همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

تبریک و تسلیت

1391/5/18 2:53
نویسنده : مامانی
1,516 بازدید
اشتراک گذاری

 

ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) بر همه شما تسلیت باد


شب قدر است و طی شد نامه هجر

سلام فیه حتی مطلع الفجر

.

 

شب قدر است بیا قدر بدانیم کمی                                                    

                                         خانه دل ز گناهان بتکانیم کمی

شعله افتاده به ملک دلم از فرط گناه                                                

                              دوست را از دل این شعله بخوانیم کمی

روح را صیقل آیینه دهیم از دل و جان                                                 

                                         آه را تا ملکوتش برسانیم کمی

عهد بستیم و شکستیم بسی کاش! که ما                                        

                                          بر سر عهد وفادار بمانیم کمی

پوشه از بار گناهان شده پر حجم بیا                                                   

                                  رمضان است به آتش بکشانیم کمی

نگذاریم زبانه بکشد دوزخمان                                                          

                                   بنشینیم و به اشکش بنشانیم کمی

بنشانیم نهالی به امید ثمری                                                     

                               چشمه از چشم به پایش بدوانیم کمی

و ارادت بنماییم و بگوییم " الغوث "                                                    

                                    ناله را تا به فلک باز رسانیم کمی

 


 

سلام ریحانه عزیزم!

دیروز ١٧ مرداد تولد مامان بود که مصادف شده بود با شب احیا و شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) برای همین ما کیک تولد نداشتیم اما بابایی مهربونت دیشب با یه شاخه رز قرمز و زیبا اومد خونه و کلی خوشحالمون کرد.

دیروز ٢٧ بهار از زندگیم رو گذروندم و وارد ٢٨ امین سال عمرم شدم.

وقتی ٢٥ ساله شدم، خدای مهربون نازنین ترین فرشته اش رو تو دلم گذاشت.

وقتی ٢٦ ساله شدم، فرشته آسمونی وجودم ٢ ماه و نیم بود که زمینی شده بود.

و امروز که ٢٧ ساله شدم، فرشته زمینی خونه ما ١٤ ماه و نیمه است.

خدایا شکرت، ای مهربان ترین معبود، رحمت بی کرانت را بر ما ارزانی داشتی.

و سپاست اندک کاری است که از دستم برمی آید...

دخترکم! لحظه ای داشتنت به تمام روزهای عمرم می ارزد.

زندگی با تو معنا می شود و هر سال روز تولدم، بزرگ ترین آرزویم سلامتی ات خواهد بود.

اگر تو باشی خوشبختی ازآن ما خواهد بود.

پروردگارا! عشق کوچکمان را که بزرگ ترین دلخوشی زندگیمان است ، به تو می سپارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان ابوالفضل
19 مرداد 91 8:02
سلام فرناز جان
ایام شهادت مولا علی تسلیت باد
بست و هشتمین بهار زندگیت مبارک


آشنای قدیمی
19 مرداد 91 10:20
انشاا..هممون بتونیم توی این ماه عزیزازسفره الهی با این همه نعمت فیض ببریم مخصوصا توی شبهای قدر.
در ضمن تولدت مبارک باشه خانومی انشاا...120ساله بشی


قربون دختر دایی مهربونم بشم من.


آشنای قدیمی
19 مرداد 91 10:27
یادم رفت بگم شعرت خیلی زیبا بود بد جور به دلم نشست وقتی می خوندم خود به خود چشمه از چشمم جاری شد .

بس که دلت پاک و صافه عزیزم
راستی هنوز تصمیم نداری برای امیرحسین وبلاگ بذاری؟
بد نیست یه نیگاه به آخرین لینکم بزنی، خودیه
ثنا
19 مرداد 91 10:35
سلام خانومی خوبی فدات؟
ریحانه جونم خوبه؟
منم به نوبه ی خودم این شبارو تسلیت میگم...فرناز جونم تولدت مبارک
ایشالا تولد 120 سالگیتو کنار آقاییتو دخملی نازت و کلی نوه نتیجه جشن بگیری

ممنون ثناجون
نوه نتیجه رو خوب اومدی
یعنی من نوه ام رو می بینم
ثنا
19 مرداد 91 10:36
خانومی تولد 2 سالگیه وبمه بیای خیلی خوشحال میشممممممممممم...

