همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

اولین مرواریدت مبارک

1390/9/26 4:03
نویسنده : مامانی
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

 

ریحانه ناناشم! روز تاسوعا (14 آذر) در 6 ماه و نیمگی اولین مرواریدت خودشو نشون داد و شکر خدا خبری از اسهال و استفراغ و تب نبود فقط یه جورایی مظلوم شده بودی و مثل هر روز بلند بلند آواز سر نمی دادی و جیغ هم نمی کشیدی.

ریحانم انگار عزادار امام حسین (ع) بودی.

خدا حفظت کنه دخترکم که مظلومیتت منو یاد 6 ماهه امام حسین مینداخت و تا یادم میفتاد، دلم می لرزید و اشکام سرازیر می شد و همش زیر لب میگفتم: "امان از دل رباب"

اصلا امشب نیومده بودم که این حرفا رو بزنم نمی دونم چطور شد...

اینم عکس اولین مرواریدت:

*

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ارميا
27 آذر 90 10:02
اي جانم. مباركه.
ثنا
27 آذر 90 10:55
خانومي مباركه اولين دندون ريحانه جونم...
صدیقه(فانوس)
27 آذر 90 12:14
مبارکه دندون کوچولولت خانوم خوشگله
صونا
27 آذر 90 13:30
وای عسل خانم دندونت مبارک
فرانک مامان النا
27 آذر 90 14:23
ای جوووووووووووووون . چه درخششی هم داره . این مرواردید بس گران
جوجه نارنجی ما
28 آذر 90 0:39
سلام عزیز دلم .قربون ریحانه جون برم که همه کاراش رو برنامه پیش میره.مبارکت باشه خانمییییییییییییییییییییییییی
خاله هدي ياسمين زهرا
28 آذر 90 14:33
مبارك باشه چه عكس خوشگلي گرفتين انشااله كه بتوني هرچي زودتر نون سنگك و كله پاچه بخوري چه جالب روز عاشورا ياسي ما تونست بايسته و ريحانه ناناسي تو روز تاسوعا دندون درآورد انشااله امام حسين پشت و پناه همه ني ني ها باشه
فهیمه مامان پرهام
29 آذر 90 0:00
الهی من فداش بشم، چه ذوقی تو عکسش هست نمی تونم توصیف کنم اما با دیدنش حال قشنگی بهم دست داد
مامان گیسو
29 آذر 90 13:20
ایییییییییی جون دلم مرواریدت مبارک نفس خانم
سمانه مامان پارسا جون
29 آذر 90 17:38
هورا ااااااااااااااااااا مبارکه اولین مروارید گل دخترت خانومی عکسش خیلی بامزست وروجک من که نزاشت عکس بگیرم منتظر پست بعدیت میمونیم حتما دیدنیه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
29 آذر 90 23:56
عزیز دلم مبارکت باشه! الهی. موشی بلای خاله. بوس بوس! مامانش خسته نباشی حسابی به زحمت افتادی!
فهیمه مامان پرهام
1 دی 90 15:39
از طرف خاله فهیمه اون لبا رو بوسیدی یا نه؟ اگه نه بدو ... بدو ببینم
مامان فاطمه جون
3 دی 90 14:31
ريحانه جون مرواريد زيبات مبارك انشاالله دهانت پر مرواريد بشه همش هم راحت و بدون درد سر
جغله کوچولو
3 دی 90 17:08
سلام خاله. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
هديه
13 دی 90 11:39
سلاااااااااااااام...
با خوندن اين پست زيبايت اشك تو چشمام حلقه زد...

خدا حفظش كنه كوچولو رو

قربون اشکای نازت بشم مهربون