همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

عکس های 70 روزگی - 80 روزگی

1390/5/31 6:50
نویسنده : مامانی
3,053 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکس های دهه هفتم زندگی ریحانه جون:

           ٧٠ روزگی ریحانه :

3

                 ریحانه بعد از یه حموم دلچسپ در ٧١ روزگی :

1

 

                 قربون لبای غنچه کردت شیرینکم:

2

 

                دخمل مامان شیطون شده تا دوربین رو می بینه زبونش رو درمیاره:

4

 

عکس های دهه هشتم زندگی ریحانه جون:

لباس های نو مبارک ناناش خانوم، اینارو مامان برای ٨٠ روزگیت خریده

البته شلوارکش رو درآورده بودم که عکس گرفتم دفعه بعد با شلوارکش عکس می گیرم:

5

 

               عاشق این عکستم نازنازی،

               خاله جونا فکر نکنید رژ زدم ها، خدادادیه:

6

 

         ریحانه جون در ٨١ روزگی بعد از حموم در خواب ناز:

7


پی نوشت١: بعضی از دوستای گلم هنوز به وبلاگ مون سر نزدن اگه اومدین حتما به پستای قبلی هم سر بزنید. چند تا عکس از روزای قبل از ٥٠ روزگی ریحانه رو هم به آخر پست "عکس ها و خاطرات زیبای ریحانه" اضافه کردم.

