همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

کریسمس + ریحانه و یه نی نی به اسم: طاها

1390/10/13 4:18
نویسنده : مامانی
3,492 بازدید
اشتراک گذاری

  کریسمس بر شما مبارک

 

*

 

*

.ادامه مطلب فراموش نشه حتما بخونید و در صورت امکان برامون نظر بذارید.

 

برای قند عسلمون طاهاجون(پسردایی ریحانه):

طاهای گلم، عزیز دل عمه، در تاریخ ١٢/مهر/١٣٨٧ به دنیا اومد و از آنجایی که بابایی مهربونش تازگیا به جمع بازدیدکننده های وبلاگ ریحانه اضافه شدند و برای اولین بار در پست قبل برامون کامنت گذاشتند، اینجانب برای سورپرایز کردنشون این عکسای ناب رو گذاشتم (که خودشون ندیدن) تا حسابی ذوق در کنن..

                                       .

                    .

این عکس مربوط به عید سال 89 هست که طاها یک سال و نیمه است:..

.

             .

این عکسای نازم مربوط به عید 90 هستش که طاهاجونی 2سال و نیمه است:

.

             .

.

           .

حالا عزیز ترینم 3 سال و 3 ماه سن داره که عکس جدید ندارم.

این بار آخری هم که رفتیم شهرستان فرصت نشد با ریحانه عکسشون روبگیرم. ماشاا... یه جا بند نمیشه بس که وروجک، شیطون و بازیگوشه...

از ویژگی های دیگه ای که طاهاخان داره اینه که، خیلی کنجکاوه و دوست داره در مورد همه چی سوال کنه و بدونه و همچنین این گل پسر ما خیلی دل پاک و مهربونی داره و دلسوزم هست.

وقتی بهش می گفتیم ریحانه بزرگ شد بهت چی بگه با اون زبون شیرینش می گفت: "آقا طاها" ما هم می مردیم از خنده.

دوستت دارم نازدونه ام.قلب

ریحانه وقتی به دنیا اومد خیلی ها می گفتن که شبیه پسرداییشه حالا شما قضاوت کنین.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (67)

مامان حارث
14 دی 90 8:32
کریسمس مبارکککک ریحانه جون


.....................
سارا
14 دی 90 9:37
سلام
ماشالا به اقا طاها در نگاه اول آره شبيه به هم هستن.ولي كمي كه دقت كنيم ميبينيم به هم نزديكن و رنگ موهاشون و چشماشون فرق اصليه.
ايشالا خدا هردوتاشونا حفظ كنه


.....................
هديه
14 دی 90 10:23
سلام...الهي....

چقدر به هم شباهت دارن....

انگار كه خواهر و برادر هستن..

خدا حفظشون كنه 2 تا شونو



.....................
هديه
14 دی 90 10:27
متاسفانه بخاطر اينكه بر روي وبلاگ ريحانه جون كد امينيتي وارد كردي بخاطر عكس ها من هرچقدر تو كادري كه بايد رمز رو وارد كنم كليك كردم نشد كه نشد كه بخوام رمز رو بنويسم..

هدیه جون اگه مرورگرت اپرا باشه راحت می تونی بازش کنی شاید رمز رو ورداشتم نمی دونم...
elham
14 دی 90 11:11
آقا طاها هم مثل دختر عمش شیرین و خواستنیه

هردوشون در پناه حق سالم و شاد باشن ان شا ا..

