همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،همه هستی ام، گل بهشتی ام ریحانه جان ،، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
چراغ زندگیم روشناجونچراغ زندگیم روشناجون، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه و روشنای زندگی مون

نقاشی های آبان 93

1393/9/18 3:55
نویسنده : مامانی
2,467 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيعشیرینکم !

بی هیچ اغراقی مینویسم که عاشق تک تک این هنرمندی هایت هستم و خط به خط این نقاشی ها را اگر هزاران بار ببینم هرگز سیر نخواهم شد.

دختر کوچولوی من که قبلا حس میکردم علاقه ای به نقاشی ندارد، در آستانه 3 سال و نیمگی اش به یکباره استعدادش شکوفا میشود .

بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

نقاشی های اول علارغم یادآوری های من، بدون بدن هستند و پاها را مستقیما از سر آدمک میکشیدی خندونک

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

یک سر که اندازه یک صفحه ستخندونک

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

اینو کشیدی و گفتی: "مامان نی نی داره توپ بازی می کنه"

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

موهاشو خنده


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

و این هم نقاشی که من بی نهایت از دیدنش به وجد آمدم:

در آشپزخونه مشغول کار بودم که یهو بدو بدو اومدی پیشم و گفتی :" مامان ببین شما رو کشیدم اینم دامنت" تعجب

در پوست خودم نمیگنجیدم وقتی دیدم اولین بدن رو برای نقاشی من کشیدی...متنظر

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

عاشق کارتون باب اسفنجی هستی داشتی نگاش میکردی که یهو رفتی دفتر و مدادت رو آوردی و ازم خواستی برات باب اسفنجی بکشم و تو هم رنگ کنی که حاصلش شد این:

 

 

اون نارنجی تیره اولین رنگ آمیزیت بود و وقتی ازت خواستم با آرامش رنگ کنی بقیه جاهارو با احتیاط بیشتر و تمیزتر از قبل رنگ کردی و در انتخاب رنگ هم من هیچ دخالتی نداشتم.

اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

خاله جون ازت خواست نقاشیشو بکشی و تو هم اینجوری کشیدی:

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

باز این نقاشیت رو هم خیلی دوست دارم و کلی من و بابا بهش خندیدیم و قربون صدقه ات رفتیم:

 

اول سر بابا رو کشیدی و گفتی اینم پاهاش و مداد رو تا انتهای ضفحه کشیدی و من و بابا از خنده ترکیدیم ، بعدش هم مامان رو کشیدی که ریحانه کوچولوش رو در آغوش کشیده .

 


بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

اینم خیلی دوست میدارم به 2 دلیل:

یکیش مماغ پایین تر از لب خندونک

و دومیش دکمه های افقی لباسخنده


قربون دستای کوچولوی هنرمندت بشم ، هستی منبكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

پسندها (6)

نظرات (37)

