همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

عکس ها و خاطرات زیبای ریحانه

1390/4/18 5:02
نویسنده : مامانی
6,534 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلامی پر از مهر و محبت به دوستای نازنینمون که اینقدر دوستمون دارن و سراغمون رو گرفتن. ببخشید از اینکه اینقدر دیر آپ می کنم، آخه تهران نبودیم و 13 روزگی دخملی بار و بندیلمون رو بستیم و به همراه عزیزجون و آبایی و خاله جون دخملی رفتیم شهرستان و بابای دخملی رو تنها گذاشتیم.
هر شب کامنت های پر مهرتون رو از طریق تلفن همراهم چک می کردم و از اینکه نمی تونستم جوابتون رو بدم شرمنده می شدم و تو دلم می گفتم نکنه فکر کنید نسبت به احساسات قشنگ شما بی توجهی می کنم، باور کنید اینطور نبوده و دلم برای تک تکتون تنگ شده بود.
امروز که دارم این پست رو میذارم دخملی نازم 49 روزه است و قیافه اش خیلی فرق کرده نسبت به روزای اول تولدش.

سعی می کنم با گذاشتن عکس هاش دیر آپ کردنم رو جبران کنم و شما هم شاهد بزرگ شدنش باشید.

همونطور که می دونید اسم نفسم شد "ریحانه" چون تو ایام ولادت بانو فاطمه زهرا به دنیا اومد.
ماجرای اسم گذاریش و خاطرات زیبای تولدش رو هم بعدا تو یه پست رمز دار براتون می نویسم.
بی مقدمه میرم سر اصل مطلب یعنی عکس ها:
قبلا چند تا از عکس های بیمارستان  ریحانه رو براتون گذاشته بودم، اینم یکیشه( با اینکه خیلی با خشانت افتاده ولی خیلی دوستش می دارم.) این لباس ها رو بیمارستان تنش کرده بود:

1

این عکس  2 روزگی ریحانه ام هستش. بعد از مرخص شدن از بیمارستان همینکه رسیدیم خونه، مامان جونم ریحانه رو حموم کرد و لباسای خودش رو تنش کرد (دخملی وقتی به دنیا اومد ناخناش بلند بود و تا غافل می شدیم صورتش رو چنگ مینداخت اینم نمونه اش):

2 

 

4 روزگی ریحانه جونم:

 3

 

6روزگی ریحانه - مامان قربون چشای زردت بشه.

4

بچه ام چند روز اول تولدش لپ هاش آب شد، بمیرم براش. اینجا من رفته بودم دوش بگیرم که  عروسکم گشنه اش شده بود و صورتش رو چنگ زده بود. شیطون مامان از پوشیدن دستکش اصلا خوشش نمیومد.

5

 

این عکس رو روزی گرفتم که ریحانه نازنازی من زردی داشت( زردیش 13.5 بود) و یه ساعت بعدش رفت زیر دستگاه و منم دلم تاب نمیاورد و بغض امونم نمی داد و اشکام همش سرازیر بود (اومدم براتون اون کامنت پر سوز و گداز رو نوشتم و التماس دعا کردم)

6

7 

 

11 روزگی  ریحانه بعد از دومین حمومش:

 8

 

 17 روزگی ریحانه ام:

9 

 

عکس های 18 روزگی عسلم: 

10  

11

 

 18 روزگی بعد از سومین حموم ریحانه جون: 

12

 

20 روزگی ریحانه:

12

13

 

 عکس های 22 روزگی ریحانه:

16 

14 

ریحانه جونم داخل پشه بندش:

15

 

 24 روزگی ریحانه ام:

16 

17

ریحانه در 24 روزگی بعد از چهارمین حمومش:

18


٢٩ روزگی ریحانه:

 

 21

22

 

٣٠ روزگی ریحانه:

http://www.niniweblog.com/upl/1390/13132889641.jpg

 

