همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

محبتی عمیق

1391/3/11 3:35
نویسنده : مامانی
2,456 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام نازنینم، ممنونم.

اینم یه عکس دیگه از پرهامم که ناز پیشو شده :

تصویر 2

دوستی می گفت : "دنیامون مجازیه، دوستی هامون که مجازی نیست"

و من با دیدن این تصویر زیبا به حقیقت این جمله رسیدم.

مامان فهیمه گلم! با این کارتون خیلی خیلی خوشحالمون کردین.

پرهام جان! قربون اون دستای کوچولوت بشم ممنون از پیام گرمت.

دست بابا پرهامم درد نکنه بابت این خط زیباشون.

واقعا سورپرایز شدیم.

 http://www.pmesleparham.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

فهیمه
9 خرداد 91 6:13
فرنازم چقدر شرمنده م می کنی؟ کاری نکردم که، فقط دلم خواست بدونی که قلبا" دوستت دارم و خیلی برام ارزشمندی، این تنها کاری بود که از دستم بر می یومد، تو با این همه محبتت بازم منو شرمنده ی مهربونیات می کنی....
دوستت دارم، هم خودت و هم جوجه ی دوست داشتنی ت رو همین
از طرف ما هم به علی آقا سلام مخصوص برسون گلم و بگو: فهیمه میگه من هر کسی رو دوست ندارما.... قدرتو خیلی خیلی بدونه
(کلاس کاری رو خوشت اومد؟ نه خوشت اومد؟؟؟؟ )
ببوس ریحانه جونی رو


کاری که شما کردین واقعا قابل تقدیر بود و خیلی برامون ارزشمند بود.
منم شما رو دوست می دارم فهیمه خاتون
براش خوندم خودش رو زده به اون راه میگه : بــــــــــــــله، قدرت رو می دونم
مرسی که هوامو داری
فهیمه
9 خرداد 91 6:28
راستی من دیشب می خواستم بیام و برات کامنت بذارما اما راستش پرهام نمیذاشت بشینم و خیلی دلش بازی می خواست، خلاصه ببخش و فکر نکن بی معرفتم و با اون کامنت طولانی ت نمی خواستم بیام و جواب بدما
می دونی پرهام اهل ژست و این حرفا نیست و تمام مدت باید با هزار تا کلک و وعده و وعید ازش عکس بگیرم و نمی دونی برا گرفتن این عکسه چه کارا که نکرد، همش می گفت من پیشی ام و میو میو می کرد و با دهنش می گرفتش و خلاصه خیلی دلم می خواست مابقی عکسا رو نشونت می دادم تا بخندی، حالا اگه فرصت کردم میام و دو سه تاش رو برات میذارم، ولی 17 تا گرفتم تا چند تاش خوب در بیاد
ضمنا" می دونی که محبت و مهربونی خودت پایه ی دوستی مونو گذاشت، من با اون اعتمادت خیلی سورپرایز شدم

این چه حرفیه فهیمه جونم معرفتت، خیلی بیشتر از ایناس و بهم ثابت شده. نیازی به تشکر نبود گلم وظیفه ام بود.
خب پیشوی منه دیگه یه پیشوی ناناس و ملوس
مشتاق دیدنش هستم ولی اگه وقتت رو میگیره نیازی نیست
17 تااااااااااااا؟
البته خودمم اینجوریم برای یه سوژه کوچیک 40 -50 تا عکس میندازم و داد همسری رو درمیارم

بازم ممنون که برامون وقت گذاشتین
فهیمه
9 خرداد 91 6:29
خلاصه خیلی مهربونی فرنازم خییییییلییییییییییی

خ هم داری


قربونت برم به پای شما که نمی رسم گلم
ثنا
9 خرداد 91 11:51
سلام عزيزم خوبي؟
آره واقعا دوستي هامون كه ديگه مجازي نيس
دست مامان فهيمه و آقاييش و پسل گلش درد نكنه..

ممنون ثناجون
هديه
9 خرداد 91 22:34
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام...

واقعا زيباست....دست گلشون درد نكنه....

به اين ميگن محبت و دوستي خالصانه هااا..

يك سوال....فرناز جون چرا شما گاهي اوقات ريحانه حجنو نحانا خطاب ميكني و الان هم تو اين عكس نحانا نوشته شده؟؟؟؟؟

آره واقعا خالصانه اش رو گل گفتی،
خب هدیه جون ریحانه به زبون نینی ها میشه نحانا دیگه،
مامانا وقتی با نی نی هاشون حرف می زنن هم کلمات عوض میشه هم لهجه ها عوض میشه کلا دایره المعارف نی نی ها به نظرم خیلی وسیع تر از بزرگترهاست آخه هر نی نی ای هر کلمه ای رو هر جور که راحته تلفظ میکنه.
نحانا هم همون نی نی ریحانه منه که وقتی باهاش حرف می زنم اینجوری خطاب می کنم تا تلفظش رو آسون تر می کنم تا زود تر اسم خودش رو یاد بگیره
فهیمه
11 خرداد 91 1:44



فهیمه
11 خرداد 91 2:39
فرنازم هنوز هستی؟ عکسا بجز سه تا خیلی کوچیکه.... جدا" باز نشد؟

