همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

مشغولیت های مادرانه

1391/11/1 0:13
نویسنده : مامانی
2,228 بازدید
اشتراک گذاری

.

بقیه عکسا در ادامه مطلب

 

دختر گلم، ریحانه جونم! این روزا مامانت مثل مادربزرگ های قدیم سرش رو با بافتنی و قلاب بافی مشغول کرده.

عاشق اینم که با دستای خودم چیزی برات درست کنم و تو هم اونو یادگاری نگه داری و با دیدنش در آینده یادم کنی.

همونطور که می دونی عاشق کفشدوزکم و چند روزی که رفته بودیم مراغه سعی کردم یه کفشدوزک برات ببافم البته اگه الان بپرسن چه جوری بافتی هیچ جوابی ندارم چون هیچ الگویی نداشتم.

این کفشدوزک بافتنی ما چند تا کاربرد داره می تونه تزیینی باشه مثل تصویر زیر:

.

می تونه به عنوان تل استفاده بشه و همچنین میشه یه تیکه کش مشکی هم بهش وصل کرد و به عنوان کش هم استفاده کرد.

.

اما کاربردی که برای تو داشته چی بوده؟؟؟ وقتی برای اولین بار کفشدوزک رو دستت گرفتی، اونو از یقه لباست گذاشتی تو و گفتی : آنانا  قهقهه

دخترکم دو تا تل هم برات بافتم که خودم خیلی دوستشون می دارم آممممممممممممما حیف که سرت نگه نمیداری و کلافه میشی.

.

.

یه کلاه خوشگل جغدی هم دارم برات می بافم که خودش تموم شده فقط تزییناتش مونده که بعد از تکمیل عکسش رو برات میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمیرامامان پرنیان
1 بهمن 91 11:48
سلام،20ماهگی ریحانه گلی مبارک باشهبافتنی ها هم خیلی خوشملن راستش منم این روزا سرمو با بافتنی گرم کردم و واسه پرنیان میبافم خیلی خوبه و کیف میده فرناز جون

آره واقعا لذت بخشه
azam-m
1 بهمن 91 12:45
سلام مامان هنرمند نازنين قدر اين روزارو بدون واقعا لذت بخشه هم شيرين كاريهاي
دردونه خانم هم دل مشغوليهات براش
وقتي بزرگ ميشه كارات كمتر ميشه مثل الان
من گاهي واقعا دپرس وبي حوصله ميشم
شادشادباشيد

چرا دپرس بشی دوست گلم؟ تو هم برای خودت و خونواده ات بباف و لذت ببر از زندگی
ثنا
1 بهمن 91 15:04
سلام خانومي خوبي؟
نحان جون خوبه واي كه دلم براش تنگ شده...
چه مامان هنرمندي
خيلي قشنگ بافتيشون فرناز جون منم تازه ياد گرفتمممممم

مرسی ثناجون، تو چی می بافی؟
ثنا
1 بهمن 91 18:34
گلم من تازه مدل ساده و كش و يه چند تا ديگه كه اسمشونو نميدونم و ياد گرفتم...
پيشم بيا فرنازي..
برام دعا كن تا 2 تا از امتحانامم بخوبي بدم..

ایشاا... موفق بشی عزیزم، به امید خدا نمره ات هم کمتر از بیست نشه
جوجه نارنجی ما
2 بهمن 91 16:38
20 ماهگیت مبارک عزیز خاله.ماشالااااااااااااااااااااااا خاله فرناز قلاب بافی هم بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// افرین به این مامان هنرمند بوسسسسس

خواهش می کنم هنر از خودتونه
سمانه مامان پارسا جون
2 بهمن 91 17:56
بابا هنرمند
فرناز خانوم یه کلاس هم واسه ما بزار بی زحمت


ترنم
2 بهمن 91 23:46
ایول به مامان هنرمند خسته نباشی عزیزم کارایه بافتنیت واقعا قشنگن راستی 20 ماهگی دردونه خانوم هم مبارک باشه عزیزم

ممنونم
مامان النا
4 بهمن 91 13:55
اای ول چه خوشکلن ......

بچه های مردم عجب هنرهائی از خودشون درمیکنن


مامانی فزی
5 بهمن 91 12:05
به به چه بافتنی های قشنگی بافتی دستت درد نکنه مامانی باسلیقه

ممنون
خاطره
8 بهمن 91 15:48
به تو میگن مادر هنرمند و نمونه
ماشالله خیلی خوشگله آدامه بدی خیلی خوبه


ممنون
aygin
8 بهمن 91 22:55
سلام کارتون خیلی قشنگه ولی من بافتنی بلد نیستم .

ایشاا... یاد می گیرید

مامان ِ هدی
10 بهمن 91 21:07
باریکلا به این مادر هنـــــــــــــــــرمند.
خوشبحال ریحانه جون ک مامان ب این خوبی داره

مرسی
سهیلا مامان هستی
12 بهمن 91 2:11
چه بافتنی های نازی مبارک ریحانه جون باشه



مامان سيد محمد
16 بهمن 91 22:38
چه مامان باسليقه ايي

ممنون

هديه
1 اسفند 91 0:44
سلام...چطوری؟؟؟
_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)

آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا

الان 3 سوته میام