٣١ روزگی (یک ماهگی):

25

 

٣٩ روزگی ریحانه:

23

 

٤١ روزگی:

24

 

٤٩ روزگی:

25

 

٥٠ روزگی:

26

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مامان روان شناس
18 تیر 90 5:59
وای خدایا چه با نمکه خاله قربونت بره ریحانه جون
مليكا
18 تیر 90 8:03
فرناز جوني دوست مهربونم سلام - خوبي عزيزم؟ الهي خاله قربون ريحانه جون كوچولو موچولو بره با عكس هاي بسيار بسيار زيبا مخصوصا الهي فداي اون لبخند مليحش بشم. ماشاءا... ماشاءا... فرناز جوني اسپند يادت نره براش دود كني من كه چشام اصلا" شود نيست ولي خوب. راستي! خاله فرناز جون سلام - خوبي؟ دوست من ريحانه جون خوبه؟ ما كه تو شكم ماماني نرمش مي كنيم و حسابي داريم حالشو مي بريم. بزار خاله من بدنيا بيام نمي زارم كه اين مامانيم و باباييم راحت بخوابند. خاله فرناز جوني عكساي دخملت خيلي خيلي زيبا هستند. جاي من ببوسش البته الان نه آخه مي دوني چيه؟ ما جينگيلا پوستمون حساسه بهتره كه كسي ما رو بوس نكنه روي پيشوني هم قبول مي كنيم. حسابي دوستون داريم و از راه دور مي بوسيمتون. بوس بوس بوس ---- ف و ني نيش
فرانک
18 تیر 90 8:29
ماشاا... . ای جون دلم . چقدر ناز شده و چقدر تغییر کرده . خدا حفظش کنه . از طرف من و النا ببوسش
هديه
18 تیر 90 12:03
سلااااااااااااااااام فرناااز جووووووونم.... واااي روز به روز و لحظه به لحظه ريحانه جنمون خوردني تر ميشه.... عكس 11 روزگيش خيلييييي نازه دوووستتون دارم
هديه
18 تیر 90 12:04
اي واي تو نظر بالا اشتباه تايپي دارم... ريحانه جونمووووووووووون
مامان فهیمه
18 تیر 90 13:56
سلام فرناز جون... خوبی؟ دخمل نازت خوبه؟؟؟سفرا بی خطر حتما براش اسپند دود کنی...ماشالله خیلی نازه.خدا حفظش کنه. عزیز دلم التماس دعای مخصوص دارم...خیلی برام دعا کن.
من و خونه زندگیم0بهار)
18 تیر 90 18:27
الهییییییییییی عکس 4 روزگیشو
من و خونه زندگیم0بهار)
18 تیر 90 18:31
خصوصی داری
محمدحسین عشق جاودان
18 تیر 90 18:37
رسيدن به خير عزيزم .ريحانه جونم خوبه .الهي خاله قربون اون معصوميتت بره .محمدحسين هم 3 روزش بود که زردي گرفت درجه زردي 20 بود گلم منم اينقدر گريه کردم ...يادش به خير .مواظب دختر قشنگ خاله و خودتون باشين .الهي نامدار بشه گلم .خيلي خوب شد که اومدي .دلمون براتون تنگ شده بود
مامان زهرا نازنازی
19 تیر 90 1:53
ماشاالله 1000ماشاالله
من و خونه زندگیم(بهار)
19 تیر 90 8:02
از لطفت بی نهایت ممنون
آوين
19 تیر 90 15:58
هزار ماشاالله خيلي بانمك خدا برات نگهش داره ، اسمش هم خيلي قشنگه
صبا
19 تیر 90 16:57
سلام فرناز جان. ریحانه گلت خیلی خیلی نازه. خدا حفظش کنه برات دوستم.
فهیمه مامان پرهام
19 تیر 90 20:01
عززززززززززززززززززززززززززززززیزم چه جیگری شده ماشااله ماشااله نی نی به این نازی!!!؟؟؟ مبارکت باشه فرناز جونم
هستی
19 تیر 90 22:32
