همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

100 روزگی ریحانه

1390/6/7 3:29
نویسنده : مامانی
2,578 بازدید
اشتراک گذاری

 

2

 

    niniweblog.com


ادامه مطلب فراموشتون نشه(عکس هم داره).

1

سلام عروسکم امروز شما 100 روزه(٣ ماه و ٧ روزه) شدی عزیزم.

مامان و بابا هم برات کیک گرقتن و به همراه فامیل های بابایی رفتیم بوستان ولایت و یه جشن کوچولو برات گرفتیم. ایشاا... تولد 100 سالگیت رو بگیریم عسلم.

امروز که صدمین روز زندگیت بود خیلی دختر نازی شده بودی و با یار دیرینت(لوستر) که مثل همیشه حرف می زدی مابینش جیغ هم می کشیدی که برای خودت هم تازگی داشت انگار صدای خودت رو کشف کرده بودی و خیلی هم خوشت اومده بود و همش تکرار می کردی.

کلمه" آغا و اینگه" رو هر وقت میگم قشنگ تکرار می کنی اما هر وقت میگم بگو :"ماما" لبای قشنگت رو باز می کنی و با صدای بلند و با شادی فراوان می خندی و دست و پا می زنی. البته چند بار در اوج گریه "ماما" گفتی ولی من هر بار شک کردم که درست شنیدم یا نه. آخه باورم نمیشه چون هنوز خیلی کوشولویی فندقم.

مامان و بابا سر اینکه اول مامان میگی یا بابا باهم رقابت می کنند.

من همش بهت میگم "بگو مامان" و بابایی هم همون لحظه میگه "نه خیر بگو بابا" اینکه آخر سر کدوممون موفق میشیم بستگی به شما داره دخترم.

نازدونم شکر خدا دختر آروم و مهربونی هستی.

حالا از کجا میگم مهربونی؟ از اونجا که هر وقت زمان طولانی به خواب میری و من مشغول به کار میشم و یهو دلم میریزه که نکنه طوریت بشه و من ندونم ، میام بالا سرت و زوم می کنم رو شکمت تا ببینم نفس می کشی و تو توی اون لحظه یه نفس عمیق می کشی و مامانی رو از نگرانی درمیاری.

حتی تو دوران جنینیت هم اینجوری بودی هر وقت نگرانت میشدم سریع ابراز وجود می کردی.

قربون دل مهربون و لبای همیشه خندونت برم مامانم.