مبارک باشه
مامان هدی سادات
19 مرداد 91 15:27
سلام عزیزم:

تولدت مبارکککککککککککککک....

دوستت دارم.

این شب ها التماس دعا


ممنونم محتاج دعام عزیزم
جوجه نارنجی ما
19 مرداد 91 16:08
تولدت مبارک عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم

ممنونم
نرگس مامان طاهاو تارا
19 مرداد 91 16:32
چه دخمل نازي داريد.خدا حفظش كنه.خوشحال ميسم به ما هم سر بزنيد


فهیمه
19 مرداد 91 17:37
وای تولدت بود؟؟؟؟؟؟ هَی وای ِ من

واااااااا برا چی؟
نکنه می خواستی تفلد بگیری واسم
فهیمه
19 مرداد 91 17:38
کلی حرف دارم ولی الان نمی تونم..... نقدا" تولدت مبارک گل من یعنی خیلی خیلی مبارک هزار هزار بار مبارک می بوسمت
اگه امشب نشد فردا میام....می دونم که هی کامنت گذاشتی و من نیومدم جواب بدم ....ببخش تو رو خدا

مرسی دوسی جون
این حرفا چیه عزیزم؟
باور کن خودم از بس کم وبگردی می کنم و تا فرصتی گیر میارم وب ریحانه رو آپ می کنم، از هیشکی هیچ انتظاری ندارم.
از ته دلم می گمااااااا
همینکه الان اینجا اومدی و برام کامنت نوشتی خیلی برام ارزش داره
خلاصه راحت باش
فهیمه
19 مرداد 91 17:38
راستی دو روز بعد از تولدت مبارک فرناز جون

ههههههههههه
خواهرم هم فردای تولدم زنگ زد و گفت:
"سالگرد یک روزگیت مبارک"
وقتی آدم مادر زن بشه و مشغله داشته باشه تبریکاش هم این شکلی میشه دیگه
تا تو باشی ادای مادرشوهرا رو درنیاری
فهیمه
19 مرداد 91 17:39
الان یعنی دو روزته؟

غلط املایی داری.
27 سال و 2 روز
فهیمه
19 مرداد 91 17:39
زیادی حرف می زنم؟ آهان...حرف مفت زیاد می زنم؟ باشه میرم الان نزن خو

استغفزا...
شما تاج سر مایی عزوزم
فهیمه
19 مرداد 91 17:41
چرا چپ چپ نگا می کنی؟ خب یادم رفته بود برای عروسم بوس بفرستم امانتی رو تحویل بگیر :
بالا نکشی ها

کی من چپ چپ نیگا کردم؟
جااااااااااااااااااااااااااان !!!
علوس نداریم هااا اونوقت میشی مادر شوهر و من حوصله جنگ ندارم
بوست هم نوش جونم
اصلا بالا نکشیدم که
آناناس خانومی
19 مرداد 91 17:50
تولدت مباااااااااااااااارم فرناز جون

مرسی آناناس خانومی
آناناس خانومی
19 مرداد 91 18:05
تولدت مبااااااااااااااااااارک فرناز جون


ثنا
19 مرداد 91 19:07
هديه
19 مرداد 91 20:21
سلام عزيزم..

به به پس شما مردادي هستي نه؟؟؟

منم مرداديم...23 مرداد

التماس دعا


وای راس میگی؟

میگم اینقدر خونگرمی، نگو مردادی هستی

استرس گرفتم یعنی یادم می مونه بیام تبریک بگم

آهان یه راه حل پیدا کردم

" پیشاپیش تولدت مبارک باشه عزیزم "




ثنا
20 مرداد 91 12:49
فرناز جونم حتما مبینی نوه هاتو
اونوقته که بهت میگن مامان بزرگ



زهره
21 مرداد 91 8:47
سلام فرناز جون

این ایام روز بهت تسلیت میگم و طاعات و عبادات قبول باشه خانومی

دلم نیومد زیاد تو شوک بزارمت

خودت واسم نوشتی که روز تولدت ما عروسی کردیم
ریحانه عزیز رو ببوس
راستی بازم که رمز نذاشتی واسم
همیشه شاد و سربلند باشید


آخ راست میگی آخه نه اینکه وبلاگت رو آپ نمی کنی، منم بهت سر نمی زدم برای همین یادم نبود.
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم
ایشاا... خوشبخت باشین و هر روز که می گذره محبتتون به همدیگه زیادتر بشه
مامان النا
21 مرداد 91 9:47
آخی

مبارک باشه عزیزم ......... 120 ساله شی خواهررررررررررررر

التماس دعا

کیک جشن قدم هم خوشجللللللللللللله


مرسی چسمات خوشجللللله
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
21 مرداد 91 10:54
سلام فرنازجان
ممنون از محبتت عزیزم
راستش من همیشه میام به وب ریحانه جونم ولی کلا سخته برام که بگم رمز میخوام ولی الان دیگه دلم طاقت نیاورد و گفتم........

