همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

مسابقه نی نی و محرم

1390/9/16 1:54
نویسنده : مامانی
2,032 بازدید
اشتراک گذاری

*      

ریحانه بهشتی ام!

2سال قبل من و بابا تازه می خواستیم تصمیم بگیریم یه فرشته کوچولو به زندگیمون دعوت کنیم و به همین خاطر ایام محرم متوسل شدیم به 6 ماهه امام حسین(ع) و از ایشون خواستیم هر چی خیره برامون رقم بخوره.

محرم سال بعدش(پارسال) تو توی دلم بودی و من و بابایی خوشنود از کرم حضرت علی اصغر(ع).

و محرم امسال تو 6 ماهه ای و ما در حیرتیم از این همه بزرگواری.

امیدوارم راهت همیشه راه حق باشد و جز در صراط مستقیم گام ننهی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

سهیلا
16 آذر 90 6:24
فرناز جونم امیدوارم همیشه سلامت باشه این هدیه خداوند و روزای خوبی داشته باشید

قربونت برم مهربونم ایشاا... هدیه زیبای شما هم به سلامتی بیاد تو آغوشتون.
مامان یکتا
16 آذر 90 11:09
الهی من قربون ریحانه جون برم چه نازه امام حسین نگهدار این دختر زیبا باشه

خدا نکنه گلم. چشاتون ناز می بینه.
عاطفه مامان آوا ناز نازی
16 آذر 90 13:32
خاله قربون چشاش بره الهی!!!

خدا نکنه خاله جونم
فاطمه مامان ریحانه سادات
16 آذر 90 14:54
الهی من فدای شش ماهه نازت برم که واقعا ریحانه بهشتی هستش ...الهی در پناه حسین و فرزاندان پاک و مطهرش یک دختر با کمال و حجب و حیایی بار بیاد که قطعا بار میاد.....من فدای اون نگاه معصومش بشم الهی

خدا نکنه خاله فاطمه جون، ممنون از اینهمه محبتت، خدا ریحانه نازنینت رو در پناه خودش نگه داره الهییییییی می بوسم فرشته نازنینت رو
مامان پارسا
16 آذر 90 16:26

امام حسین پشت وپناهت گلم

امام حسین پشت و پناه همه نی نی ها و پارسای گل شما باشه عزیزم.
هديه
16 آذر 90 18:38
سلااااااااااااااااام...هزار ماشاا..
چقدر نازشدي...
هزار ماشاا..

خاله هدیه جونم ممنونم شلمنده ام نکنین دیگه

هستی
16 آذر 90 18:42
سیلاممممممم
عذاداریتون قبول
وای خدای من این فرشته معصومو ببین ماشالله خدا حفظش کنه...
بوسسسسسسسسسسس


سیلاممممممم به روی ماهت گلم
عزاداری شما هم قبول باشه.
خدا از این فرشته هاش نصیبتون کنه الهییییییییییییییییییییییی
همه بگین: آمـــــــین یا رب العالمین.
سفانه
16 آذر 90 20:41
الهی که صد سال سلامت بمونه دختر نازنینت و زیر سایه مامان و بابای گلش باشه... نامدار و موفق و پاینده....... ببوسش.......

ممنونم سفانه جونم، الهی شهداد نازنین تو هم سالم و سلامت باشه و اون آلرژی وحشتناک دست از سر جوجوی نازنینتون برداره
ثنا
16 آذر 90 20:58
سلام عزيزم خوبي؟
الهيعكس ناز ريحانه جونمو چه خوشگله خدارو شكر كه الان يه ني ني ناز دارين

سلام ثنایی من، ممنونم مهربونم الهی نصیب شما هم بشه البته به وقتش ؛)

ثنا
16 آذر 90 20:58



مامان مهسا
16 آذر 90 22:30
امام حسین نگهدارش باشه

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./





سلام مهساجون الهی امام حسین(ع) نگهدار مرسانای گلتون باشه
فهیمه مامان پرهام
17 آذر 90 8:36
فرنازم چرا همیشه منو شرمنده مهربونیات می کنی؟ آخ که اگه این خواب تعبیر میشد؛ وقتی می گفتی: منم فرناز.... بغلت می کردم و از صمیم قلب می بوسیدمت عزیزم که انقدر محبت داری بهم هر بار که برام کامنت میذاری بیشتر از قبل مشتاق دیدارت میشم [بوسه]
فهیمه مامان پرهام
17 آذر 90 8:40
فرنازم چرا همیشه منو شرمنده مهربونیات می کنی؟ آخ که اگه این خواب تعبیر میشد؛ وقتی می گفتی: منم فرناز.... بغلت می کردم و از صمیم قلب می بوسیدمت عزیزم که انقدر محبت داری بهم
هر بار که برام کامنت میذاری بیشتر از قبل مشتاق دیدارت میشم


فهیمه جونم این چه حرفیه خواهر دشمنت شرمنده باشه. اینا همش به خاطر انرژی مثبتیه که برام می فرستی منم که گیرنده ها قوییییییییی می گیرم دیگه.
بعدش هم تو عالم خواب و رویا بدو بدو میام پیشت و پیدات می کنم. قربونت برم دوسی جونم
دلم نیومد اون یکی کامنتت رو پاکش کنم گفتم از طرف عزیز دلمه اونم باشه چه اشکالی داره
فهیمه مامان پرهام
17 آذر 90 8:41
فرناز جون پاشو این دختر و این وبلاگتو جمع کن وگرنه میام می گیرم درسته قورتش میدما:

ههههههههه ذوقیدیم یکی ما رو بگیره
مامان پرهام فک کردی ما بلد نیستیم.
میام ناز پیشوی حودت رو قورت میدم.
صونا
17 آذر 90 14:54
ای جان تو چقدر ماهی

چشای خوشگلتون ماه می بینه
خاله لیمویی
17 آذر 90 15:34
ای وای خدای منننننننننننننننننننن
خدا جون این بچه چقدر ناااااااااااااااااااازه
انگاری که یه جفت تیله گذاشتن توی چشماش
ماشااللهههههههههههههههههه
ماشااللههههههههههههههههههههههه
این اسفند دود کردن یادت نره هااااااا
هر روز براش دود کن
قربون اون لپ هاش بشم مننننننننننن
وای خدایا
ماچچچچچچچچچچچچچچچچچ
هزاااااااااااااااااار الله اکبر به این همه خوشگلی

خاله لیمویی جونم دیگه دالی لوسم می کنی ها
یکی بیاد هندونه های زیر بغلم رو بگیره الانست که بیفتن و بشکنن
اگه لاس میگی یه نی نی بیار باهم دوست بشیم و بازی کنیم.
ثمین
17 آذر 90 19:49
قربون چشای معصومش بشم


خدا نکنه عزیز
خانومى
17 آذر 90 19:52
ريحانه خاله امام حسين(ع) پشت و پناهت باشه انشاالله.. فداى نگاه معصومت بشم من .. فرنازجون خدا حفظش كنه فرشته 6 ماهتون رو به حق طفل 6 ماهه امام حسين(ع) ..
خانومى
17 آذر 90 19:58
ريحانه خاله امام حسين(ع) پشت پناهت باشه انشاالله ..
فداى نگاه معصومت بشم من ..
فرنازجون خدا فرشته 6 ماهه ات رو حفظ كنه به حق طفل 6 ماهه امام حسين(ع) ..

قربون دل نازنینت برم خانومی مهربون و با عاطفه من.
جوجه نارنجی ما
18 آذر 90 18:11
الهی من قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برم.ای جانمممممممممممممممممممممممم.ایشالا امام حسین همیشه نگهدارت باشه عزیزم.پس چرا تو مسابقه نیومدی خالهههههههههههههههه؟

خدا نکنه خاله سمانه جون.
ایشاا... امام حسین نگهدار گل دختر شما هم باشه.
خاله جون این پست رو برای مسابقه گذاشته بودم دیگه.
عکس تو سری هفتم بود.
سمانه مامان پارسا جون
18 آذر 90 23:06
سلام فرناز جون خوبی؟
قربون این فرشته ی کوچولوت برم خیلی ماهه ماشاا...
خدا حفظش کنه جیگرو

سلام سمانه جون، ممنون از لطفت
خدا نکنه عزیزم.
الهی خدا نگهدار پارسای نازت باشه
مامان شینا
18 آذر 90 23:59
به حق مظلویت حسین و اولادش هیچ وقت غم به چشای خوشگل خودت و دل مهربون مامانت نشینه

قربونت برم عزیزم ممنونم ازت
جغله كوچولو
19 آذر 90 1:57
سلام وبلاگتون قشنگه خوشحال ميشم به وبلاگ من تشريف بيارين نظر بدين

http://jegheleh.niniweblog.com
منتظرم


..................
مامان ارميا
19 آذر 90 10:11
واقعا ريحانه بهشتيه. زير سايه علي اصغر بزرگ بشه ايشالله.

ممنونم گلم، همچنین آرزو می کنم ارمیای نازنین شما هم نی نی صالحی بار بیاد.
مامان مهسا
20 آذر 90 15:16
ماشا ا.. خداوند حافظ و نگهدارش باشه

قربونت برم ممنون
سمانه مامان محمدباقر
21 آذر 90 13:57
سلام ماشالله هزار ماشالله به این خوشگل خانم
در پناه حضرت علی اصغر سلامت و تندرست باشد
فرناز جونمممممم خیلی وقته به ما سر نزدیااااااااا

سلام به روی ماهت سمانه جونم.
حق داری عزیزم گلایه کنی
تو رو خدا منو ببخش باور کن به یادتون بودم اما هر بار میومدم عکسای این گل پسری برام باز نمی شد و کلافه می شدم.
الان میام پیشتون.
lili&metti
26 آذر 90 20:18
الهییییییییی چه ناز این ریحانه خانوم
جیگرشو
فرناز جون از طرف من یه بوس آبدارش کن و لپشو بکششششش
خیلی خیلی نازه

مرسی از محبتت گلم
ایشاا... روزی برسه که نی نی شما رو ببینیم.
زیبا
28 آذر 90 12:59
ماشالا چه دختر نازی خدا حفظش کنه من هم یک پارسا کوچولو دارم که چند روز از ناناز شما کوچیکتره خوشحال میشم به ما سر بزنید واگر مایل باشید به هم لینک بشیم به امید دیدار
سجاد
6 تیر 92 20:11
سلام .
اگه صلاح دونستید سجاد کوچولو رو در جشنواره تابستانی حمایت کنید

سپاسگذارم