همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

بابایی روزت مبارک

1391/3/17 1:59
نویسنده : مامانی
1,464 بازدید
اشتراک گذاری

.

.

.

.

سلام بابایی مهربونم ! روزت مبارک

٢ هفته بعد از اولین سالروز پدرشدنتون، دومین "روز پدر" عمرتون رو بهتون تبریک میگم. 

بابایی ! پارسال روز پدر من یه نی نی کوچولو بودم که تازه به دنیا اومده بودم و رفته بودم شهرستان تا مامان حالش خوب خوب شه بعد برگردم.

امسال اولین سالیه که روز پدر پیشتونم و خیلی خیلی خوشحالم و بهتون افتخار می کنم.

خدایا شکرت که بهترین بابایی دنیا رو دارم.

باباجونم یه عالمه دوستت دارم و ممنونم برای زحمات بی دریغت.

همیشه یادم خواهد ماند هر روز که از دفتر زندگیم با شور و شادی ورق می خورد،

حاصل روزهایی است که با زحمت و تلاش سپری کردی تا من در آرامش باشم .

قلب کوچکم را با یک دنیا عشق و محبت تقدیم می کنم به وجود پر مهرت.

.


پی نوشت: متاسفانه روز پدر اشتراکمون تموم شد و فقط تونستیم تیتر بنویسیم برای همین با چند روز تاخیر این پست رو میذاریم(با تشکر: مامان و نحانا)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)