پس حالا که گفتی خیالت راحت شد. نه
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
22 مرداد 91 8:05
کجایین؟ حالتون خوبه؟ بابا از دلشوره مردم. بچه های آذربایجان و اردبیل یه اطلاعی بدن که بعد از زلزله مشکلی برای خودشون و خانواده شون پیش نیومده.


ای قربون اون دل نگرانت برم من
عزیز دلم ما خودمون که تهرانیم.
خونواده هامون هم اطراف تبریزن و با اینکه زلزله رو کامل احساس کرده بودن ولی خوشبختانه اتفاقی برای هیچ کدومشون نیفتاده و فقط ساعت خواهرمینا - که مراغه هستن - افتاده و شکسته، همین.
خدا به داد همه حادثه دیده ها برسه که واقعا مصیبت بزرگیه.
اولین کسی بودی که تو دنیای مجازی سراغمون رو گرفتی و این خیلی برام ارزشمنده، واقعا ممنونم که به فکرمون بودی
lمامان نازنین رقیه
22 مرداد 91 13:14
تولدت مبارك فرناز جان
عكسها خيلي ناناسن


هديه
23 مرداد 91 11:01
سلاااااااااااااااام..يك دنيا ممنونمممم

اينجا چقدر تغيير كردههههههه

خيلي خوشگل شده..بووووووووووس


چشمات خوشگله عزیزم
سهیلا
23 مرداد 91 12:58
مثل همیشه عکسا عالیه فرناز جون
عکسای تولد رو هم دیدم مبارکش باشه و همیشه سلامت باشه دخمل ناز خاله
راستی وبلاگ هستی جونم آپ شد ممنون میشم سر بزنی

سهیلاجون الان بعد از یک هفته دارم تایید می کنم و عجله ای اومدم سعی می کنم بیام
ثنا
23 مرداد 91 14:07
فرناز جونم برامون دعا کن بد جور میترسممممم...


چرا؟ چی شده؟ براچی می ترسی؟ کاش تو خصوصی می گفتی من یه هفته نبودم و امشب اومدم
تینا
25 مرداد 91 12:14
سلااااااااااااااااااااامم وای چه نازه تولدش مبارک بهم سربزن لینکت میکنم من آذر عمه میشم فداش بشم دخمله
فهیمه
25 مرداد 91 23:41
اومدم در بزنم و در برم

بپا گیر نکنی که دارم دنبالت می کنم
مامان پارسا
9 شهریور 91 16:35
مبارکه خانمی.خیلی جالبه .چقدر شبیه من.من هم متولد 17مردادم.ولی الان وارد 29 سالگی شدم و در 27 سالگیم پارسا دنیا اومد ودر 28سالگیم پارسا درست 14 ماهه بود
جوجوك
18 شهریور 91 9:01
سلام عزيز دلم
هديه جون (نماي زندگي) وب شما را معرفي كرد و من تموم پستهايت را خوندم
از حس مادرانه ات خيلي خوشم اومد .. خيلي قشنگ مي نويسي در ضمن خيلي هم با سليقه اي
خودت آتليه داري؟؟
عكسهاي ريحانه جون خيلي نازن

هزار ماشاءالله دخملي ات خيلي نازه
الهي زير سايه بابا و مامانش بزرگ بشه


مرسی عزیزم واقعا نمی دونم در مقابل اینهمه احساسات خالصانه چی بگم
آتلیه ام خونگی و کاملا شخصیه، مخصوص دخترمه
از هدیه جون عزیز هم تشکر می کنم که همیشه به ما لطف داره
ارغوان
9 مهر 91 12:54
16ماهگیت مبارک ریحانه جون
از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم
راستی تو پست مخصوص 16ماهگی نشد کامنت بذاریم برای همین اینجا گذاشتیم

.....................