تو این عکس که صورت هردوشون هست یه شباهتی بهم دارن



.....................
مامان آيلا
14 دی 90 11:33
وای چه پسر دایی اونم خیلی نازه ولی من خیلی شباهت نمی بینم شماها از نزدیک می بینید جور دیگه می تونید قضاوت کنین
حالا این آقا طاها صبر کنه ببینه این ریحانه جون چه بلا ها که سرش نمی آره راستی چه تصادفی دختر عمه پسر دایی با من و دادشم هم اسم هستید


.....................
ثنا
14 دی 90 12:58
سلام گلم خوبي؟
ريحانه جونم خوبه؟
واي چه نازه آقا طاها خدا حفظش كنه..
يه كوچولو شباهت دارن خانومي



.....................
خاله لیمویی
14 دی 90 15:25
وای خداااااا جونم
چه پسر نازی هستش.. خیلی خوشگله ماشالله هزااااار ماشاالله

ولی خدایی چقدر شبیه ریحانه ست


.....................
فاطمه
14 دی 90 17:52
وای خدا چقدر نازه این آقا طاها مثل دختر عمش
خداییش فرناز جون خیلی شبیه هم هستن



.....................
جوجه نارنجی ما
14 دی 90 21:02
وایییییییییییییییییییییییی الهی قربونت برم ملوسکم.به این مامان فرناز بگو اینقد تو رو خوشمل نکنه اخر چشم میخوری عزیز دلم.ما آپ هستیم عزیزم.بوس بوس


.....................
مهسا مامان مرسانا
15 دی 90 0:50
عزیزم اولش که وبلاگت رو دیدم گفتم وای خدای من طاها جون چقدر شبیه ریحانه جونه ....که خودت اخر پستت گفته بودی خیلی ها میگن شبیه اند.....واقعا شبیه همند عزیزم....خدا حفظشون کنه......

..........................
فهیمه مامان پرهام
15 دی 90 9:02
سلام گلم، ماشااله هر دو خیلی نازن و منم فکر می کنم تو نگاه اول بیشتر به هم شباهت دارن ولی نه خیلی
انشااله همیشه زنده باشن

......................
زهره
15 دی 90 9:19
سلام فرناز جون و سلام به گل خوشگل و نانازت @};
خدا ببخشه ایشاا... ریحانه جون ناناش و طاهای عزیز رو به شماها
کمی شبیه هستن عزیزم اما از نزدیک که آدم ببینه بهترمی تونه قضاوت کنه.

همیشه شاد و سربلند عاشق باشین فرناز جون در کنار همسر گرامی و ریحانه جووووووووووون...

......................
محمدحسین عشق جاودان
15 دی 90 9:35
سلام عزيز دلم .شيرين عسل خاله .زنده باشي گلم ريحانه گلي دوست دارم.مامان ريحانه جون خوبي عزيزم .هروقت ميام خونتون خجالت مي کشم آخه من فقط يک بار يه سري عکس گذاشتم و هنوز عکس نذاشتم و موج شکايتهاي زيادي به سمت من مياد .دوستون دارم زياد زيااااااااااااااااادبا آرزوي بهترين ها براي شما

دشمنتون شرمنده عزیزم.
......................
هستی
15 دی 90 15:56
سلام عزیزممممممممم
اول شرمنده به خاطر اخیرم میرم سرکار و کلاس ورزش و کلاس هنری سرم گرمه و فرصت ندارم بیام
ماشالله چقدر فعال شدی تند تند می اپی
ماشلله اقا طاها هم خوشگله ریحانه جونم کپیه طاها کوچولویئه انگاری خواهر برادرن .ایشالا یکم کوچولوت بزرگ شد دست به کار شو براش اجی و یا داداشی بیاری هاااااااا
واییییییییی فرنازی من عکس های ریحانه رو میبینم دلم ضعف میره براش تو رو خدا براش اسپند بدود

یلدا مبارککککککککک با تاخیر ( شرمنده ام)
کریسمسم مبارک بازم شرمنده سعی میکنم بیشتربیام بوسسسسسس

تند تند می آپم ولی چه فایده وقت سر زدن به دوستامو ندارم.
این حرفا چیه هستی جون، من هیچ انتظاری ندارم گلم چون درکت می کنم خودمم نمی رسم برای همه کامنت بذارم.
......................
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 دی 90 23:53
سلام عزیزم
ماشاالله به هردوشون
به نظر من هم به هم شبیه اند ، خدا حفظشون کنه

......................
دخترخاله مهدیه
16 دی 90 8:43
بابا زرنگ این عکسها رو کی گرفتی تو اون عکس اولی که کار کردی خیلی شبیه همن ولی از نزدیک که میبینیشون شباهتشون خیلی بیشتره کریسمست هم مبارک عسلم

وقتی تو خواب بودی هههههه
آره مهدونم تو که هر دوشون رو از نزدیک دیدی بهتر می تونی قضاوت کنی
......................
ثنا
16 دی 90 20:35
فرناز جونم دلم لك زده برا خودتو ريحانه جونم...