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

خانومى
8 شهریور 90 5:20
مباركه 100 روزگى قند عسلت، ايشاالله 100 سالگيش رو جشن بگيرين اكثر بچه ها با اينكه مامان بيشتر همراهشون و كنارشونه اول ميگن بابا ! ريحانه عسل تو اول بگى مامانا باشهههه ؟ قربونش برم فرناز جون تو اين روزاى قشنگ واسه حل شدن مشكل ماهم دعا كن ...
فروغ
8 شهریور 90 8:15
سلام مامان ريحانه خوبي؟ دخملي در چه حاله؟ خوبه؟ وزن گيريش؟ خوابش؟همه چي آرومه؟كيان من كه انگار اين نه ماهي كه تو دلم بود بي خوابي كشيده همش خوابه. البته شبا ساعت 2 ميخوابه ولي صبحها ميگيره ميخوابه. منم اينجوري دوست دارم چون صبحها من اداره هستم اونم خوابه و ظهر كه ميرم خونه بيدار ميشه و منو ميبينه كلي ذوق ميكنه. فرناز جونم اين روزها درگير اسباب كشي خونه بودم نتونستم بيام نظر بدم و عكسهاي دخملي نازت رو ببينم.خدا حفظش كنه. ان شاء الله خدا كمكمون كنه بچه هاي خوب و صالحي تحويل جامعه بديم.دخملي رو ببوسش هواررر تا.
فهیمه مامان پرهام
8 شهریور 90 14:44
سمانه مامان محمدباقر
8 شهریور 90 15:22
سلام عیــــــدت مبارک فرناز جون وای قربون ریحانه خانوم خوشگلم برممممممم چه نازه ماشالله ...خدا حفظش کنه ...عکساش هم خیلی قشنگه ...افرین خیلی قشنگ کار عکاسی را بلدی ... شرمنده که کم سر میزنم قول میدم از این به بعد زیاد بیام وووو عزیزم راستی اسم دخترت خیلی قشنگه انشالله در پناه حضرت زهرا خوشبخت و سعادتمند باشه.. ممنونم
هديه
8 شهریور 90 19:26
سلاااااااااااااااااااااام....100 روزگيت مبارك باشه عزييييييييييزم......ان شاالله تولد 100 سالگيت.... دوستت دارم
سهیلا
8 شهریور 90 23:41
100 روزگیت مبارک ریحانه عسلی فرناز جونم من که میگم اول میگه مامان
من و خونه زندگیم(بهار)
9 شهریور 90 2:08
این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
مامان زهرا نازنازی
9 شهریور 90 10:11
عیدتون مبارک
مامان زهرا نازنازی
9 شهریور 90 10:12
100 روزگیت مبارک عزیزم الهی 100 ساله شی
خانومی
9 شهریور 90 11:07
عیدتون مبارک
مامان پارسا
9 شهریور 90 16:05
ثواب رفتار و گفتار نیکتان ، اجر و پاداش نیتهای خیرتان محفوظ و مقبول حضرت حق. طعم شیرین عید بهترین و برترین اوقات بندگی و عبادات گوارای وجود نازنینتان باد. عیدتان مبارک ایام به کام.
مامان پارسا جون
10 شهریور 90 10:41
سلام عزیزم عیدتون مبارک 100روزگی ریحانه جونم مبارک باشه عزیزم این یه نعمت بزرگه که خدا دختر به این آرومی بهت داده خدا برای همدیگه نگهتون داره ان شاا...
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
10 شهریور 90 22:41
سلام فرناز جون عیدت مبارک. جوجوتو ببوس.
ترنم
11 شهریور 90 22:20
مامانی مهربون 100 روزگی ریحانه عزیز مبارک ایشالله همیشه سالم و شاد باشید دخمل نازتو ببوسسسسسسسس
مامان سانای
12 شهریور 90 7:21
وای چقد نازه این دختر ماشالله . به ما هم سر بزنید
مامان فهیمه
12 شهریور 90 13:19
سلام: مبارککککککککککککککککککککککککهههه...انشالله 100 سالگیشو جشن بگیریم.
مامان ارميا
13 شهریور 90 11:48
سلام ريحانه جون.100 روزگيت مبارك گلم. منتظر عكسهات هستم. به مامان بگو زود بزاره.
فاطمه جون نفس باباش
13 شهریور 90 17:29
صد روزگي دختر گلتون مبارك انشاالله تولد صد سالگيش ، خيلي دختر نازي داريد براش اسپند دود كنيد انقدر عكسهاي قشنگ ازش مي ندازي كه دل آدم ضعف ميره خدا حفظش كنه
مامان گیسو
15 شهریور 90 4:24
وایییییییییییییی چقدر ناز و خوشگل شده این عزیز خاله سلام گلم مبارک باشه فرناز جون ان شاا... 120 ساله بشه بوسسسسسسسس
هديه
15 شهریور 90 17:33
سلااااااااااااام فرناز جونم.....ممنونم كه به من سر زدي.....تو اين چند روز من چالوس بودم.... خواهش ميكنم عزيزم....بازم اگه خواستي بيا و شكلك بردار براي ريحانه جون.. از ذوق و سليقت بسيار خوشم مياد و ارزو دارم منم مثل شما بشم.... ريحانه جونو بوسه بارووووون كن
فهیمه مامان پرهام
17 شهریور 90 12:53
شرمنده که این روزا نیومدم آخه مهمون داشتیم ببوس نازگل خانوم رو
الهام
20 شهریور 90 12:33
سلام. دخترت ناز و خوشگله عزیزم. فرناز یه چیزی میگم نه نگو توروخدا..بهم بگو چه جوری با فتوشاپ عکسارو روتوش میکنی. یعنی دقیقا بهم بگو برم چه قسمتی و چه گزینه هایی رو بزنم