همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

روز مادر مبارک

1391/2/23 4:33
نویسنده : مامانی
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

.

مادرم! ای همه هستی ام روزت مبارک

دستان پر مهرت را بوسه باران می کنم و

از پس فرسنگ ها فاصله با دل تنگم می گویم:

"عاشقانه دوستت دارم مادر، روز ت مبارک."

.

مادرم دلگیرم که در چنین روزی از تو دورم دلم عجیب هوای آغوش گرمت را کرده...

 

.


ریحانه بهشتی ام!

پارسال دو روز مانده به روز مادر ، قدم به روی چشمهایم گذاشتی و مرا لایق نام با شکوه "مادر" کردی. وجود ظریف و نحیفت اولین هدیه روز مادرم بود که از جانب مهربان ترین معبودم دریافت کردم.

خداوندا! کاش می توانستم آنگونه که لایقش هستی سپاست گویم! اما افسوس که زبانم قاصر است.

بارالهی! اگر هر لحظه از عمرم را برای شکرگذاری از نعماتت در سجده باشم باز هم نمی توانم شکر گوشه ای از محبت هایت را به جا بیاورم.

. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 5:24
سلام عزیزم روزت مبارک

ممنون از شما
مامان ارمیا
23 اردیبهشت 91 10:48
سلام عزیزم. روزت مبارک. سالم و شاد در کنار خانواده گلت باشی.
خصوصی.

ممنون عزیزم
بابت خصوصی هم لطف کردی
سارا
23 اردیبهشت 91 10:56
سلام
فرناز جان روز زن و مادر را به شما تبریک میگم
ریحانه جان راببوس

ممنونم ساراجون منم این روز عزیز رو به شما تبریک میگم.
سمانه مامان پارسا جون
23 اردیبهشت 91 11:36

مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک عزیزم



محمدحسین عشق جاودان
23 اردیبهشت 91 12:05
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد.روزت مبارک عزيزم




زیبا
23 اردیبهشت 91 15:18
و خدا می خواست همه جا جلوه کند، مادر را آفرید.

روزت مبارک


ثنا
23 اردیبهشت 91 15:59
سلام عزيزم خوبي؟
مامان فرناز گل روزت مفالك
ريحانه جون نازمم ببوسش


هديه
23 اردیبهشت 91 16:13
روزت مباررك عزيز دلممممممممم


فهیمه مامان پرهام
24 اردیبهشت 91 10:18
عزیزم خیلی زیبا نوشتی
میگم این حرفا چی بود نوشته بودی؟؟؟؟؟؟؟؟
من چه بیای چه نیای به یادت هستم و دوست دارم، هر چند خب وقتی اسمتو تو کامنتا می بینم با هولد هیجان می خونم.... جدی میگما
هنوز پست پائینی رو نخوندم اما با تاخیر بپذیر عزیزم:
کدامین گل زیبا را به خاطرت هدیه کنم که وجودت عطر تمام گلهاست...
روزت مبارک

ممنونم فهیمه جونمممممممممم
مامان ِ هدي سادات
24 اردیبهشت 91 18:35
و خداوند لبخند زد
و از لبخند خدا زن آفريده شد...
لبخند زيباي خدا روزت(باتاخير)مبارك.

**************************
حتي يك ذره هم فكر نميكنم كه تو جز اون دسته اي باشي ك من توي وبم گفتم...خودت هم مي دوني كه نيستي.


خوشحالم کردی
ممنون به خاطر تفکر درستت
maman fataneh
26 اردیبهشت 91 11:38
salam azizam roozet mobarak

ممنونم روز شما هم مبارک
مامان كيان و كارين
26 اردیبهشت 91 14:36
ريحانه كوچولو سلام !!
خيلي نانازي فرشته كوچولو
واقعا مثل فرشته معصوم و زيبا هستي .
هزار هزار ماشالله .
........................
و البته مامان خوش سليقه اي هم داري ..

بووووووووووووووووووووووووس

سلام مامان کیان و کارین عزیز،
چشماتون ناز و زیبا می بینه گلم
لطف داری خانومی
مامان آتین
27 اردیبهشت 91 22:12
با تاخیر روزت مبارک عزیزمممممممم
ما آپیم


آشنای قدیمی
28 اردیبهشت 91 11:27
سایتت خیلی قشنگه دخترت هم خیلی خوشگله ولی بیشتراز خودت شبیه مامانت هست.

ممنونم آشنای قدیمی،
اینجوری که نمیشه من آشنای قدیمی زیاد دارم تو کدومشونی؟
در هر حال خوش اومدی
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
28 اردیبهشت 91 22:42
ناناس خانم كجايي؟ تولدت پيشاپيش مبارك. مامان فرناز گفت امشب جشن ميگيرين. انشااله بهتون خوش بگذره. بازم تولد دخمل ناز ما مبارك باشه


فهیمه
30 اردیبهشت 91 9:38
الان منظورت اینه که من عکسای جیگمیلی این جوجه رو ببینم و نظر ندم که کامنت دونی رو غیر فعال کردی؟
من که پر رو تر از این حرفام
خب... سلام حال شما؟ ریحان گلی و بابائیش خوبن؟
خودت خوبی؟ دماغت چاقه؟
حیف که عجله دارم و گرنه تا شب برات حرف میزدم که دیگه از این کارا نکنی
عکسای توی حیاط رو خیلی دوست داشتم ببوس این جوجه آناناسی ت رو


نه خاله فقط راضی به زحمت نبودیم
قربونت برم این حرفا چیه قدم رنجه فرمودین کامنت گذاشتین
ممنون از محبتت
ثنا
30 اردیبهشت 91 11:21
سلام عزيزم خوبي؟
خانومي چه عكساي نازي از ريحانه جونم گذاشتي!
خوشحالم بهتون حسابي خوش گذشته
جوونه زدن دوندوناي ناز ريحانه جون هم مفالك

ملسی ثنایی جون
مامان گیسو جون
30 اردیبهشت 91 22:30
پیشاپیش تولد این جیگر رو تبریک می گم الهی 120 ساله بشه

وااای خیلی ممنون
مامان زهرا
31 اردیبهشت 91 15:49
یه عالمه بوس برای ریحانه ناز که البته هر روز نازتر از قبل میشه(هزار ماشالا)


ممنونم خاله مهربون
هديه
31 اردیبهشت 91 15:51
سلام جوجو كوچولوووووووو

چقدر تو حموم نا افتادي....موهاشووووووو ببينن چقدر بامزست

عزيز دلم امشب شب تولدته....تولد يك سالگيت مباركككككككككككككككككك

عرووووووووووووس بشي الهي


وااااااااااای ممنونم خاله هدیه مهربون
مامانی درسا
1 خرداد 91 0:18
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی

ممنونم