همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

مامان ریحانه را بیشتر بشناسید!

1392/3/11 21:12
نویسنده : مامانی
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامان طهوراجون ازمون دعوت کرد تو یه نظر سنجی وبلاگی شرکت کنیم ما هم پذیرفتیم. نیشخند

قانونش هم اینه که 3 نفر دیگه رو هم دعوت کنی. از خود راضی

 

 

بفرمایید ادامه مطلب:


 

١- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟  هووووووووووو

2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟میرفتم تو چشم همسری



3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟ دیدن نی نی آینده .



4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ اسب
5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ پلنگ صورتی.

 



6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ هیچکدام، بس که آشپزیمدروغگو


٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟



٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ خب، "دریا" با مرغش آنقدر از اورانیوم حرف زد که خسته گشتید قهقهه

 

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

نی نی، نی نی چرا جیش کردی؟

شلوارتو چرا خیس کردی؟

مامان، مامان دیگه جیش نمی کنم

شلوارمو، دیگه خیس نمی کنم. زبان

 

10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟به آینده و عروسی دخترم .



11- چه رنگی هستی و چرا ؟سفید، خالی از هر رنگ و ریایی شیطان

                          
12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟ هیچ جا نمیرم عشقم ایرانه قلب



13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

بعدی نیشخند

14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ 3 نفر مثل هیچ کسنیشخند



15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ عمو قناد

16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ دوماد آینده

 

 
17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟اسم کنونی همون اسم دیگه است.


18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟البته که هلوووووووووونیشخند

                           

 
19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟       و   . و   .


20- کاشکی...... ؟کاشکی تموم نمیشد

 


 واما اون سه نفری که ما دعوتشون میکنیم:

نفر اول  هدیه جون قلب

نفر دوم ثناجون قلب

نفر سوم فتانه جون مامان آیلینقلب

 

 

 


 

پی نوشت:

مامان طهوراجون ممنون از اینکه ما رو هم دعوت کردین و البته شرمنده از اندکی کپی برداری.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

هدیه
11 خرداد 92 22:04
سلااااااااااااام عزیزم...ممنونم که دعوتم کردی عزیزدلمممممم..



- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟ از دست دادن عزیزام



2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟میرفتم پیش فردی که دوستش دارم تا ببینم چیکارا میکنه







3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟ بهش برسم..







4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ هاپو



5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ سیندرلا









6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ خب من هنوز مجردم و حالا حالا وقت دارم برای اینکه اشپزی رو کامل یاد بگیرم..

اما میتونم بگم فسنجون





٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

کمی فریاد میکشم





٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ خسته رفتیم دریا مرغی بخوریم بهمون گفتن این مرغ اورانیوم داره







9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

همیشه اسم تو بوده اول و اخر حرفام

بس که اسم تو رو خوندم بوی تو داره نفسهام

از گوگوش





10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟

گذشته : تولد بچهای همسایمون



اینده:اینکه در اینده کی قسمتم میشه





11- چه رنگی هستی و چرا ؟سفید

چون پاکه





12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟

استانبول رو خیلی دوست دارم







13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟



وقتی ردپای احساس سبز انسانیت خویش را در قلب کسی باقی بگذاری بیشتر از حاضرین حاضر خواهی بود حتی اگر غایب باشی



14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ مهمونی دعوت نمیکنم چون فردا دو تا امتحان دارم







15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟



بیماری



16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ مرحوم پدر بزرگ هام







17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟ روزهای طلایی





18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

هلووووووووووو









19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ زود اشکام میاد

کمی غیبت میکنم

همین.





20- کاشکی...... ؟کاشکی با هر چی خوب و بدش بهش میرسیدم






خیلی قشنگ بود عزیزم واقعا لذت بردم
نمی خوای تو وبلاگت بذاری؟

مامانی طهورا
11 خرداد 92 22:43
مرررررررررسی که دعوتمو قبول کردی


خواهش می کنم عزیزم من باید از شما تشکر کنم
مامانی طهورا
11 خرداد 92 22:45
پس شما وقتی عصبانی میشی الاکلنگ بازی میکنی

نه بابا فرشته و شیطونه تو مغزم الاکلنگ بازی می کنن و تصمیم گیری هم واقعا سخته که بخوای طرف کدومشو بگیری.
مامانی طهورا
11 خرداد 92 22:46
خصوصیات اخلاقیت منو کشتهداری خورشت قیمه درست میکنی

شایدم یتیمچه خودمون
مامانی طهورا
11 خرداد 92 22:47
بیچاره عمو قناد چه گیری دادیم بهش

بله اونم درست نقطه مقابل هم
مامان ثنا
12 خرداد 92 0:12
ماشالله به این دخمل با موهای نازش. مامانیش براش اسپند دود کن. به وبلاگ ثنا بانو سر بزن. خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

ممنون مامان ثناجون، از آشناییتون خوشحالم
مامان هدیه
12 خرداد 92 1:25
جواباتون زیبا بود
جمله سازیتونم که حرف نداره


ممنونم بانو
مامان آرشیدا
12 خرداد 92 11:59
ریحانه جون شما زیباترین میکی ماوسی هستی که تا حالا دیدم و آفرین به مامان باسلیقه شما

ممنون از لطفتون، از آشنایی تون خوشحالم
ثنا
12 خرداد 92 12:02
ممنونم از دعوتتون!
ولی خانومی من که این بازی رو انجام دادم!

