همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

تولد مینی موسی نازدونه خانوم

1392/7/9 19:04
نویسنده : مامانی
4,784 بازدید
اشتراک گذاری

 


.

 .

 

.

روز تولد تو روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان

روز تولد تو گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است


 

.

 

 

.

 

"ماهگردهای سال اول ریحانه جون"

 
 

.

 

"ماهگردهای سال دوم ریحانه جون" 

 

 

.

..

 

...

 ..

 

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو آسمونا پر از نور و پرنده ست

تو قلبا پر عشقه ، رو لبا پر خنده ست

.

 

.

 

.

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

. 

.

.

                         تولدت مبارک
                                   ای گل گلدون من
                                            هزار سال زنده باشی
                                                      بسته به تو جون من

 

.

.

.

مکانی برایت بهتر از دلم سراغ ندارم

تنگی اش را به بزرگی مهربانیت ببخش.

 

.

.

 

.

.

.

 .


پی نوشت:

1- از اینکه نتونستم جواب کامنت های گرم و صمیمی تون رو بدم شرمنده.

2- بقیه عکسای تولد رو اگه عمری باشه در پست رمز دار بعدی، خواهید دید.

ミッキー&ミニー

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

هدیه
6 خرداد 92 16:59
سلام عزیزدلم...سلام هنرمند..سلام خوش سلیقه...

وای خدای من...هر چقدر بگم از هنرت کم گفتم...

ریحانه جون قدر مامانی رو بدووووووونیا...

عالی بود عزیزم...

ان شاالله جشن تولد 120سالگیش رو براش بگیری..

فرناز جونم من دلتنگ روزهایی شده بودم که ریحانه جون تازه تو دلت بود..خواستم بخونم اما تو ارشیوت نبود..

برام درست میکنی من بخونم؟

دقیقا از روزی که وبلاگ قشنگو ساختی میخوام بخونمش

بوووووووووس




اینایی که گفتی، با من بودی؟

آخه من اینهمه هندونه رو کجام جا بدم؟

هدیه جون حالا چی شده که اینقدر مشتاق شدی

همه رو رمز دار کردم و رمزها هم یادم نیست باید برم نگاه کنم اما اگه بگی کدوم پست رو می خوای راحت تر می تونم کمکت کنم
جوجه نارنجی ما
6 خرداد 92 17:17
خصوصی داری خانمی

عمومی شده بود
جوجه نارنجی ما
6 خرداد 92 17:18
قربونت برم من تولدت مبارک فدات بشم من تولدت مبارک خیلی ناز شدیییییییییییییییییییییییی عزیزم ایشالا تولد 120 سالگیت

ممنون خاله سمانه گل، چشمات ناز می بینه
هدیه
6 خرداد 92 19:39
انقدر از دیدن این پست انرزی گرفتم که همتمو جزم کردم تابستون حتما برم کلاس فتوشاپ و مثل شما هنر مند بشم

جدی میگی ؟ پس بانی خیر شدم
سمیرا مامان پرنیان
6 خرداد 92 22:08
عزیز دلم تولد مبارک.... قربونت برمممممممممممم من چقدرررر ناز شدی هم لباست خوشگله و هم کیکت عالیه دست مامانی درد نکنه انشاالله 120 ساله بشی عروسک

ممنون عزیز
سمیرا مامان پرنیان
6 خرداد 92 22:09
فرناز جونم عکسای تولد رو زوتر بگذار دلمون حسابی آب افتاد....

سعیم رو می کنم
ریحانه مامان آرمیتا
6 خرداد 92 22:29
سلام تولدت مبارک


یکی از اهالی
6 خرداد 92 23:10
خدا حفظش کنه...انگار همین دیروز بود که از خدا میخواستی بهت این فرشته ی کوچولو رو بده و هر ماه عاشقانه منتظرش بودی...چقدر روزها زود میگذره ماشالا هزار ماشالا روز به روز خوشگلتر و دوست داشتنی تر میشه...خیلی دوسش دارم.امیدورام همیشه تنش سالم و لباش خندون باشه

ممنون دوست دیرینم، لطف کردی و اومدی.
خدا ایشاا... نصیب شما هم بکنه
مهسا مامان مرسانا
7 خرداد 92 0:55
سلام عزیزم

