24
روز دختر مبارک امیدوارم مثل حنا با مسولیت مثه کزت صبور مثه ممول مهربون مثه جودی شاد و سر زنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشی ! چهار ماهگیت هم مبارک عزیزم
خانومی
8 مهر 90 12:48
فدای اون چشات بشم من .. ماشاالله ماشالله .. مامانی، ریحانه شبیه مامانیشه یا باباییش ؟ از طرف من ببوس عسلی رو
اعظم
9 مهر 90 2:41
سلام عزیزم 4ماهگی ریحانه مبارک باشه انشالا هميشه سالم و سلامت زير سايه پدر و مادر باشي گلم
جوجه نارنجی ما
9 مهر 90 14:51
سلام فرناز جان.دخمل گل ما چطوره قربونش برم که این قدر قشنگ واسه عکس وا میسته.چند تا سوال داشتم؟عکسهایی رو که میزاری چطور باید تو قاب فانتزی بزارم و اینکه تو واقعا به عکاسی علاقه داری .چقدر خانم با سلیقه ای هستی که این قدر ایده های جالب واسه عکسات داری .
مامان پارسا جون
9 مهر 90 17:53
سلام فرناز جون قربون این گل ناز چقدر ماه شده عسلم چه عکسهای قشنگی 4 ماهگیت مبارک عزیزدلم
خانومی
9 مهر 90 21:02
سلام فرناز جون خوشحالم کردی بعد از مدتها اومدی پیشم
مامان ارميا
10 مهر 90 12:51
سلام قند عسل. هم 4 ماهگيت رو تبريك مي گم و هم روز دختر رو. شاد باشي .
خاله هستی و لبخند
10 مهر 90 22:37
سلام ماچ...ماچ...ماچ
هستی
11 مهر 90 2:13
سلاممممممممممممممم ببخش دیر سر مییزنم رسیدن بخیر خوش گذشت ماشلله چقدر ماه شده دخملت فرناز جون خدا حفظش کنه چه خبر ؟ کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟؟ من فردا سونو دارم یعنی دونبه برام دعا کن با خبرای خوب بیام دختر گلتو ببوسسسسسسسس
هستی
11 مهر 90 2:15
راستی 4 ماهگیت مبارک خوشگل خاله بوسسسسسسسس
مریم
11 مهر 90 10:07
سلام عزیزم چطوری؟بابازودتر میگفتی پست قبلی نظراتش غیر فعاله یه ساعته دارم دنبال جای نظرات میگردم !!!!!!!!!!!!!! خوش به حالت نینیت داره بزرگ میشه . نینی منم 4 روز دیگه میادش .فقط 4 روزززززززززز راستی عکسهای نینی تو با چه نرم افزاری درست میکنی؟؟
مامان پارسا جون
11 مهر 90 11:00
چه کیک خوشگلی روزت مبارک دختر ماه
ida
11 مهر 90 21:22
salam reyhane jonam khofi?reyhane jonam 4 mahegit mesle 4 mahegiye mane! cheghad nazi!manam tak dokhmale maman babaman ama man 16 salame!
فرانک مامان النا
12 مهر 90 10:27
عکسهای خیلی قشنگی میگیری .
ولی به نظر من بهتره یه کم عکسا طبیعی تر باشن یعنی بدون آمادگی قبلی و لباس پلو خوری و .... ریحانه همه جورش خوشکل و خوش تیپه .
مثلا عکس با لیاس های تو خونه ائی و اینا .

عکس از کارهای شیرنیش . مثل پیدا کردن دستاش وقتی چشماشون چپ میشه خیلی باحالن . عکس از ذوق کردنشون و ...

عکس از خودن دست و پاشون و اینا
ببخشید فضولی کردم .



فرانک جون ممنون از پیشنهاد قشنگت ولی عکس های پست قبل که همش با لباس توخونه ای هاش بود.
عکس های این پست رو خونه عمه اش گرفتم به خاطر همین لباس پلوخوری تنشه ههههههههه
اگه منظورت این بود که سوژه ای عکس بگیرم و شکار لحظه ای کنم سعیم رو می کنم.
هستی
13 مهر 90 1:12
ببخشید حواسم نبود روز دخمل گلت مبارک خصوصی داری
سمانه ماما ن محمدباقر
13 مهر 90 13:54
سلامممم خوبی؟چه خبر؟نی نی کوچولو خوبه؟ خیلی نازه ماشاالله دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام یه سربه وبت بزنم پیشاپیش ولادت امام رضا مبارک
ریحانه
13 مهر 90 21:13
عزیزم واست نظر خصوصی فرستادم.
ریحانه
13 مهر 90 21:14
خصوصی
سهیلا
14 مهر 90 0:47
سلام فرناز جونم ببخشید که دیر به دیر میام میدونی که حالم چجوریه خانومی ؟ دیروز این پستو خوندم اما کد نداد که نظر بزارم این عکس دخملت منوکشت ماشالله چه عسلی شده دوستش دارم خیلی خیلی زیاد ببوسش از طرف خاله سهیلا
سهیلا
14 مهر 90 0:49
در ضمن پر چونگی کردم یادم رفت بنویسم ریحانه جونم روز دختر رو بهت تبریک میگم خاله- سلامت و شاد باشی
فرانک مامان النا
16 مهر 90 13:37
آره منظورم همون جور سوژه ائی بیدددددددددد .
فهیمه مامان پرهام
18 مهر 90 15:18
وای خدای من چه جیگری شده کاش از نزدیک می دیدمش
مامان پارسا جون
18 مهر 90 17:08
الاهی بگردم گل ناز واکسن خورده قربونش برم
مامان پارسا
24 مهر 90 18:18
عکسهای جدیدت هم خیلی ناااااااااااااز بودن
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
26 مهر 90 8:50
فرناز جان می تونی بگی چجوری عکسهای ریحانه رو درست می کنی ؟ سایت خاصیه ؟
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
26 مهر 90 22:46
ای جاااااااااااااانم عزیییییییزم چه خانمی شده واسه خودش مامانی هر روز برای این عروسک خانم اسپند دود کن ، ماشاالله
فرخ زاد
4 آذر 90 22:21
سلام اگر تمایل داشتید به وبلاگم سر بزنید و پیغام بگذارید که یکی از عکس های کوچولوی خوشکلتون رو توی گالری عکس وبلاگم قرار بدم