همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

پست فوری تبلیغاتی

1391/11/27 15:44
نویسنده : مامانی
752 بازدید
اشتراک گذاری

دوست جونای عزیز! سلام

ریحانه با عکسی که مشاهده می کنید در مسابقه ( کودک زیبای نی نی وبلاگ) شرکت کرده و بنده در کمال شرمندگی یادم رفته بود تبلیغات کنم.

امروز بعد از چند روز مسافرت و مهمونی، اومدم ایمیلم رو چک کنم که با دیدن میلی که فرستاده بودم، تازه یادم افتاد که زمان رای گیری تا فردا(28 بهمن) هست ولی چون مهلت ارسال تصاویر 2 روز تمدید شده احتمالا رای گیری هم تمدید بشه، پــــــس:

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم...

 .

کد ریحانه خانوم 101 هست که اولین شرکت کننده می باشد.مژه

با دیدن عکس تکی دردونه خانوم تو لینک مسابقه کلی مشعوف گردیدیمنیشخند

اینم آدرس وبلاگی که می تونید رای بدید:(لینک مسابقه 5 تا پست پایین تره)

http://shahrekhatere.niniweblog.com

و اینم آدرس صفحه ای که همه نینی ها (البته تا الان) توش هستن:

http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php

البته همه این فرشته ها یکی از یکی ناناز ترن و واقعا انتخاب زیباترین برای مخاطبین سخته ولی طبیعتا برای هر مادری نی نی خودش زیباترین فرشته توی زمینه نه؟چشمک

 برای رای دادن می تونید غیر از کامنت به این آدرس ایمیل بزنید:

gerafist.yang23@yahoo.com

فقط آدرس ایمیل یا آدرس وبلاگتون یادتون نره.ماچ


پ.ن1 : پست تولدیمون آماده است ولی بعد از رای گیری آپ می کنیم.

پ.ن2 :زمان رای گیری مسابقه تا اول اسفندماه تمدید شد.

پ.ن3:از این دوستان که تا کنون به ریحانه جان رای دادن کمال تشکر رو دارم و امیدوارم بتونم جبران کنم:

هدیه جون

مامان الناجون

سمیراجون مامان پرنیان

صباجون

مامان امیرحسین

ثناجون

مامان طلا،مامانه ثنا

شیوا جوون

مامان آنیساجون

سمانه جون

ترنم جون

فائزه جون

میناجون(دختر دایی ریحانه)

neginجون

مامان ملیساجون

خرگوش (مریم سابق)

نداجون

خاله تالین جون

دنیاجون

مصی جون

مسیحاجون

مامان محمدرضاجون

مامان آتین جون

مهدیس جون

نیلوفرجون

Maryamجون

افروزجون

مامان ریحان عسلی جون

mAhyAجون

آناناس خانومی

...

و همه کسانی که ایمیل زده اند و آمارشو ندارم.


پی نوشت:

دوستان عزیزم ریحانه جون تو مسابقه دوم شد با بیش از 90 رای، از همه شما دوستای عزیزم ممنونم که بی هیچ چشمداشتی به دخترم رای دادین و خیلی هاتون رو حتی نمی شناسم اما این لطف رو در حقمون کردین و بهمون ثابت کردین که محبت و مهربانی چیزی نیست که فقط تو دنیای واقعی باشه اینجا هم کسانی هستند که بی بهانه یاری می کنند. اذ همه تون تشکر می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

ثنا
27 بهمن 91 21:23


رای دادی؟
هديه
27 بهمن 91 21:48
سلام گلممممممممم

راي دادم


ممنونم عسیسم
هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 21:56
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما

ممنون از دعوتتون، خودمونم جز شرکت کنندگانیم.
مامان ملیسا و مهدیس
27 بهمن 91 23:57
سلام مامانی من رای دادم شما هم رای بدید به دخملم کد های 110 و 111
راستی شما چجوری تو مسابقه ای مه هیراد شرکت کرده شما هم شرکت کردید

منم رای خواهم داد
متوجه سوالتون نشدم خود شما هم شرکت کردین دیگه
سمیرامامان پرنیان
28 بهمن 91 11:39
عزیزم من به ریحانه جون رای دادم

لطف کردی عزیزم
مامان انیسا
28 بهمن 91 21:11
عزیزم حتما امشب میرم و به ریحانه خوشگلم رای میدم امیدوارم این کوچولوی خوشگل برنده بشه

ممنون از محبتت
شیوا جوون
28 بهمن 91 21:23
امشب وبلاگتون رو دیدم. نمیدونم هنوز مهلت داش یا نه

