همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

عکسای تولد (سری دوم)

1391/3/29 5:50
نویسنده : مامانی
1,539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم، ببخشید یه مدتیه کمرنگ شدیم علتش سرعت پایین و آپ نشدن وبلاگمونه.

یه عالمه عکسای ناب و دوست داشتنی از ریحانه گلم آماده کردم که موفق نمیشم آپلودش کنم و مدتها زمان می بره و باعث میشه یه عالمه کلافه بشم برای همین ترجیح میدم کمتر تلاش کنم تا کمتر حرص بخورم ولی با این حال همه تون رو می خونم هر چند خاموش و بی سر و صدا ...

راستش عکسای تولد (سری دوم) رو چند تا پست پایین تر گذاشتم که تو ثبت موقت زندونی شده بود و هر از گاهی یه عکس آپلود می کردم و امشب تصمیم گرفتم به احترام دوستان گلی که بهمون سر می زنن و دست خالی برمی گردن دیگه ادامه عکسا رو آپلود نکنم و هر چی هست همونو بذارم.کادوها رو هم هنوز نمی دونم بذارم یا نه !!!

این سه تا عکس رو هم تقدیم می کنم به تمام عزیزانی که بی صدا می خونن و شرایط داشتن رمز رو ندارن. واقعا متاسفم اگه به بعضی هاتون نتونستم رمز بدم. باور کنین "نه گفتن" برای کسایی که با عشق و محبت ازم رمز می خوان اما به دلیل نداشتن وبلاگ یا لینک نبودن جواب رد میدم، خیلی برام سخته ولی خواهش می کنم بهم حق بدین و به دل نگیرین.

2

1

3


 

پی نوشت: نظرات این پست رو غیر فعال می کنم در عوض نظرات پست جدیدی که پایینه فعاله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)