همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

عید شما مبارک

1392/1/10 5:43
نویسنده : مامانی
2,206 بازدید
اشتراک گذاری

.

سلام دوستای مهربون و همراهای همیشگی،

عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید و ایام همواره به کامتون باشه.

 .

.

ریحانه ی 10 ماهه در آستانه نوروز سال 91

. 

.

ریحانه 22 ماهه در آستانه نوروز سال 92

.

.

 ادامه دارد...

از اینکه نتونستم زودتر پست بذارم و عید رو تبریک بگم معذرت می خوام.

یادش بخیر هر سال میومدم و یه پست خداحافظی براتون میذاشتم و می نوشتم که ما عازم شهرستانیم و بعد از 13 بدر برمی گردیم، اما امسال همینجاییم و انقدر سرمون شلوغ و دور و برمون پر از مهمونه که مجالی نشد بیام پست تبریک بذارم.

ریحانه در اواخر سال 90 :

.

.

 

و ریحانه در اواخر سال 91 :

.

 ایشاا... در پست بعدی عکسای عید و سفره هفت سین رو میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ثنا
10 فروردین 92 10:10
گلم مرسی که اومدی..
ماشالا به این دخملی ناز...
ایشالا که بهتون خوش گذشته باشه..



مامان آنیسا
10 فروردین 92 14:19
سال نو مبارک عزیزم این فرشته کوچولو مثل همیشه خوشگل و دوست داشتنی شده عکسهاش


سارا (مامان ابوالفضل)
10 فروردین 92 17:29
سلام فرناز جان
سال جدید مبارک.انشالا سال خوبی داشته باشی
الهی من فدای این دختر جیگر بشم


مامان هدیه
10 فروردین 92 18:21
سلام عزیزم...ریحانه خانوم عیدت مبارک چه قدر بزرگ شدی...خانومی شدی واسه خودت


مامانی طهورا
10 فروردین 92 20:10
سلام

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

انشالله سالی پر از خیر و برکت را سپری کنید
در پناه مولا باشید

التماس دعا


مامان یاسمین زهرا
11 فروردین 92 12:29
عیدت مبارک گلم.چقدر خانوم شدی.موهات چقدر خوشگله.بوووووووووووووووووووووووووووووس


مامان هدی
15 فروردین 92 13:36
سلام
عیدتون مبارک
ماشاله چقدر نانار شده... چقدر هم تغییر کرده. خدا حفظش کنه

ممنون دوست گلم، خدا فرشته ناز شما رو هم حفظ کنه
ثنا
16 فروردین 92 15:00
خانومی فدات بدو بیا پیشم!


قبل از تایید اومدم
ثنا
16 فروردین 92 16:57
قربونت برم من..
خانومی من همه رمزارو تو یه word ya text document سیو میکنم اما من رمز وبو عوض کردم بعد که رفتم رمزو بزنم گفت اشتباهه...
خدارو شکر که درست شد.

آهــــــــــــــــــان،
خداروشکر
ثنا
16 فروردین 92 16:58
فدای تو خانومی...

خدا نکنه گلم...
مهتاب
16 فروردین 92 22:28
سال نو بر شما مبارک
سالی پر برکت همراه با عشق و سلامتی براتون آرزومندم


azam-m
17 فروردین 92 14:02
سلام خانمی سال نو مبارک سال خوب وخوشیرو براتون آرزو می کنم
این خانمی روز بروز دلبرتر میشه خدا حفظش
کنه شاد باشید

ممنونم اعظم بانو

صونا
17 فروردین 92 14:18
سلام خانمی
عيدتون مبارک باشه انشاالله ....
اميدوارم سال 92 براتون پر از شادی و سلامتی و تندرستی باشه و ايام هميشه به کامتون باشه...
ماشاالله به ريحانه عزيزم چقدر خانم شده انگار همين ديروز بود واسه اولين بار به وبلاگش اومده بودم و داشتم خريدای سيسمونيش رو نگاه می کردم چه زود گذشت ! و هميشه چه زود دير می شود....

سلام صوناجون،
ممنونم از اینکه همیشه به ما لطف داشتی.

مامان فتانه
17 فروردین 92 17:24
وای این دخملی چه ناز شده تو ای عکس اخری


ممنون خاله جون
مامان فتانه
17 فروردین 92 17:24
مامانی چرا پست جدیدتون فاقده نظره نمیشه نظر گذاشت

آخه چند تا پست آماده کرده بودم و می خواستم نظرات اون بالایی رو فعال کنم اما تا این پست رو گذاشتم برقا رفت و نتونستم بقیه رو بذارم
ثنا
17 فروردین 92 21:21
عکسای ریحانه جونم مثه همیشه ناز بود..
شودولاک

ممنون
شودولاک نه شودلاک shudelak
مهتاب
17 فروردین 92 22:43
گلم نمیدونم نظرم برات اومد یانه
یه بار دیگه میگم
پست شکلاتیت رو خوندم نوش جونش بشه الهی
پاپوش های خوشگلش هم خیلی نازه
دست مامان با سلیقش درد نکنه
خوشبخت باشی عزیزم

ممنون مهتاب جون
مامان النا
19 فروردین 92 10:08
ااای جاااااااان با اون سارافون صورتتتتتتی

تو ایام عید سرد نبود که این لباس لختی ها رو بتونی بیرون و مهمونی بپوشونی براش ؟



چرا هنوزم هوا سرده و نمیشه اینجوری بیرون رفت،
این عکسا رو تو خونه (با بخاری روشن) ازش گرفتم.
سارافون صورتی توری رو برای تابستونش نگه داشتم و عید نپوشوندم و سارافون بنفش مخمل رو هم با یه بلوز سفید و جوراب شلواری سفید یا صورتی تنش می کردم.
قالبهای ساده و اختصاصی نی نی هاتون ...
28 فروردین 92 22:06
خاله جون سلام ................ دوست داری یه قالب داشته باشی که با عکسای ناز نی نی خودت درست شده باشه .......؟ بهمون سر بزن میتونی قالبهایی برا بقیه نی نی ها و دوستانتون درست کردیم ببینید