ممنون از محبتت عزیزم
فهیمه مامان پرهام
16 دی 90 21:54
خ داریا

yes
مامی پارمین
16 دی 90 22:15
به نظر من هم به هم شباهت دارن
خدا هر دوشون رو در پناه خودش نگهداره

......................
مامان یکتا
17 دی 90 9:02
سلام عزیزم کریسمست مبارک راستی عکس یکتا را گذاشتم خوش حال می شوم نظربدهی

......................
فرانک مامان النا
17 دی 90 11:40
هدیه راست میگه . اصلا نشانه گر موس روی اون کادری که باید رمز رو می نوشتیم نمی اومد !!! چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی من عکسا رو با هزار تا کلک دیدم .
اتفاقا قبل از اینکه خودت چیزی در مورد شباهتشون بگی من میخواستم بگم که چقدر این دو تا شبیه هم ان ؟؟؟؟
بعد دیدم که خودت اون پائین توضیح دادی

هر دو شون ناززززززززززززز و مامانی و خوردینی و ملوس . ماشالله بهشون

راستش رو بگو چه کلکی؟ هان؟
......................
مامان امیر علی
17 دی 90 13:40
به به .نازی ماشاله به این دو تا فرشته کوچولو .موفق باشین

......................
سمانه مامان پارسا جون
17 دی 90 20:22
سلام فرناز جون خوبی؟
ممنون بابت تبریکت عزیزم.
ماشاا... برادرزادت هم خیلی جیگره
همه راست میگن خیلی شبیهن
حتما خودت و دادشت هم خیلی خوشچهره هستین دیگه.
آخ آخ البته ببخشید + همسرت و همسر برادرت شرمنده
به هر حال ایشاا... همیشه زنده و پاینده باشن

قربونت برم سمانه جونم
......................
ثنا
17 دی 90 20:24



مامان شینا
18 دی 90 1:40
چه نازه طاها

......................
خاله خاطره
18 دی 90 1:42
تولد طاها خوشگله مبارک
جاااااااااااااان عین ریحانه ست
اما ریحانه خودمون جیگرتره

خاله خاطره جون تولد طاهاجونم 12 مهره
طاهای گلم هم وقتی هم سن ریحانه کوشولو بود خیلی جیگر بود.کاش یه عکسم از کوشولوییش میذاشتم تا میدیدین چقدر ناناسه
مامان مبینا
18 دی 90 2:03
سلام گلم خوبی؟چه گل پسری ماشالا یه کوچولو شباهت دارن خداحفظشون کنه.
راستی عزیزم منم مشکل هدیه جان رودارم.

شاید اصلا رمز رو ورداشتم چون خیلی از دوستام اعتراض دارن.
......................
فهیمه
18 دی 90 21:17
فکر کنم یکمکی شبیهن
در ضمن ما آپیم
بدووین بیاین 16ماهگیه پسرمونه


.........................
باتیس
19 دی 90 10:58
سلام خوبین اگه می خواین از اطلاعات مهمی مثل تاریخ تخفیف برند ها ... برگزاری انواع فستیوال ها و ... به صورت اس ام اسی مطلع شوید اینجا رو ببینین batisInfo.com برای اولین بار در ایران
مامان گیسو
20 دی 90 0:49
سلام فرناز عزیزم خوبی ؟
اییییییییییی جانم ماشاا... هزار ماشاا...
خداییش خیلی شبیه به هم هستن
خدا زیر سایه پدر و مادرشون حفظشون کنه دوستم
بوسسسسسسس