پی نوشت٢: ممنون از اینکه در مورد عکسای ٦٠ روزگی ریحانه نظر داده بودید و عکس سومی رو انتخاب کرده بودین. حتما یه فکری براش می کنم.شاید رو تخته شاسی دربیارم و بزنم اتاقش. ولی به نظرم بهتره چند ماهی بزرگ تر بشه تا هم بتونه راحت گردن بگیره و هم قیافه اش قشنگ تر بشه.بعد با همون ژست عکس بگیرم .نظر شما چیه؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان پارسا
31 مرداد 90 8:19
ماشالله به این دخمل قشنگ و تودلبر،عکساش یکی از یکی قشنگ تر و خوردنی ترن من که چندین بار دیدمشون آدم از دیدنشون سیر نمیشه حسااااااااابی ببوس و بچلونش از طرف من
یاسمن دختر اسمانی12ساله
31 مرداد 90 10:40
بالاخره اسمش ریحانه یا ملینا؟
مامان پارسا جون
31 مرداد 90 11:45
سلام فرناز جون مرسی که به وبلاگ ما تشریف آوردین هزار هزار ماشاا.. به این فرشته .حتما واسش اسپند دود کن گلم. خیلی خوشحال شدم عکساشو دیدم واعا چهره ی پاک و معصومی داره. همیشه تنش سالم و لبای قشنگش خندون باشه
سپیده
31 مرداد 90 12:55
چه عکسای خوشگلی مخصوصا اولین عکس هشت ماهگی...... ای جااااانم اسپند یادتون نشه
مامان نازنین رقیه
31 مرداد 90 13:48
سلام بانو واقعا هزار ماشالله خیلی نازه،نازنین رقیه من هنوز 1ماهش نشده دوست داره با ریحانه جون دوست بشه
الهام
31 مرداد 90 14:08
سلام عزیزم تو همیشه به من لطف داری قربون دل شیکموت برم مننننننن فرناز ریخانه چقدر ناز شده هزار ماشالا به خدا خیلی 2تاتون رو دوست دارم توروخدا ازش زیاد عکس بذار
شیما
31 مرداد 90 15:49
سلام فرناز جون فدای این دخملی بشم من .. همه عکساش قشنگه مخصوصا عکس یکی مونده به آخرش ماشاالله .. نمیدونم چرا انقد ریحانه رو دوس دارم .. اصلا عجیباااااا.. روزی 10 بار با گوشی وبشو باز میکنم و عکساشو نگاه میکنم .. کلا بچه ها رو خیلی دوس دارم ولی ریحانه رو یه جور دیگه .. نمیدونم چرا .. مواظب خودتون باشید
مامان ماهان
1 شهریور 90 0:38
خیلی ناززززززززززززززززززی عزیزم
هديه
1 شهریور 90 1:24
سلااااااااااااااااام.....هزار ماشالا... صد قل هوالله بهش بگيد....ماشالاااا... اي جووووونم....تروخدا هر روز براش اسپند دود كن.... خيلييييييييييي ناز و شيرينه
خانومى (شيما)
1 شهریور 90 4:47
سه ماهگى ريحانه نازنين مبارك فرنازجون
من و خونه زندگیم(بهار)
1 شهریور 90 6:44
تقدیری سراسر خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی، سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد. التماس دعا
مامان ارميا
1 شهریور 90 10:25
ناااااااااازي. همه عكس هاش قشنگن. الهي موش بخوردت خانومي. مراقب گل دخترت باش.
یکی از اهالی
1 شهریور 90 14:31
چقدر این نی نی لباس داره دلم خواست بعد از حموم چقدر ناز میشه
بیتا
1 شهریور 90 15:52
سلام خانومی تو ختم قران قران وبلاگی من شرکت میکنی ؟اگه خواستی یه سر بیا وبم تا 1جز بهت بدم...ایشالله همه حاجتهای قلبیت تا سال دیگه دونه دونه براورده بشن(دخترتون خیلی نانازه دلم نیومد نگم)
عاطفه مامان آوا ناز نازی
2 شهریور 90 10:57
وای دختر تو چه خوش سلیقه ای. خوش به حال ریحانه جون. دخترت روز به روز که بزرگتر میشه قیافش بیشتر شکل می گیره و بامزه تر میشه. خدا برات نگهداره.
فرناز(از طرف نگین)
2 شهریور 90 23:58
سلام دوست عزیز من یه وبلاگ واسه بچه های بیمار درست کردم تا وقتی میان اونجا لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشن اگه تو اشنایانتون کسی با این شرایط هست حتمن وبلاگ رو بهش معرفی کنین ارزوی من کمک به این بچه هاست و خوشحال میشم تو این کار خیر بهم کمک کنین لطفن این پیام رو به همه دوستای نتیتون بدین و یا اگه میتونین تو نت سرچ کنین و بچه های بیمار رو به این ادرس که براتون گذاشتم دعوت کنین هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
سهیلا
3 شهریور 90 14:34
فرناز جونم ماشاله هزار ماشاله چقدر عوض شده و خوشگلتر شده همه عکساش عالین ببخشید چند پست نظر نزاشتم با بلاگفا مشکل داشتم به شدت اما اللان درست شده گوش شیطون کر برای ریحانه خوشگل خاله سهیلا
فهیمه مامان پرهام
3 شهریور 90 14:37
فرناز جونم بدو خصوصی
فهیمه مامان پرهام
3 شهریور 90 14:38
راستی اسم وبلاگت هم قشنگه ها
سفانه
5 شهریور 90 18:06
وااااااااااااااااای خداییش به این گل دخترت با این مامان هنرمند حسودیم شد.... گریههههههههههه........ تو خیلی هنرمندی فرناز جونم.... یه دختر ماه و نازنین و خوشگل و خوش ژست هم خدای مهربون بهت داده که هنرهای زیبات رو زیباتر میکنه.... بارک الله..... الهی که خدا ریحانه نازت رو برای تو و تو روبرای اون سلامت نگه داره........ روی ماهت رو میبوسم..... کاش منم از این کارا بلد بودم.........
فرانک
6 شهریور 90 11:10
عزیزم تل میزنی حواست به ملاجش باشه هاااااا . چند وقته بود گوشاش رو سوراخ کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟ اذیت نکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟ یه بوس از طرف من و یه بووووووس از طرف النا
شارلوت
22 شهریور 90 1:23
سلام عزیزم دخترتون بسیار شیرین و دوست داشتنی است. مبارک باشد
مامان آترینا
5 مهر 90 7:40
ماشالله چه دختر نازی خدا خفظش کنه