همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

3 ماهگی

1390/6/5 4:04
نویسنده : مامانی
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخملکم اول شهریور ٣ماهت تمام شد و وارد چهارمین ماه تولدت شدی. هوررااااااااااااااااااااا

1

2

فرشته زمینی ما بعد از گرفتن چند تا عکس به خواب ناز فرو رفت.

3

4

 


پی نوشت١: مامانم زودی میاد و از روزای قشنگ بزرگ شدن من براتون می نویسه.

پی نوشت ٢: خاله ها خیلی هاتون پرسیده بودین دوربینمون چیه و با چی عکسارو روتوش می کنم البته جواب هاتون رو تو وبلاگتون نوشتم ولی گفتم شاید سوال خیلی ها باشه اینجا هم می نویسم. دوربینمون cannon هست و با فتوشاپ روتوش می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامانی طاها
5 شهریور 90 0:34
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری خدا نازدونتونو براتون نگه داره ، الهی . گل پسر منم یه وبلاگ برا خودش داره که دیدنش خالی از لطف نیست ، اگه مایل به تبادل لینک هستین منو بی خبر نذارین . مرسی
آزي مامان آرتينا
5 شهریور 90 0:44
به به عجب عكسايي!دستتون درد نكنه ! ماشاللا به اين دختر ومامانش
آزي مامان آرتينا
5 شهریور 90 0:54
يه سوال داشتم ! عكسها رو با چه دوربيني ميگيري و آيا از نور (فلاش) هم استفاده ميكني؟ نرم افزار روتوش عكساتون چيه ؟ ممنون ميشم جواب بدين
مامان زهرا نازنازی
5 شهریور 90 1:13
ماشاالله 1000 ماشاالله
خانومى
5 شهریور 90 6:09
سلام قند عسل خاله ايشاالله 1000 ساله بشى
فهیمه مامان پرهام
5 شهریور 90 10:12
جیگر این فرشته زمینی رو برم با اون موهاش
مامان ارميا
5 شهریور 90 11:15
اميدوارم به سلامتي ماه ها رو پشت سر هم طي كني و بزرگ بشي. مامانش خيلي با سليقه اي . چه لباس هاي نازي داره.ميگن دخملها رو خوشگلتر ميشه كرد نسبت به پسرها راست گفتن.
مریم
5 شهریور 90 14:56
سلام عزیزم.آره امروزز وارد هفته 34 میشم.دخملت روز به روز داره خوشگل تر میشه ها.معلومه خیلی با سلیقه ای.راستی منم سوال آزي مامان آرتينا رو داشتم.عکسهات خیلی باحالن. به نظرم زمان متوقف شده و نمیگذره .واقعا دلم بعدا تنگ میشه ؟؟؟؟؟؟فکر نکنما !
لیلا حنا
5 شهریور 90 17:26
عزیز دلم. نازییییییییییییییییییییییییییییی. چقدر ماه شده این جیگر. روز به روز داره دلبر تر میشه. خدا حفظش کنه. راستی فرنازی چه زود گوشهای دخملی و سوراخ کردی راحت شد. حنای من هنوز گوشهاش سوراخ نداره.
مامان پارسا جون
6 شهریور 90 0:48
سلام فرناز جون قربون این ریحانه نانازی بشم دلم براش رفت اینقدر ماهه عاشق سومین عکسش شدم به خدا ایشاا... همیشه تنش سالم باشه این خانوم خوشگله سه ماهگیت مبارک قشنگم
صدیقه(فانوس)
6 شهریور 90 0:58
سلام هزار ماشالله چه دختر خوشگلی ............................ چه موهایی داره جیگر طلا
آوين
6 شهریور 90 1:25
سلام عزيزم خيلي دخمل خوشگلي داري بهت تبريك ميگم
زهره
6 شهریور 90 3:00
سلام.هزار ماشا ا..چه دختر نازی چه مامان با سلیقه ای. خدا برا هم حفظتون کنه. منم دوست دارم عکسای تر تمیزی مثل عکسای شما بگیرم. میشه بگی دوربینت چه مدلیه و با چی روتوش میکنی. بازم ممنون. ضمنا دوست دارم تبادل لینک کنیم.
هستی
6 شهریور 90 3:09
سلام عزیز دلم اخه من بتو چی بگم با قلب ما چرا اینکارو میکنی من اخر سکته میزنما ماشلله ماشلله خدا حفظش کنه همین که دیدمش ها بخدا دخمل نازتو دلم ضعف رفت کاش پیشم بود یه گاز از لپاش میگرفتم البته اگه ناراحت نمیشی ههههههه براش تو رو خدا اسفند دود کن ماشالله روز به روز داره ناز تر میشه
مامان پارسا
6 شهریور 90 3:20
هزار ماشالا به این دخمل نااااااااااااااااز عکسا مثل همیشه محشرن،لباسشم خیلی خیلی بهش میاد دستبند و انگشترت منو کشتونده خاله جون
هديه
6 شهریور 90 12:17
سلاااااااام عزيييييييزم..... چرا جواب منو ندادي كلاس فتو شاپ ميرفتي؟؟؟ ميتونم بپرسم اين مامان با سليقه چند سالشه؟؟؟
مامان فهیمه
6 شهریور 90 14:23
سلام فرناز جونم: چه عجب بالاخره افتخار دادی و برامون نظر گذاشتیتو رو خدا برای این نفس هر روز اسپند دود کن...چشم نخوره چقدر دلم می خواد یه ماچ حکم از اون لپهای نازش بگیرم
سهیلا
6 شهریور 90 23:34
وااااااای فرناز جونم چه عکسای فوق العاده ای
مامان شازده کوچولو
7 شهریور 90 13:16
مبااااااااااااااااارکههههههههههه
فهیمه مامان پرهام
7 شهریور 90 15:01
ـــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ ــــــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ سه ماهگیش مبارک فرناز جون خصوصی رسید؟
مامان ریحانه
7 شهریور 90 23:34
3 ماهگیت مبارک عزیزم چه عکسای نازی خدا براتون نگهش داره
سودابه
8 شهریور 90 1:23
با آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش برای تو دوست خوبم و خانواده مهربونت ،کمی پیش تر عید فطر رو تبریک میگم و براتون بهترینها رو آرزو میکنم.
كتي
8 شهریور 90 17:28
سلام طاعات قبول وبلاگتون عاليه و عكسهاي ني ني نازتون ريحانه خانوم بهشتي اونو خوشگل تر كرده التماس دعا
مامان آتین
9 شهریور 90 23:09
ای جونمممممم چه دخملک ناناسی خدا حفظش کنه مامانی از طرف من اون لپـای نازشو ببوس
شیدا
16 شهریور 90 22:34
واییی ریحانه جون خیلی نازی ایسشالا تورو خدا واسه مامانو بابا ت نگه داره خیلی نازی کو چولو من عاشق بچه ام
عمه النا جون
16 آبان 91 23:40
چه خوشمله