همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

20 ماهگیت مبارک

1391/11/1 1:30
نویسنده : مامانی
727 بازدید
اشتراک گذاری

 ziba

نازدونه ام، جیگرپاره ام

امروز همزمان با جشن امامت امام زمان(عج)،

شما گل نازم 20 ماهه شدی مبارک باشه عزیزم.

 ziba

20

 ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

ثنا
1 بهمن 91 15:07
فرناز جونم 20 ماهگي ريحانه جونمم مبارك!



آشنای قدیمی
2 بهمن 91 12:18
ریحانه جون ماشاا...خیلی خوش تیپ شده تورو خدا زود زود براش اسپند دود کن.در ضمن 20ماهگیت مبارک باشه ناز دونه خانم انشاا...جشن 20سالگی 120سالگی و...بگیری خانمی یادم رفت بگم یه بار دیگه ثابت کردی چقدر با حوصله با سلیقه وهنرمندی (بافتنیات واقعا قشنگن)

قربون دختر دایی مهربون و با محبتم بشم من
نظر لطفته عزیزم
الهی که هیچ بچه ای مریض نشه که پدر آدم در میاد.
اتفاقا ریحانه هم مریض بود و دو بار بردمش دکتر و داروهاشو تموم کرد و تازه داره خوب میشه.
خودمم گلودرد داشتم که با آنتی بیوتیک خوب شدم.
ایمیلت رو اگه ممکنه برام بذار، تایید نمی کنم

سمانه مامان پارسا جون
2 بهمن 91 17:54
به به مبارکه
قربون اون تیپش

مرسی، خدا نکنه
هديه
3 بهمن 91 8:18
سلاااااااااااااام به دخترك خوش تيپ ما...

دست مامان جون درد نكنه از اون بافتني هاي جينگيلي كه زحمتشو برات كشيده...

خيلي نازي ها....منم خيلي دووووووووستت دارم..




سلام عزیزم، کم پیدایی این روزا، خبریه؟
مامان النا
4 بهمن 91 14:14
20 ماهگی دخملللللللللل خوشکلم مباررررررررک

چه لباسهای قشنگییییییییی

ماشالله



مامان فتانه
4 بهمن 91 17:02
به به مبارک باشه بیست ماهگیت....چه خانمی شده برای خودش این دخملی ما


مامان فتانه
8 بهمن 91 11:28
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*آپم....بدو* بيا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
محدثه
8 بهمن 91 13:59
عزیزم به وبلاگ من بیا و تو مسابقه بزرگ شرکت شهر خاطره شرکت کن جوایز خوبی دارهههه.به هر کس میشناسی اطلاع بده
ممنونم

منم از شما ممنونم دوستم
خاطره
8 بهمن 91 15:45
20 ماهگیت مبارک قشنگم


aygin
9 بهمن 91 18:18
با اجازه لینکتون کردم.
میشه دستور بافت این کلاه رو بزارین .
یا در کل هر چی بافتنی عکس میزارید دستور هم بزارید

این کلاه رو زندایی ریحانه بافته و من بلد نیستم. من فقط قلاب بافی بلدم و اونم در حد متوسط نه عالی

aygin
10 بهمن 91 15:05
سلام میشه قفل کلیک راست وبلاگت رو واسم بفرستی .
یکی افتاده ب جون وبم قصد هکش داره .
دنبال قفل کلیک راستم مال تو عالیه اگر میشه واسم بفرست

چشم.
جوجه نارنجی ما
11 بهمن 91 1:47
فرناز جان چرا اینقدر تنبل شدی بله دیگه خاله رفتی پیش مامان جون یادی از ما ها نمیککنی نمیگی دل ما برای ریحانه جونم تنگ میشهههههههههههههههههههههههه

نه خداییش چند روزه می خوام آپ کنم ولی صفحه ام انگار ایراد داره نمی تونم تایپ کنم
از طرفی هم این وروجک کیبوردم رو خراب کرده و با کیبورد ویندوز با هزار مکافات دارم کلیک می کنم.
شیوا جوون
28 بهمن 91 21:24
شما هم که کلی رمز گذاشتید



موفق باشید مامان مهربون