هستم گلم،
نه هیچ کدوم باز نشد

فهیمه
11 خرداد 91 3:10
برو خ

من اینو هم اضافه می کنم نگو نه که مجبور میشم حرفت رو زمین بندازم
فهیمه
11 خرداد 91 3:19
جواب کامنتت رو دادم
برو بخون که امشب خوابت ببره و گرنه تا صب خواب کادوی منو می بینی

هاااااااااااااا آفرین فهیمه گل گلاب
الان با کله میرم
فهیمه
11 خرداد 91 3:28
فرناااااااااااااااااااااز اگه بنا به این بود که من 10-15 تای قشنگ تر و با قهقهه و انواع ادا اصولا داشتم
تازه هیشکی فلسفه ی این یکی رو نمی دونه!
اصلا" می خوای یه کاری کنیم؟ تا یه مدت آپ نکن، هر روز من میام و یکی دیگه از عکسا رو برات میذارم و تو ام مهربون، فررررررت اضافه کن چرا شکلک قهقهه نداری؟

چه اشکالی داره اینم حرفیه
خودت خوب می دونی که من عاشق عکسم. هزار تا هم باشه سیر نمی شم
شکلک قهقه مون همونیه که قبل از آخری گذاشتی
ولی من این بی مزه رو خیلی دوست می دارم(فلش نداریم تا من به سمت چپ اشاره کنم؟)
فهیمه
11 خرداد 91 3:29
اگه گذاشتی برم بخوابم

اِ خودش دلش می خواد باهام بگپه حالا منو بهونه کرده (شکلک رضایت یا مغرور)
فهیمه
11 خرداد 91 3:41
فرناز ماجراهای تولد پرهامو تا حدی بهت گفتم، ولی نمی دونم پست سالگرد ازدواجمونو خوندی یا نه، اگه نخوندی برو توی شهریور 90 و پی نوشت ِ پست "پرهام و سمفونی عشق" رو بخون، اونجا نوشتم
من جدی جدی رفتم

شبت بخیر عزیزم
رفتم خوندم و بماند که چه حالی شدم
خدای خیلی مهربونی داریم.
هزار آفرین به پرهام، شیر مردانه با این قضیه کنار اومده
مامان فهیمه جون الهی تا عمر داری پسرت رو سالم و سلامت ببینی و هرگز در مورد پرهام، به امتحان کشیده نشی.
می دونم خیلی سخت بوده خیلی ...
خدا رو هزاران بار شکر که به خیر گذشته.

دیگه اون روزای تلخ رو فراموش کن هر چند زخمی که با این دردا ایجاد میشه خیلی کاریه و هرگز نمیشه فراموشش کرد ولی یه حسنی هم داره
اینکه تا همیشه ها قدر سلامتی و لحظه های خوشتون رو خواهید دونست.
ان شاا...
فهیمه
11 خرداد 91 3:54
نه بابا لب تابم کجا بود؟
ولی چه فکر خوبی بگم همین کادوی بعدیم باشه، نه؟؟؟؟؟؟؟؟
فرناز لطفا" یه بار توی کامنتت برام آدرس وب بذار و تیک رو هم بزن تا همیشه راحت تر بتونم بیام پیشت.
بخدا رفتم، فردا با پرهام بیچاره میشم وگرنه برای حرف زدن با تو سیری ناپذیرم

به به ما کجاییم این داره فکر کجا رو می کنه؟؟؟
حالا ببین کی تا صبح خواب کادو می بینه
آخه چرا جوابم رو ندادی اینکه چرا دو تا آی پی مختلف داری؟
الان که من دارم اینو می نویسم رفتی دیگه نیازی نیست که بگم:خوش اومدی چون داشتم همون پستت رو می خوندم و اصلا حواسم نبود اینجا رو چک کنم.
ثنا
11 خرداد 91 18:34
سلام عزيزم خوبي؟
خانومي بدو بيا پيشمممممممم!

اومدم
جوجه نارنجی ما
11 خرداد 91 23:41
آفرین دست مامانچرهام و شوشو و پسملی درد نکنه واقعا دوستان با محبتب داری خاله جون.راستی ما آپ هستیم گلم

ممنون سمانه جون ،
آره گلم با محبت کمه، دریای محبتن
چشم سر می زنم.
هستی
16 خرداد 91 21:25
سلام عزیزم ای جانم چقدر ماشالله نااز شده دخملت ولدش مبارکککککک البته با عرض شرمندگی و تاخیر ببخشیدا نبودم خونه یه مدت بوسسسسسسسسسسسس

ایشالا تولد 120 سالگیش


ممنونم، خواهش می کنم هستی جون.
هستی
16 خرداد 91 21:25
راستی رمز وب ریحانه رو به منم بده بوسسسسسسسس


به روی چشم
مامان الينا
29 تیر 91 14:42
سلام عزيزم .مدتيه به دوستاي قديميم سر نميزدم آخه يكم برات سخت بود چون باشماها زماني خوشي هام با دخترم دوست شدم .ديره اما تولد گلت مبارك .من هميشه عاشق ريحانه بودم وهميشه بهتون سر ميزدم دوستم .
براي منم رمز رو بزار ،دوس دارم عكساي نازشو ببينم

سلام متاسفم که به جا نیاوردم
ممنون بابت تبریکت مهربونم