....................
فهیمه مامان پرهام
21 دی 90 1:19
سلام خوبی فرنازم؟
[بوسه]
دارم می میرم از خواب، اومدم زنبیلمو بذارم تو صف تا برم و برگردم

قربونت برم فهیمه جون برو بخواب عزیزم
خوابای خوب ببینی
فهیمه مامان پرهام
21 دی 90 18:14
خب ممنون که حداقل تا من برگردم تو صف کسی رو تائید نکردی
آپ کن که دلم بدجوری عکس جدید از دخملی می خواد

کسی نبید که تایید کنم
به روی چشم دوسی جونم
فهیمه مامان پرهام
23 دی 90 2:44
کجائی فرنازم؟ کم پیدائی؟ خوبی؟ ریحانه م خوبه؟ ببوس و بچلونش اساسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آره فهیمه جون این روزا کم حوصله شدم وقتی چند تا پست رو پشت سر هم میذارم تا مدتها حوصله آپ کردن ندارم آخه یه عالمه عکس آماده میکنم تا بذارم ولی انقدر طول می کشه آپلود عکسا که بی خیال میشم و کلی اعصابم خورد میشه.
فهیمه مامان پرهام
23 دی 90 2:51
عکس اول پست ثابتت رو نمی بینم
منم زدم تو کار پست ثابت و کامنت نیمه شبی
برم بخوابم

عکس اول آیه شریفه و ان یکاد ... هست.
تا تو باشی به من نخندی
شاید هم کمال همنشینی چون من در تو اثر کرده
ثنا
23 دی 90 10:33
من ريحانه جونمو ميخواممممممممممممم
فرناز جونم چرا ديگه پست نميزاري؟

مرسی ثناجون، ایشاا... به زودی
هديه
23 دی 90 15:43
سلام فرناز عزيزم...

منم تو پست جديدم عكس پسردايي ماهمو گذاشتم..

اسمش صدراست و 2 ماه و خورده اي از ريحانه جون كوچيكتره.....

خوشحال ميشم بياي ببيني شفتالوي ما رو

يك سوالم در رابطه با اين عكسايي كه گذاشتم دارم كه سوالمو تو وبلاگم نوشتم...ممنون ميشم اگه ميدوني راهنماييم كني

هدیه جون انقدر هول کردم که جواب نداده وبت رو باز کردم و جوابت رو هم دادم.
پسرداییتم خیلی بامزه و ناز بود خدا حفظش کنه.
مامان فاطمه جون
24 دی 90 10:53
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زديد : X
ماشاالله هر دوتاشون نازن ولي ريحانه جون يك چيز ديگس من كه عاشقشم

ممنون از محبتتون چشماتون ناز می بینه
مامان نسترن
24 دی 90 12:18
ااااااااخی عزیزم.اگر نسبت فامیلیشونو نمیگفتین فکر میکردم خواهر و برادر هستن.خدا حفظشون کنه.

ممنونم از اینکه به ما سر زدین. بازم بیاین.

هديه
24 دی 90 16:16
سلام مهربونم...ممنون بابت توضيحت...وقت كردم انحامش ميدومو اگه به مشكل خوردم بازم مزاحمت ميشم..

بله..پشت سرش داداششه...

اسم داداشش امير محمد اسم خود كوچولوشم صدرا

خواهش می کنم عزیزم من در خدمتم
خدا این فرشته های ناز رو برای دایی و زن داییت نگه داره ایشاا...
هديه
24 دی 90 17:22
فرناز جونم وقتي رو عكس كليك راست ميكنم و گزينه ي اپن ويت رو ميزنم اصلا گزينه اي به نام میکروسافت آفیس پیکچر منیجر نداره كه شما گفتي..!

علتش اینه که قبلا استفاده نکردی توضیحات بیشتر رو میام وبت و برات می نویسم.
هديه
24 دی 90 21:40
اره به جون خودم...