بوووووووووووووووووووووووووس برای ریحانه خوشگل خاله و فرناز عزیزم فرنازی چقدر دخمل نازت ماشلله عوض شده هاااااااا دلم براش ضعف رفت بخدااااااااااااااا زمین تا اسمون فرق کرده هاااااااا ببوسشششش از طرف من راستی بی معرفت شدیهاااااا من دارم میرم تبریز رمز دار کردی به منم رمز بده هااا بعدشممنتظر بقیه عکس ها هستم بوس بای تا بعدددددددد
مامان پارسا جون
20 تیر 90 0:16
سلام گلم زنده باشه این فرشته ی آسمونی با اجازه خیلی وقته لینکتون کردم و مطالبو میخوندم ولی نظر نمیذاشتم مراقب خودتون باش راستی اسمش خیلی قشنگتر شد خدا واستون نگهش داره
فاطمه مامان ریحانه سادات
20 تیر 90 17:03
سلام عزیز دلم ززز الهي من فداي دونه دونه انگشتاي دستت بشم ..... چقدر ملوسي خوشگل خاله.... با دیدن عکس هاش فقط یاد کوچولیای ریحانه خودم افتادم .... چشم رو هم بذاری تموم شده و دلت برای این روزا تنگ میشه .... فرناز جونم ممنونم بابت عکس ها دلمو شاد کردی .... هر دوتون رو میبوسم ....
mamane Kian
21 تیر 90 12:04
dokhmale makhmalitoon kheili naze rooz be roozam naztar mishe,az tarafe man beboosesh :-*
خانومی
22 تیر 90 12:49
فرناز جون خدا براتون نگهش داره ریحانه جون رو ... خیلی ماهه ... اینم از طرف من بذار رو پیشونیش
**ستاره باران**
23 تیر 90 15:48
خیلی نازه امیدوارم همیشه سالم باشه
zahra
23 تیر 90 19:34
سلام مامان ریحانه جووووون ماشاا...چه دخترنازی داری بووووووس واسه ریحانه ی عزیز؛راستی خودتونم خیلی خوش سلیقه این
خاله هستی و لبخند
23 تیر 90 22:48
سلام ماشاالله من عاشق لپاش شدم چرا رفتن اکشال نداره عاشقتم ریحان خاله
مامان فرشته
24 تیر 90 14:00
ایییییییییییی جانممممممممممم قربونششششششش برم من روز به روز نازتر شده قربونش برم بوسسسسسسسسسسسس
سهیلا
24 تیر 90 14:38
سلام فرناز جونم خوبی خانومی؟ ببخشید دیر دارم پیغام میزارم رفته بودم سفر ولی وقتی بعد این همه انتظار ریحانه ناز ناز و دیدم کلی ذوق کردم ماشاله هزار ماشاله چقد ر نازتر شده یه وان یکاد .. براش تو قالب بزار چشم نخوره جییگگگرر خاله
مامان شازده کوچولو
24 تیر 90 19:22
سلام مامانی خسته نباشی سلام خانم کوچولو ، ماشاالله قربونت برم چه نازی شما خدا برات نگهش داره مامان مهربون
سهیلا
26 تیر 90 13:48
سلام جیگر خانومی خوبی ؟ مامان فرناز چطوره؟ اذیتش که نمیکنی؟ مامانی این روزا احتیاج به استراحت داره خوشگل مراقبش باش آفرین گل دختر
دخترک
26 تیر 90 16:57
ماشالا خاله قربونش بره
فهیمه مامان پرهام
26 تیر 90 19:06
همه می گویند برای ظهورش صلوات کاش این جمعه بگویند به یمن حضورش صلوات ....................... عیدتون مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
28 تیر 90 12:12
چطوری ریحانه خانومی؟ میدونی چقدر منتظر اومدنت بودیم؟ خوش اومدی عزیزم.
