همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

مهمون داریم (با زبان ریحانه)

1390/6/15 0:11
نویسنده : مامانی
1,720 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جونا!

املوز من خیلی خوشحالم آخه قراره خاله جون اینا و دایی جون اینا و عزیز جونم امشب بیان تهران.

مامانم می خواد پنجشنبه که ١١٠ لوزه میشم منو ببله علوسی پسل عموش.

و جمعه هم که ١١١ لوزگی منه همگی باهم می لیم اصفهان هولاااااااااااا

دلم برای مامانم میسوزه آخه خیلی تلاش میکنه که بیاد و بلای همه شما کامنت بذاله اما نمی تونه.

همین دیشب برای خاله هستی یه کامنت طولانی با موبایل نوشت اما چون قبل از ارسال مامانم خوابش گرفته بود همش پرید.صبح که بیدار شد خیلی نالاحت شد.

خاله مهلبونای خودم به خاطر من مامانم رو ببخشید که نمی تونه براتون کامنت بذاره خب؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان پارسا
15 شهریور 90 5:51
سلام چشم ودلتون روشن ،پس قراره حسااااااااااااااابی یه ریحانه خانوم خوش بگذره امیدوارم همراه خوبی واسه مامانی توعروسی و مسافرت باشی گلم
من و خونه زندگیم(بهار)
15 شهریور 90 8:10
خوش باشین
مامان ارميا
15 شهریور 90 10:10
چه خوب. خوش بگذره با خاله و دايي. مسافرت هم خوش بگذره. ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مامان ریحانه
15 شهریور 90 10:51
چشماتون روشن خوش بگذره همیشه به شادی و گردش
1×÷÷÷÷÷÷÷÷
15 شهریور 90 17:25
ُ#ؤٍإذ
هستی
15 شهریور 90 17:46
سلام عزیزم اشکال نداره درکت میکنم منم 8ماه دیگه به درد تو دجار میشم بیام وبم سر بزن خبرای خوب دارم
مامان پارسا جون
15 شهریور 90 19:23
سلام فرناز جون به به به سلامتی ایشاا... که حسابی بهتون خوش بگذره کاش عکس ریحانه جونمو میزاشتی به خدا دلم براش تنگ شده قربونش برم خیلی بامزه از زبونش نوشتی مطمعن باش اگه به وب کسی هم سر نرنی هرکس ریحانه جونو دوست داشته باشه خودش میاد و بهتون سرمیزنه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
16 شهریور 90 17:54
سلام چوچولوی ناز نازی ایشالا خوش بگذره. اشکالی نداره . مشغله برای همه هست. ایشالا بزرگتر میشی تو کارا به مامانی کمک میکنی و مامانی هم وقت می کنه به ما سر بزنه.
مامان شینا
17 شهریور 90 2:45
سلام وبلاگتون و دیدم خیلی لذت بردم خیلی عکسای دخملی به دلم نشست دخملی چه نازه ماشالا
آزی ماان آرتینا
17 شهریور 90 11:30
به مامانی بگو ازت ت سفرتون عکسای خوشگل بگیره ماپمنم ببینم مرسی
فهیمه مامان پرهام
17 شهریور 90 12:52
✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ قدر این روزا رو بدون که به محض اینکه ریحانه جونم به غذا خوردن بیفته کلی سرت شلوغ میشه در ضمن با نی نی ِ به این وروجکی همه دوستان درکت می کنن راستی رفتی اصفهان جای منم خالی کن دلم خیلی تنگ شده اما اسباب کشی داریم
mamane Kian
19 شهریور 90 22:22
vaaaaaaaaay aziiiizaaam in dokhmaliie naaz ba oon lebasaye khoshgeli ke mipooshe o aksaye khoshgeli ke mamanesh mindaze dele mano bordeeeee az tarafe man kheili beboosesh fariba jooon
فهیمه مامان پرهام
20 شهریور 90 10:15
خوش باشین اصفهان چطوره؟؟؟؟؟
الهام
20 شهریور 90 12:35
سلام. دخترت ناز و خوشگله عزیزم. فرناز یه چیزی میگم نه نگو توروخدا..بهم بگو چه جوری با فتوشاپ عکسارو روتوش میکنی. یعنی دقیقا بهم بگو برم چه قسمتی و چه گزینه هایی رو بزنم
متین وروجک
20 شهریور 90 13:38
چه عکسهای قشنگی قشنگتر از عکسها کوچولوی دوست داشتنیه الهی بزرگ و بزرگ و بزرگتر بشه هر روز
خاله هستی و لبخند
22 شهریور 90 14:51
به سلامت بری و برگردی جیگر طلایه خاله منتظر عکسای خوچگل سفرت هستم
هستی
22 شهریور 90 21:17
سلام عزیز دلممممممممممممممم همیشه به سفر خوش بگذره ممنونم از تبریکت خدا دختر گلتو حفظ کنه از طرف من از خواهر گلتم تشکر کتن خدا بچه هاشون حفظ کنه فرناز جون برای من وقتی به ریحانه شیر میدی دعا کن این بار بچم به سلامتی بیاد بغلم التماس دعا بوسس بای
خانومی
22 شهریور 90 22:31
سلا ریحانه خاله سفر خوش گذشت ؟ به مامانی بگو هروقت تونستین کامنت بذارین پیش ما هم بیاین .. ما دوباره برگشتیم
مامان پارسا جون
2 مهر 90 0:31
قربونش برم از دیدن عکساش سیر نمیشم