همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

روشنای من میلادت خجسته

1394/8/17 0:56
نویسنده : مامانی
1,643 بازدید
اشتراک گذاری

روشنا جونم

در 29 مهرماه 1394

ساعت 10 و 45 دقیقه صبح چهارشنبه

با وزن 3410 گرم 

قد 52

و دور سر 35

در بیمارستان شمس تبریز به دنیا اومد

و چشم و دلمون رو با قدمهای کوچیکش روشن کرد .

 

 

پسندها (4)

نظرات (16)

رویای خیس
18 آبان 94 23:12
الهی من به قربون این وروجکا بشم چقد نازه .. خدا حفظش کنه... روی ماه ریحانه جون و روشنای گل رو ببوس
مامان فتانه
19 آبان 94 8:35
واااااای عزییییزم مبارکه.خوش قدم باشه ایشلاا چه نازهههه
مامان نازنین رقیه
20 آبان 94 13:49
سلام قدم نورسیدتون مبارک،چقدر بهم شبیه هستن،ماشاالله لاحول ولا قوه الا بالله خداحفظشون کنه
عمه فروغ
20 آبان 94 17:51
سلام عزیزم تبریک میگم زمینی شدن فرشته کوچولوتون رو و مادر شدن دوبارتون روالهی که همیشه خدا حافظ روشنای گلتون باشه و ان شاا.. که قدمش پر از خیر و برکت باشه خواهر شدنت مبارک باشه ریحانه گلم ان شاا.. که برای هم همدم و دوست های خوبی باشید مامان حون از طرف من هم فرشته های نازت رو ببوس
اعظم سادات
22 آبان 94 6:54
سلام گلم خیلی خیلی مبارک باشه به سلامتی دسترسیم به نت کمه باگوشی نظرگذاشتن برام سخته می خونمت بازم تبریک میگ
,آناناس خانومی
4 آذر 94 14:37
خوش اومدی فرشته کوچولو
مامان فرشته ها
10 آذر 94 12:35
وااااااااااااای عزیزززززززززززززززم مبارکه یه نی نی گوگولی و خوشکل دیگههههههههههههههه ماشالله
مامان سمیرا
11 آذر 94 15:30
سلام عزیز دلم تولد روشنا جونم مبارکانشاالله که قدمش خیر باشه فرناز جونم رمز برام باز نمیشه
مامان گیسو و گندم جون
11 آذر 94 23:45
چشم و دلت روشن فرناز جونم هزار ماشاا... خیلی نازو خواستنی هستش ببوسش
هدیه
16 آذر 94 19:18
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام عزیییییییییییییییز دلممممم به بههههههه مبااااااااااااااااارک باشه عزیییییییییییییزدلمممممم....ان شاالله نامدار باشه و زیر سایه پدر مادر گلش بزرگ بشهههههه ان شاالله عروسشون کنییییییییی چقدر خوشحال شدمممم...باز هم تبریک میگممممممممم فرنازجونم من خیلییییییییییییی کم میام دیگه وب...درگیر درسامم بیزحمت دوباره رمزت رو برام بفرست عزییزممممم
. مــامــان مــهســا♥
21 آذر 94 11:03
سلام عزیزم قدم روشنا جون مبارک باشه...خیلی خوشحال شدم ...منم یه نی نی تو راه دارم ان شاالله خرداد به دنیا میاد ببوس فرشته های ناز رو از طرف من
زينب مامان ريحانه
15 دی 94 14:16
سلااام22258007512200054804 پيج اينستا
زينب مامان ريحانه
15 دی 94 14:20
سلام عزيز دلم،خوبي،اي جااانم،تولد فرشته نااازت مبارک،انشالله که قدمش پر خير باشه عزيز دلم من ي پيج اينستا دارم ي سري کارهاي تزيينات اتاق کودک مثل گيفت تولد و تاج و ست حلقه اسم و ..اتاق کودک انجام ميدم،خوشحالم ميکني بهم سر بزني و اکه خوشت اومد در خدمتتم دوست خوبم،آي دي تلگرامم هم ميزارم واست،بيا تلگرام مدلها رو ببين اي دي تلگرام@ranginkamoni پيج اينستاranginkamoni.felt
مامان یاسمین زهرا
7 فروردین 95 16:25
قدم نینی مبارک،سال نو مبارک .خیلی خوشحال شدم
بابای ملیسا خانم ناناز
13 فروردین 95 14:22
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم
ثنا
14 فروردین 95 14:52