همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

42 ماهگیت مبارک

1393/9/1 4:15
نویسنده : مامانی
2,387 بازدید
اشتراک گذاری

09400000به تاراج برده ای تمام حواسم را 09400000

می خندم تویی،

می گریم تویی،

می خوابم تویی،

انگار نقاشی ات را پشت پلکم کشیده اند!!!

اکنون برایت می نویسم:

18800000سهم من از تو دنیایی پر از عشق است18800000

 

 

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےعروسک نازنینم!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےاول آذر ، 3 سال و نیمگیت مبارکشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

 

3 سال قبل در همین روز :

 

پسندها (9)

نظرات (27)

مامان و باباي محمدباقر
2 آذر 93 9:29
ماشاالله... چه دختر نازی داری... خدا براتون نگهش داره...
مامانی
پاسخ
ممنون از شما
عمه فروغ
2 آذر 93 12:06
سلام.42 ماهگیت مبارک ریحانه جونم ان شاا.. 120 سالگیت رو جشن بگیری عزیزم هزار ماشاا.. دختر ماهی دارید خدا براتون نگه داره
مامانی
پاسخ
مرسی عمه فروغ عزیز
روياي خيس
2 آذر 93 12:29
عشق من قربونش برممممم با اون لپاي تپلش و پاهاي تپليش
مامانی
پاسخ
دیدن عکسای قدیمی نحان چه حالی داد بهت گلی؟
مامان ریحانه سادات و زهرا سادات
3 آذر 93 10:21
وای الهی که من فداش شم دختر خوشگلمون رو ....3و نیم سالگیت مبارک خاله جون .... فرناز جونم خوبی ؟ چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟دلم برات تنگ شده خواهر ...به وب من سر بزن یه عالمه اتفاقعای تازه افتاده
مامانی
پاسخ
وای فاطمه جون باورم نمیشه زهراجون به دنیا اومده !!! قدمش مبارک باشه براتون، حتما میام پیشت
زهره
3 آذر 93 14:58
ماشاا.. چه دختر نازی داری خدا دردونه ات رو حفظ کنه حتما براش اسفند دود کن
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
زهره
3 آذر 93 15:00
راستی عزیزم آدرس جدید وبلاگ همینه که اینجا گذاشتم . توی قبلی دیگه نمینویسم. اگه دوست داشتی در پیوندهایی که گذاشتی و آدرس قدیم هست این آدرس جدید رو بذار
مامانی
پاسخ
ممنون از لطفت زهره جون ، چشم ویرایش میکنم.
فهیمه
4 آذر 93 9:41
عزیزززززززززززززززززززززم چه ماهه ماشالا لباس عروسش منو کشتونده فرناز
مامانی
پاسخ
منو هم کشتونده فهیمه جون خبر نداری
روياي خيس
4 آذر 93 10:22
يه حال خيلي خيلي خوب... ياد روزايي افتادم كه وقتي عكساي 3 يا 4 ماهگيشو ميذاشتي و دل مارو ميبردي...
مامانی
پاسخ
یاد همه روزای خوشمون بخیر
مامان یاسمین زهرا
4 آذر 93 13:11
رمز پلیز
مامانی
پاسخ
اوکی
مامان زینب
6 آذر 93 0:57
هزار ماشالله به ريحانه خانمي ناز،42 ماهگيت مبارک خانم،ايشالا عروسش کني فرناز جون
مامانی
پاسخ
مرسی زینب جون
بانو
6 آذر 93 13:27
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان بابا
9 آذر 93 18:10
سلام دخمل قشنگ ونازی هستی تولد 42ماهگیت مبارک. مواظب خودت باش به وبلاگ ما هم سر بزن
مامانی
پاسخ
ممنون از شما،چشم
بانو
10 آذر 93 11:02
سلام مادران معتاد اینترنتی www.banoo.ir/post/1281 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
روياي خيس