رو عكس كليك راست كردم و اپن ويتو رفتم توش..

picture viewer داره اما اوني كه شما گفتي نداره

خوب باید از پایین بری و انتخاب برنامه کنی الان برات نوشتم.
هديه
24 دی 90 22:15
بله قشنگم اومد..بزار حالا ببينم پيدا ميكنم اون گزينه رو

................
هديه
24 دی 90 22:21
دست و پنجت درد نكنه عزييييييييييييييييييزدلم..

پيدا كردم...

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ريحانه جونو از طرف من قلقلكش بده


هديه
24 دی 90 22:28


همه اون كارايي كه گفتيو انجام دادم اما وقتي عكسو اپلود كردم و گذاشتم تو وبم بازم ارور داد كه حجمش از 60 كيلو بايت بيشتره

آخه چرا؟؟؟
من که همین مراحل رو انجام میدم و میذارم تو وب و مشکلی هم پیش نمیاد.

هديه
24 دی 90 22:33
وقتي اون كارارو انجام ميدم عكسي كه كاملا بزرگ بود كوچيك ميشه و وقتي سيوش ميكنم و اپلودش ميكنم بازم ارور ميده وبلاگم

شاید مشکل از میهن بلاگ باشه.چند بار پشت سر هم امتحان کن شاید موفق شدی.
مطمئنی که آدرس URL عکس رو کپی می کنی؟ آخه سایت های آپلود عکس چند تا کد در اختیارت میذاره باید اون کوتاهه رو که با http شروع میشه بذاری هاااا
صدیقه(فانوس)
25 دی 90 11:56
سلام
ماشالله آقا طاها هم حسابی نازه مثل دختر عمه ناز نازی
...........................

...................
جوجه نارنجی ما
25 دی 90 15:15
خاله کجایییییییییییی مارو به عکسهای خوشگل دخملی بد عادت دادیییییییییییی

ممنون
سمانه جون چی بگم از آپلود عکسا که خیلی طول میکشه، واقعا کلافه میشم وقتی می بینم نصف عکسا رو تو هر پست می تونم بذارم و بقیه رو یا وقت نمی کنم یا ایرور میده برای آپلودش.
مثلا اینترنت پر سرعته همراه اوله اما من که راضی نیستم.

فهیمه مامان پرهام
25 دی 90 20:42
اینجائی؟

میگن دل به دل راه داره همینه هاااا
عکس های پرهام برام باز نمی شد داشتم تلاش می کردم اونا رو ببینم که یهو دیدم برام کامنت فرستادی.
هديه
25 دی 90 21:16
ممنونم عزيزم...

خيلي ناراحتم كه نميشه

اگه دقت كني عكس پسرداييم رو ادرسش همون كوتاهست ديگه...

كه با http شروم ميشه گذاشتم..

اما من خود عكساااااااا رو ميخوام نه اين ادرس

بازم ممنونم

حتما یه جای کارت ایراد داره حالا کجاش نمی دونم.ایشاا... به زودی موفق میشی.
ثنا
26 دی 90 12:19





هستی
26 دی 90 15:39
خصوصی داری عزیزم

ممنون عزیزم لطف کردی
ستاره
27 دی 90 23:19
سلام.ای جان چه دخترناس وخوجملی.

فداش بشم.
خداحفظش کنه مامانی گلش.
ریحانه جون ناس ناسیروببوسیدش
مامانی منوعشقم هنوزبهم نرسیدیم.
اماعاشقه نی نی هستیم.واسمون دعکنین.
راستی با تبادل لینک موافقید؟؟؟

سلام ستاره جون خوش اومدی عزیزم
ممنون از محبتت
ستاره
27 دی 90 23:20
طاهاگلی چه ناسه.
ای جان .