جدی میگی؟
نمی دونستم
نفس
12 خرداد 92 17:53
سلامممم مامان ريحانه جونم چقدرخشگله اين كوچولو.باتبادل لينك موافقي؟ازوبلاگت خيلي خوشم اومد.من ازدوستاي ثنام

سلام خوش اومدین، نی نی ندارین؟
آشنای قدیمی
13 خرداد 92 12:00
سلام.به خدا شرمندتون هستم که نتونستم به موقع تولد ریحانه جون رو بهتون تبریک بگم.البته وظیفم اینکه حضوری با دست پر خدمت برسم.ببخشید تورو خدا.حالا بی زحمت رمزها رو میل کن برام تا بعدا باهم حرف میزنیم.دوستتون دارم.

خواهش می کنم دوختر دایی جونم، وظیفه از ماست.
یه مدته خاموش بودی چرا
ما هم دوستتون می داریم
الهام
14 خرداد 92 21:23

عالی بود
بعضی هاش رو که خیلی شیرین نوشته بودی مثل اون 2 بیت شعر و اون تیکه هم که نوشتی دوماد آینده


ممنون الهام جون
مامان طهورا عسلی
15 خرداد 92 6:55
سلام عزیزم. مدتی بود به دلایلی فرصت دست نداده بود به وبلاگتون سری بزنم. امروز که اومدم انگشت به دهان شدم.

ماشاالله این دختری شما چقدر بزرگ شده اصلا برام قابل باور نبود.

شمام سری به ما بزنید.....
خوشحال میشیم

حتما میایم پیشتون، خوشحال شدم.
ثنا
18 خرداد 92 11:24
گلم فدات شم یه خبرایی هستا!


پگاه مامان
19 خرداد 92 15:44
جوابهاتون زیبا بودند واقعا آوردن لبخند روی لبهای دیگران نعمت بزرگیه

ممنون از لطفتون
دخمل جیگر طلا
19 خرداد 92 22:46
اون آیکون دوماد آینده تون خیلی باحال بود


آناناس خانومی
20 خرداد 92 11:04
وای هووووووو

قضیه نی نی آینده چیه ؟




همین طوری خواستم طنزآلودش کنم
ریحانه (مامان پارسا )
21 خرداد 92 8:55
سلام من ریحانه مامان پارسا دردونه هستم عاشق و شیفته ریحانه شما شدم هزارماشااله به این همه نازی و خوشگلی و همینطور به خوش سلیقگی مامان گلش ریحانه تو لینک دوستای ما هست و من هر روز حتما به وبلاگش سر میزنم و کلی انرزی میگیرم خیلی خوشحال میشم شما هم به وبلاگ پارسا تشریف بیاورید و نظر بدید.

مامان پارساجون ممنونم از اینهمه محبت و مهربونی،
از آشناییتون خوشحالم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
ریحانه(مامان پارسا)
23 خرداد 92 8:42
سلام خانم خانما اگه زحمتی نیست یه رمز هم به ما بدید خیلی دوست دارم خاطرات ریحانه جونم رو بخونم ممنون ازتون.

ریحانه جون وبلاگتون جدیده ایشاا... در آینده نزدیک که بیشتر باهم آشنا شدیم رمز رو در اختیارتون میذارم
مامان حنانه زهرا
24 خرداد 92 20:11
خوب ازبعضی جوابا تفره رفتینا

ما اینیم دیگه

ریحانه(مامان پارسا)
30 خرداد 92 8:36
مبارک باشه قالب جدید ، راستی رمز چی شد جواب ندادی خانم گل

ممنونم، ایشاا... بعد از آشنایی بیشتر رمز هم میدم
مامان طهورا عسلی
3 تیر 92 0:56
سلام عزیزم. مدتی بود به دلایلی فرصت دست نداده بود به وبلاگتون سری بزنم. امروز که اومدم انگشت به دهان شدم.

ماشاالله این دختری شما چقدر بزرگ شده اصلا برام قابل باور نبود.

شمام سری به ما بزنید.....
خوشحال میشیم

مگه این متن بالا رو من نداده بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قول دادید میای؟؟؟؟؟

حالا باز هم منو نمیشناسی؟؟؟؟؟؟؟


نه اینکه نشناسم، من شما رو با اونیکی طهورا قاطی می کنم

علتش هم اینه که یه مدتی با هر دو فرصت ارتباط نداشتم.

برای همین ازتون خواستم آدرس بذارید تا راحت تر بیام وبلاگتون و نرم سراغ لینکدونی
مامان یاسمین زهرا
24 تیر 92 14:58
خخخخخخخ عمو قناد رو اعصاب منم هست