اما رای دادم به کوچولوی قشنگتون


دوست خوب ناشناس!
از شما ممنونم که به ریحانه من رای دادین
شیوا جوون
29 بهمن 91 9:17
ناشناس ؟

خیلی خوب اومدی. یه سر پروفایلمو میخوندید خو

شیوا هستم 23 ساله از شمال عزیزم

قابلی نداش. رای رو میگم


عزیزمی
منظورم از ناشناس اینه که بدون آشنایی قبلی لطف کردی و رای دادی
سمانه
29 بهمن 91 12:13
سلام عزيزم راي دادم

ممنون مهربونم
خرگوش(مریم سابق)
29 بهمن 91 13:57
سلام عزیز خوبین؟ریحانه جون چطوره؟عزیزم یه سوال من که وب ندارم نمیتونم رای بدم؟

چرا می تونی رای بدی اگه ایمیل داری اونو ثبت کن اگه نداشتی هم عیب نداره از روی آی پی میشه تشخیص داد که رای تقلبی نیست
خرگوش (مریم سابق)
29 بهمن 91 14:04
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یعنی وقتی دیدم از اذربایجان شرقی هستین کپ کردم از کدوم شهری هم استانی؟

یه رازه
3 ماهی میشه که تهران رو ترک کردیم.

azam-m
29 بهمن 91 14:05
سلام خانمي هرچي آدرسو ميدم باز نميشه
اميدوارم اين خانم گل برنده بشه شاد باشيد

ممنون عزیزم آدرس رو برات گذاشتم
جوجه نارنجی ما
29 بهمن 91 15:35
عزیزم شما هم شرکت کردین.فرناز از دست یه مامانی خیلی ناراحت شدم خیلی.من دقیقا تو آخرین لحظه متوجه مسابقه شدم و به یه مامانی هم گفتم که به نیکا هم رای بده اما ایشون سریع دست به کار شدن و برای دخملشون رای جمع کردن به نظرت این کار درستیه ؟من که خیلی ناراحتم

راست میگی؟ آی بدم میاد ازین کارا ...
ولی عیب نداره بی خیالش شو بالاخره اونم مادره
ترنم
29 بهمن 91 16:35
منم حتما به دخمل نازمون رای میدم حتما برنده میشه

ممنون عزیزم
ثنا
29 بهمن 91 20:25
گلم بیا پیشم!
عزیزم وظیفمونه...

لطف داری ثناجون
هانیه
29 بهمن 91 23:21
جوجه نارنجی ما
29 بهمن 91 23:44
امیدوارم ریحانه برنده بشه بوس

مرسی سمانه گلم به قول یه نفر کسی برنده میشه که دوستای زیادی داشته باشه وگرنه همه شون نازن
خرگوش(مریم سابق)
30 بهمن 91 12:53
رای دادم
ثبت شد

قربون دستت، دیدم عزیزم
مامان ریحان عسلی
30 بهمن 91 16:54
سلام
من دیروز هر کاری کردم ایمیلم باز نمیشد تا کی وقت هست ؟
حالا این اطراف کجا هست مامان زرنگ ؟

شما می تونید اینجا یه کامنت بذارین:
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
یه جایی همون نزدیکی هاس

مامان ریحان عسلی
30 بهمن 91 18:41
مثلا مراغه
رای دادمااااااااااااااااااااااا ایشالا که برنده بشه
اون عکسم هر وقت رم ریدرمو آقای همسری برام از تو ماشینش بیاره می ذارم

نه خواهرم مراغه است
ممنون که رای دادی
شما تبریزین؟
مامان ریحان عسلی
30 بهمن 91 18:41
راستی فقط می تونم به یه نفر رای بدم

یه دختر ، یه پسر
mAhyA
30 بهمن 91 21:43
منم رای دادم.

ممنونم.
آناناس خانومی
30 بهمن 91 23:01
سلام به ریحانه خانوم و مامانیش
منم دیروز رای دارم به این نازدونه

دستت طلا
سمانه مامان پارسا جون
5 اسفند 91 11:18
باید اول میشد ریحانه جونم
قبول نیست.

گلمی تو
مامانی طهورا
12 اسفند 91 22:36
ای وای ما دیر رسیدیم


عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
27 اسفند 91 11:20
تبریک می گم عزیزم. شرمنده نتونستم رای بده تازه فهمیدم مسابقه بود. به رای دادن نرسیدم.

خواهش می کنم گلم