شادي
28 دی 90 18:38
عزيزم...
پرنسس كوچولوي زيبا

..................
فهیمه مامان پرهام
29 دی 90 2:46
سلام فرنازم، کجائی؟ حالا که من زدم تو کار کامنت نیمه شبی تو نیستی البته بگما... دیگه تکرار نمی کنم، چون فردا میمیرم از خواب
اومدم بگم نه به وقتی وبتو از آپ پشت سر هم به رگبار میبندی و نه به الان که من هی میام .... هی میام

سلام فهیمه جون، یه جایی زیر آسمون خدا
امروز آخرین روز بسته رویایی 24 ساعتمه دوباره از فردا می زنم تو کار کامنت نیمه شبی
آخه خواهرم اومده بود تهران و مشغول بودم. یه دلیل دیگه هم داشت که تو پستم می نویسم.
خاله لیمویی
29 دی 90 12:01
چرا اپ نمی کنییییییییییییییییییییییی؟
دلمون برای ریحانه یه ذره شده اخههههههههههههههههههههه
زودی بیا عکس های جدیدش رو بذاااااااااااااار

چشم
ثنا
29 دی 90 14:41
گلم آپيدمممممممممممم بياي خوشحال ميشم!

.................
farnaz
29 دی 90 20:29
سلاممممممم مامانی ریحانه خوبین؟
من خیلی وقته میام وبتون ریحانه کوچولو خیلی نازه.. همه پستا رو خوندم و عکسای نی نی خوشکلتونو دیدم فقط بعضی هاشون رمز دارن میشه بی زحمت رمزشونو بهم بدین؟
ممنون میشم. منتظرم

سلام فرنازجون، خوش اومدی
اگه وقت کنم رمزا رو ور می دارم.
مامان طاها
1 بهمن 90 1:30
سلام از اینجا رد میشدم دلم نیومد برای دخترت یه بوس نفرستم
ببوسش

ممنون خاله
مامان نازنين رقيه
1 بهمن 90 10:03
سلام مگه امروز ماهگرد خانم خوشكل نيست
پس مامانش كجاست؟
عكساش كو؟
در هرصورت وظيفه خودم دونستم ماهگردشو تبريك بگم از طرف من ببوسش


سلام عزیزم
یه دنیا ازت ممنونم
وای چقدر خوشحالم کردی از اینکه پست نذاشته بهمون تبریک گفتی.
خیلی دوستت دارم مامان نازنین رقیه جون
مامان نازنين رقيه
1 بهمن 90 10:03
ماهگردت بارك كوشولو موشولو


خانومی
1 بهمن 90 14:01
سلااااااام فرناز جونم بالاخره امتحانام تموم شد
هرشب با گوشی میومدم و میخوندمت و عکسای نفسی رو میدیدم ولی یا وقت نمیکردم کامنت بذارم یا از خستگی گوشی به دست خوابم میبرد ..
فدای این دخملی و نشستنش بشم من .. ای جان با چه ابهتیم نشسته
قربون مامام گفتنت برم .. فرناز جون دیدی اول گفت ماما آفرین ریحانه خاله
آره یه کوشول شبیه طاهای گل هست .. خلاصه معلومه که با هم یه نسبت نزدیک دارن
طاهاجون هم ماهه .. خدا هردوشون و همه ی فرشته ها رو در پناه خودش سالم نگه داره

سلام خانومی گلم،
ایشاا... همه امتحاناتت رو 20 بشی.
ممنونم عزیزم می دونم با موبایل خیلی سخته کامنت گذاشتن یعنی وقت گیره.
مرسی که به یادمون بودی
خانومی
1 بهمن 90 14:07
زودی دوباره برمیگردم


جوجه نارنجی ما
1 بهمن 90 15:11
پس کجایی عزیزمممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین دور و برام زودی میام.
فهیمه مامان پرهام
1 بهمن 90 17:44
به به چشمت به جمال آبجی خانومت روشن
پس اصلا" بی خیال اینورا شو.... فعلا" با هم خوش باشین و سلام منو هم برسون
ریحانه جونمو ببوس و بگاززززززززززز

ممنون ولی دیروز دیگه رفت و بازم تنها شدیم.