همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

یلدا مبارک

1390/9/27 4:56
نویسنده : مامانی
2,190 بازدید
اشتراک گذاری

*

سلام دوستای گلم،

من و همسری و ریحانه خوبیم.

ممنونم از اینکه زود زود بهمون سر می زنین و جویای حالمونین.

امشب اومدم پیشاپیش شب یلدا رو به همه دوستای نازنینم تبریک بگم و ازتون عذرخواهی کنم از اینکه چند روزی غیبت دارم و نمی تونم به تک تک شما عزیزان سر بزنم و حضوری تبریک بگم.(علت در ادامه مطلب)

*

 

 

*

 

دوست جونام!

علت غیبتم اینه که راستش شب یلدا شب نشینی فامیلی تو خونه ماست و منم دست تنهام برای همین باید از چند روز قبلش کارامو بکنم و فقط سالاد الویه دندونی دخملی بمونه برای همون روز.

برای همین این چند روز رو اگه کامنتاتون تایید نشد یا بدون پاسخ تایید شد عذر می خوام.

همتون رو دوست دارم و امیدوارم شب خاطره انگیزی داشته باشید.

پست بعدی اگه عمری باشه عکسای شب یلدا و 7 ماهگی ریحانه ام رو براتون میذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان یکتا
27 آذر 90 9:33
یلدا مبارک دختر نازمون باشه امیدوارم عمرش مثل یلدا بلند باشه دوستت دارم خاله جان
مامان نازنین رقیه
27 آذر 90 9:37
سلام امیدوارم بازم اول شده باشم!!!!!!! مرواریدات مبارک نفس خانم به همراه یلدا من ونازنین رقیه منتظرتونیم زود بیاین
مامان ارميا
27 آذر 90 10:01
عمرتون به اندازه 1000 شب يلدا باشه. خوش بگذره.
ثنا
27 آذر 90 11:27
گلم فدات شم يلداتون پيشاپيش مبارك اميدوارم بهتون خوش بگذره....
صونا
27 آذر 90 13:29
يلدای شما هم مبارک... عمرتان پربرکت و لحظه هاتان شاد شاد....
فرانک مامان النا
27 آذر 90 14:17
یلدای شما هم پیشاپیش مبارک ....
هستی
27 آذر 90 16:19
سلام به دوست خوب و مهربونم ممنون که با همه گرفتاری ها بچه داری هات به ما بیکارار سر میزنی دوستم دخمل نازتو ببوسسسسس یلداتم پیشاپیش مبارکککککککک یادت نره عکس از همه چیز میزات بزاری ها من عاشق این سلیقتم بوسسسسسسسسسسسس
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:28
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
مامان زهرا نازنازی
28 آذر 90 2:59
مبارک باشه شب خوبی داشته باشید
ریتا
28 آذر 90 10:34
سلام هفته 25 بارداری هستم خیلی خوشحال شدم با وبت آشنا شدم. دخمل نانازی داری. خیلی بانمکه. خدا برات حفظش کنه. اما نی نی من پسره نمیتونه از این لباسای خوجل موجل بپوشه! تو مطالبت یه عکس از کیک سیسمونی گذاشته بودی که نیومد میشه عکس رو تو ایمیلم بذاری منم درست کنم؟
خاله خاطره
28 آذر 90 22:10
سلام مامانی وبلاگ قشنگی دارید و قشنگتر از اون فرشته نازتون ماشالله خیلی خوشگل و بانمکه هر روز واسش اسپند دود کنید یه عالمه از طرف من ببوسش با تبادل لینک موافقید؟؟؟
فهیمه مامان پرهام
29 آذر 90 0:03
به به معلوم شد کلی عکس ناب تو راهه خوش به حالت، من که هنوز نمی دونم کجائیم و چیکار می کنیم، اما پیشاپیش بهت تبریک میگم عزیزم
زهره
29 آذر 90 9:47
سلام فرنازجون واقعأ ممنونم از اینکه به من هم رمز دادی مروارید دخمل گلت مبارک باشه عزیزم @}; یلدای شما و همسر گرامی و ریحانه جوووووون مبارک بازم ممنونم از رمز دخمل ناناز و خوشمل ببوس عزیزم همیشه شاد و سربلند باشید.
مامان گیسو
29 آذر 90 13:20
سلامممممممم فرناز جونم خوبی ؟بیا یه بوست کنم که دلم براتون حسابی تنگیده فداش بشم من ببین چقدر ماه شده ماشاا... خدا حفظش کنه چشم بد ازش دور باشه بوسسسسسس
سمانه مامان محمدباقر
29 آذر 90 14:48
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک
سمانه مامان پارسا جون
29 آذر 90 17:27
روي گل شما به سرخي انار شب شما به شيريني هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا یلداتون مبارک
ثنا
30 آذر 90 19:38
سلام گلم خوبي؟ ريحانه جونم خوبه؟ خانومي يلداتون مبارك گلم آپم
ثنا
30 آذر 90 19:40
سلام عزيزم خوبي؟ ريحانه جونم خوبه؟ فرناز جونم يلداتون مبارك گلم اپم بيا پيشم
دختک
30 آذر 90 23:13
یلدا مبارک
جغله کوچولو
1 دی 90 0:13
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
فهیمه مامان پرهام
1 دی 90 15:41
انقدر مشتاق دیدن پست جدیدتم که نگو... یالا یالا....یالا یالا... آ باریکلا دختر خوب منو زیاد منتظر نذار که خیلی خطرناکه
خاله لیمویی
1 دی 90 16:55
ما باز عکس می خواییم یالا... ما عکس می خواییم یالا... ما ریحانه می خواییم یالا...
ثنا
1 دی 90 21:16
سلام فرناز جونم خوبي؟ خانومي فدات ريحانه جونم خوبه؟ گلم بيا ديگه دلمون تنگ براتون
مامان شینا
2 دی 90 3:18
دندون دخملی مبارک
خاله جون...
3 دی 90 10:36
سلام ماشالله به این ریحانه خانم عکسای قبلیشو دیدم خیلی نازه... بیصبرانه منتظر عکسای جدیدشم... من همیشه میخونمتون ولی فکر کنم بار اول یا دومه که کامنت میذارم
مامان فاطمه جون
3 دی 90 14:34
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را بايد جشن گرفت يلداتون مبارك
خاله خاطره
3 دی 90 15:06
ممنون عزیز دلم منتظر عکسای خوشگل ریحانه جون هستم