تولد ریحانه جون مبارک

ماشاالله خیلی لباسش بهش میاد

قربونش بشم

مامانی خیلی تم زیبایی انتخاب کردی ما منتظر بقیه عکس ها هستیم

رمزم رو هم خصوصی برات میذارم عزیزم


ممنون مهساجون، لطف کردی
هدیه
7 خرداد 92 3:03
عزیزم یعنی نمیشه از اولین پستی که برای ریحانه جون نوشتی کاری کنی که بیاد تو ارشیوت و همه ببینن؟
مثلا منم که دو سال پیش وبلاگمو ساختم الان هر کی بره تو ارشیوم میتونه از اولین پستم رو ببینه تا به الانم رو..
خب انقدر این وبلاگ قشنگه که دوست دارم از اول اولش بخونم..


هدیه جون جوابت رو میام وبلاگت میدم
مامان حنانه زهرا
7 خرداد 92 6:01
خیلی عکسای نازین اینایعنی همش کارخودتونه؟
چه خوشگل شده ریحانه جوووووووووووون
بووووووووووووووووووووووووووووس

ممنونم، اگه منظورتون لباساشه بله کار خودمه
مامان ارمیا و ایلمان
7 خرداد 92 8:31
واااااااااااااای عزیز دلم تولدت مبارک. چه ناز شدی توی عکس تولدت. هزار ماشالله.
مامانش چه فکر خوبی کردی عکسش رو هر ماه گذاشتی تا تولدش. خیلی جالب بود.


سمانه مامان پارسا جون
7 خرداد 92 10:51
وای فرناز جون تو این همه سلیقه رو از کی به ارث بردی؟
کارای فوتو شاپت حرف نداره
البته وقتی عروسک به این خوشگلی سوژه عکاسیت باشه دیگه بهتر ازینم مگه میشه؟
منتظر عکسها میمونیم

سمانه جون شما هم که هندونه زیر بغلم میذاری
با فتوشاپ فقط زمینه رو فیلتر کردم.
چشمای قشنگت خوشگل میبینه عزیزم.
باران
7 خرداد 92 11:43
سلام :من و دخملم نگار جون تولد ریحانه خانوم گل رو تبریک میگیم و یه تبریک ویژه هم برا مامان خوش سلیقه و مهربون ریحانه جون .امیدوارم همیشه موفق باشید

ممنون باران جون، به وبلاگمون خوش اومدین
ثنا
7 خرداد 92 18:36
سلام خانومی خوبی؟
گلم تولد ریحانه جونم مبارک باشه...چه عکسای خوشگلی
چه کیک خوشمزه ای!

ممنون همراه همیشگی
مامانی طهورا
7 خرداد 92 19:38
سلااااااااااااااااااااااااام
به به به تولد ریحانه خانوم ناز ناناشه
الهی که 120 ساله بشی عزیزمممممممم


مامانی طهورا
7 خرداد 92 19:39
ماشششششششششششششاله جیگر طلا که میگن اینههههههه


مامانی طهورا
7 خرداد 92 19:41
دست مامانی درد نکنهسنگ تموم گذاشتی

ممنون مامان طهوراجون
مامانی طهورا
7 خرداد 92 19:42
واااااااااااااااااااااااااای عکس پروفایلتونو الان دیدم
بگیررررررررمنووووووووو


مامانی طهورا
7 خرداد 92 19:44
وامماااااااااااااااااااا
این گلای تازه و خوشبو هم از طرف طهورا جون به دوست گل و گلابش ریحانه خانوم


این بوسای داغ و صمیمی هم تقدیم طهورا گلی نازنازی
مامان ریحانه جون
8 خرداد 92 0:52
مبارک مبارک تولد مبارک... خیلی ناز و خوشگل شده این ریحانه خانم... انشاالله زیر سایه مامان و بابای مهربونت همیشه باشی عزیزم...
ممنون که به ما سر زدی.. دوستتون داریم ... به ما هم رمز میدین؟