11 آذر 93 0:07
گلم كجايي چرا نمينويسي فرناز جونم؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم تنگ شده برا خودت و ريحانه كوچولوي ناز!!!
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم دل من و ریحانه هم تنگیده بود برات خونه نبودیم چند روزی رفته بودیم مراغه مهمون خواهرم بودیم
روياي خيس
12 آذر 93 22:57
اي جونممممممممممم فداي دل شما و ريحانه جونم پس مهموني خوش گذشته ها!
مامانی
پاسخ
خدا نکنه جیگلی عااااالییییییییییی بود
بانو
16 آذر 93 10:55
سلام مجموعه های آموزشی کودکان؛ فرصت یا تهدید www.banoo.ir/post/1358 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
سما مامان مرسانا
17 آذر 93 19:35
سلام عزيزم اين دخمل خانوم ما خيلي نازه خدا حفظش كنهگلم ممنون ميشم به منم سربزني با افتخار لينك شدي تو هم بلينك
مامانی
پاسخ
مرسی سماجون، چشم حتما میام پیشتون
فروغ
18 آذر 93 8:08
فرناز جونم سلام دوست قديمي ام . خوبي. ريحانه جونم خوبه. واي فرناز يادته چه روزهايي بود يادته دوران حاملگي.... فرناز جونم اينقدر درگير درسم كه اصلا وقت وبگردي نداشتم. هر جا هستي سلامت باشي روي ماه ريحانه رو ميبوسم .
مامانی
پاسخ
سلام فروغ جان مگه میشه فراموشم بشه؟ عیب نداره دوسی جون الان دیگه همه گرفتارن خوشحال شدم عزیزم
سمیرا مامان پرنیان
18 آذر 93 22:23
جونمممم یادش به خیر من باردار بودم و میومدم این عکسهای ریحانه رو نگاه میکردم و لذت میبردم چه دورانی بود
مامانی
پاسخ
واقعا چقدر زود میگذره
هدیه
19 دی 93 2:05
سلااااام بر عزیزدلم فرناز جون خوبی؟؟؟؟ دلم برااات تنگ شدهههه بود.. ای جان دلم... ریحانه جونم که ماشالا رووووز به روز ماه تر و عروسکتر میشه خدا حفظش کنه الهیییی عزیزم تو اینستاگرام عضو نیستی؟؟
مامانی
پاسخ
سلام هدیه جونم دل منم برات تنگ شده بود ممنون دوستم عضوم عزیزم
آناناس خانومی
16 بهمن 93 16:27
ریحان جونی چه زود داری بزرگ میشی ماشاالله لاحوا ولا قوه الا باالله العلی لاالعظیم ان شالله 1000 ساله بشی خوشگلم مامان ریحانه خوبی ؟
مامانی
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم، خودت خوبی گلم؟ از این ورا
رویای خیس
21 اردیبهشت 94 11:15
من رمز میخوام فرنازی چرا دیگه ج نمیدی؟
مامانی
پاسخ
فدای تو عزیزم حتما میفرستم برات مگه قبلی مال خودت نبود ؟
رویای خیس
22 اردیبهشت 94 18:09
اخه عزیزم الان بلاگفا قاط زده یه چند روزیه تنها راه میمونه شماره ای که برات گذاشتم.. تور خدا زود بفرست... دارم دق میکنم...
مامانی
پاسخ
قبلا یه شماره دیگه بهم داده بودی که لاین داشت الان دست خودت نیست مگه ؟ پی ام فرستادم برات تایید کن رمز بفرستم
رویای خیس
27 اردیبهشت 94 20:28
خانومی من موندم بهم رمزو ندادی هر دو شمارمم گذاشتم اما دریغ یه اس یا پیامی تو وایبر و واتساپ
مامانی
پاسخ
باور کن تا شماره هاتو سیو کردم لاین اومد برام اونم هر دو تا با اسم خودت
مامان دو تا فرشته ناز
28 تیر 94 0:58
خیلی نازی ریحانه جان .ماشاالله
مامانی
پاسخ
مامان سمیرا
11 مرداد 94 17:08
سلام عزیزم رمزو بهم میدی؟؟ممنون میششم
مامانی
پاسخ
حتما عزیزم تلگراف میزنم