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 8:32
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون -ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- شما جزو دوستان لینک شده من هستید.
دانيال
29 تیر 90 14:31
سلام خاله جوني جوني سايت قشنگي داريد ان شاءالله به سلامتي ني ني كوچولوتون را ببينيد عزيز دلم اگه دوست داشتي از طريق تلگراف به مدير سايت به من راي بده " كدم 67 " هست با احترام دن دني
یاسمن مامان الینا
29 تیر 90 23:16
سلام فرناز جان چه دخمل خوشگل و توپول و موپولی داری . جیگرش و برم . خدا براتون حفظش کنه
مامان حسین
1 مرداد 90 15:24
سلام عزیزم قدمش مبارک.ماشالله نازم هست.خدا حفظش کنه.
یکی از اهالی
3 مرداد 90 13:32
ای جانننننننننننننننننن خیلی نازه عزیزم..خدا حفظش کنه براتون عکساشم عالی بود و از دلتنگی در اومدیم
جمع نیک اندیشان
3 مرداد 90 13:56
سلام نوشته هاتو خوندمو لذت بردم خوشحال میشیم به جمع نیک اندیشان سر بزنیو دربارهء مشکلات دوستان نظر بدی متشکرم
وحیده
4 مرداد 90 19:26
سلام قدم ریحانه جون مبارک انشاالله نام دار باشه من اپم پیشم بیا
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
5 مرداد 90 13:59
میبینم که حسابی سرگم ریحانه جون هستیا!! خبری ازت نیست .
سهیلا
6 مرداد 90 2:33
فرنازی چرا نیستی پس؟ دخملی چطوره؟
سهیلا
7 مرداد 90 18:09
خانومی خوشحالم که هر دو خوبید دوستت دارم روی ریحانه جونو ببوس
من و خونه زندگیم(بهار)
11 مرداد 90 7:00
مژده ای منتظران ماه خدا آمده است ماه شبهای مناجات و دعا آمده است ماه دلدادگی بنده به معبود رسید بر سر سفره شاهانه گدا آمده است . حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد.
سهیلا
13 مرداد 90 12:47
سلام ریحانه جونم خوبی خاله؟ خیلی دوستت دارم جییگگرررم فرناز جونم با بچه داری چه میکنی عزیزم؟ خوش میگذره؟ جای من رو هم خالی کن
لیلا حنا
16 مرداد 90 23:18
هم خودش قشنگه هم اسمش. خدا حفظش کنه.
فهیمه مامان پرهام
18 مرداد 90 6:55
می گویند وقتی آب می نوشی بگو: یا حسین(ع) ،این روزها وقتی آب می بینی و نمی نوشی،آروم بگو: یا ابالفضل (ع) التماس دعا، خصوصا" وقت سحر و برای پرهامم کجائین؟ ریحانه جون خوبه؟ ببوسینش
هستی
18 مرداد 90 22:56
سلام عزیزم خوبی؟ دخمل نازت خوبه ؟تو هم بی معرفت شدیاااااااااااااا نه عکسی نه پستی هی وای من از دست تو نمیگی دلمون برای دخملت تنگ میشه ؟؟؟
مامان زینب
19 مرداد 90 18:10
هزار ماشالا عین پوسترای نی نی ها یه ای خانوم طلا
مهسا
28 مرداد 90 10:42
لباس بنفش خرسیت خیلی خوشگله عزیزم. مبارکت باشه خاله کی برات خریده؟


مامانم با خاله ام لفتن بلام خلیدن خاله مهسا
مامان دخملی ها
17 آبان 94 3:28
سلام ما هم دو تا دخملک داریم مث دخملای شما خوشحال میشم بیاین پیشمون
مامانی
پاسخ
وبلاگتون که رمز میخواد