ممنون عزیزم، بله که رمز میدیم، فقط بعد از اینکه پست رمز دار گذاشتم یادم بندازید
mAhyA
8 خرداد 92 13:34
عزیزم تولدت بازم مبارک باشه...
عکساتم خیلی قشنگن...
مخصوصا اون ماهگردای سال اول و دوم

ممنون عزیزم
مامان زهرا
8 خرداد 92 14:50
سلام
تولد ریحانه نانازمون مبارک
همه چیز عالی و هنرمندانه بود دست گلت درد نکنه فرناز جونم
ایشالا همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین
منم رمز لطفا

ممنون گلم، رمز رو ارسال کردم.
هدیه
9 خرداد 92 0:23
سلامی دوباره خدمت فرناز جون..
بابت رمز دستت درد نکنه گلم
همه چیز عالی بود..دست شما و بابایی ریحانه جونم درد نکنه بابت کادوهای قشنگتون.
ان شاالله جشن تولد 120 سالگیش..
عزیزم چند وقت پیش برات ی کامنت خصوصی گذاشته بودم به دستت رسید؟

خواهش می کنم هدیه جون،کامنتت رو خوندم عزیزم
ولی بعدش وبلاگت برام باز نشد که جوابت رو بدم.
بازم برم وبلاگ قبلی؟
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
9 خرداد 92 9:31
ماشااله به این خانم خانمای خوشگل. خیلی وقت بود نتونسته بودم بیام پیشت ولی الان برای تبریک تولد زیبات اومدم. مبارک باشه دوسالگی این گل خوشبو. انشااله همیشه سالم و سلامت باشین. مامانش خصوصی دارین.

ممنون خاله هدی جون دلمون برات تنگ شده بود.
بابت خصوصی هم خیلی خیلی ممنون، راستش برای خودمم سوال شده بود که چرا تو عکسایی که سرچ کرده بودم این مورد متفاوته ولی فکر می کردم معنی واحدی داره و از هر کدوم می تونم استفاده کنم.
بابت اطلاعات مفیدت ممنونم
هدیه
9 خرداد 92 20:40
بله عزیزم..
ازین به بعد هر موقع بلاگفا برات باز نشد برو میهن بلاگ کامنت بزار
بوووووووس


چشم
مامان گیسوجون
10 خرداد 92 13:09
تولدت مبارک عزیز خاله الهی 120 ساله بشی
بازم مامان هنرمندت دست به کار شد و دل ما رو آب انداخت
بوسسسسسسسسسس


مامان فتانه
10 خرداد 92 13:30
به به خیلی قشنگ عکساشو درست کردی...منم میخوام....


مامان آنیسا
11 خرداد 92 13:48
وای مینی موس خوشگل چقدر لباست نازهدوسالگیت مبارک فرشته کوچولو ایشالا 200 ساله بشی با آرزوی بهترین ها برایث شما و مامان و بابای گلتخیلی ناز شدی ماشالا


ممنونم عزیزم، لطف داری
زهرامامانه ایلیا جون
13 خرداد 92 2:48
وای چه تولو قشنگی مبارکت باشه خوشگله


سهیلا مامان هستی جون
15 خرداد 92 3:29
فرناز جونم تولد دختر نازت مبارک خانومی خیلی خیلی زیبا نوشتی و هنرمندانه از خدا بهترینها رو برای ریحانه جون میخوام امیدوارم عمر طولانی دل شاد و لب خندون بهش بده و تن سالم و پدر و مادرش هم در کنارش سلامت باشن

ممنون سهیلاجون، لطف داری عزیزم
لیلا
18 خرداد 92 23:06
هزار ماشالله خدا این فرشته کوچولو رو همیشه سلامت وخندون نگه داره


هدیه
19 شهریور 92 23:33


سلام..خوبی فرناز جون؟

چرا برای پست های جدیدی که گذاشتی قسمت نظراتشو بستی؟؟؟؟؟

عکسها بسیار زیبا و دلنشین بود...

اون عکسی هم که ریحانه جون در کنار مامان جونش انداخته خیلی نازه..با اون زستش

هدیه جونم، من نبستمش، مشکل از قالبه، گویا صفحه اصلی نظراتش بازه فقط تو ادامه مطلب نمیشه نظر گذاشت.