فهیمه
18 آذر 93 7:41
سلام ریحانه جووووووووووون خیلی نقاشی هات بامزه س خاله جون خوش به حالت که این مامان خوش حوصله ت انقدر قشنگ ثبت شون کرده
مامانی
پاسخ
مرسی فهیمه جون واقعا ممنونم، از نکات آموزنده ات استفاده کردم باید مطالعاتم رو بیشتر کنم
بابا و مامان محمد طاها
18 آذر 93 11:52
سلام ریحانه جون از نقاشی هات واقعا لذت بردم
مامانی
پاسخ
ممنون
سمیرا مامان پرنیان
18 آذر 93 22:21
آفرین عسیسمممم برای بچه 3ساله خیلیییی عالیه
مامانی
پاسخ
ممنون
عمه فروغ
19 آذر 93 18:03
چه نقاشی های زیبایی ماشاا.. به ریحانه نازنین
مامانی
پاسخ
مهتاب مامان اشكان
19 آذر 93 18:17
سلام.ماماني بايد بخاطر اين دختر هنرمندت به خودت ببالي.ريحانه جونم واقعا عاليه[ماچ خوشحال ميشم از وبلاگ پسر من هم ديدن كنيد.ممنون.
مامانی
پاسخ
سلام گلم خواهش میکنم، چشم میام پیشتون
فهیمه
21 آذر 93 10:30
وای یادم رفت تیک خصوصی رو بزنم
مامانی
پاسخ
تو که چیزی ننوشتی گلی
روياي خيس
24 آذر 93 0:26
سلام فرناز جونم خوبي فدات شم؟ ريحانه خوشگل خاله خوبه؟ ببخشيد دير رسيدنم اخه يه چند روزيه همش يا بيرونم يا مشغول درسم ويا به مامان كمك ميكنم... قربون ريحانه جونم برم با نقاشي هاي قشنگش خب از مامانش ياد گرفته ديگه بابا اسفنجي رو به اون خوشگلي كشيده و ريحانه كوچولو به نازي رنگش كرده... دلم براتون تنگ شده بوداااا
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ما خوبیم گلی خودت خوبی؟ لطف داری عزیزم ما هم دلمون برات تنگیده بود
روياي خيس
24 آذر 93 0:26
مامانی
پاسخ
روياي خيس
25 آذر 93 17:46
منم بد نيستم روزام ميگذره
مامانی
پاسخ
ایشاا... به شادی و خوشی بگذره
مامان النا و ایلیا
25 آذر 93 18:19
عزیزممممممممم چقد قشنگ ماشالله
مامانی
پاسخ
روياي خيس
7 دی 93 23:06
فرناز جونم چرا نمينويسي برامون؟؟؟ از ريحانه جون ....گريه ميكنماااا
مامانی
پاسخ
مینویسم عزیزم چند تا کار خیر پشت سر هم تو خونواده مون داشتیم
مامان ارمیا و ایلمان
8 دی 93 9:46
ای جانم. چقدر قشنگ کشیدی خاله. ایشالله همیشه موفق باشی.
مامانی
پاسخ
روياي خيس
12 دی 93 13:15
گلم كجايي چرا نمينويسي؟
مامانی
پاسخ
ممنون که سراغمو گرفتی عزیزم
روياي خيس
21 دی 93 16:22
مامانی
پاسخ
متاسفم نگرانت کردم
sheyda
26 دی 93 18:25
سلام دختر گلی دارین خدا براتون حفظش کنه میتونم بپرسم مدل دوربینتون که باهاش عکسای ریحانه جونو میگیرین چیه؟؟؟عکساتون خیلی زیبا و با کیفیته...ممنون میشم...
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون دوربینم Cannon هست چند ساله که دارمش اما جدیدا ازش راضی نیستم و حس میکنم تاریک شده عکسام بیشتر با فتوشاپ نورش رو تنظیم میکنم
مامان نازنین خانوم
27 دی 93 12:58
سلام خانومیییی دلم براتون یه ذره شده بود ماشالله به ریحانه خانم منم رمز میخوام لطفا
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم دل ما هم براتون تنگ شده چه عجب از این ورا ؟ فک میکردم وبلاگتون تعطیل شده !!!
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
29 دی 93 0:21
ماشاا... چشم کف پاش، چه جیگری شده برا خودش. یه پارچه خانمه. عزیزم اسپند دودش کن.
مامانی
پاسخ
ممنون خانومی لطف داری
قیمت پرینتر
13 بهمن 93 10:18
ممنون از سایت عالیتون خیلی خوب بود مرسی لایک
رویای خیس
22 بهمن 93 12:16
گلم خوبی؟ ریحانه جونم خوبه؟ چه خیرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشالا همیشه سرتون گرم کارهای خیر باشه!
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم خوبیم
رویای خیس
6 اسفند 93 18:58
رویای خیس
25 اسفند 93 1:13
رویای خیس
16 فروردین 94 22:28
سلام فرناز جونم خوبی؟ گلم ریحانه جون خوبه؟ عیدتون مبارک باشه ایشالا سال خوبی داشته باشین فرناز چرا نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟ نگرانتونمممممممممممممممممممممم
مامانی
پاسخ
ممنونم از اینکه سراغمون رو میگیری عزیزم عید شما هم مبارک باشه نگران نباش خیره
رویای خیس
25 فروردین 94 11:30
سلام عزیزم خوبی؟ گلم بارداری؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
سمانه مامان پارسا جون
26 فروردین 94 14:06
سلام عزیزم خوبید؟ خوشید؟ سال نو مبارک رمز لطفا
مامانی
پاسخ
تلگراف زدم عزیزم
رویای خیس
28 فروردین 94 12:28
فرناز جونم بارداری؟؟؟؟ درست متوجه شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
مامان گیسو جون
8 اردیبهشت 94 10:57
خصوصی
رویای خیس
9 اردیبهشت 94 1:45
شیما مامان شاهین کوچولو
11 اردیبهشت 94 18:12
اتلیه تخصصی کودک نیارتا هدیه ای حرفه ای و هنری به ارزش 200000 ریال (عکس اتلیه بهمراه شاسی) به همه مامانای وبلاگی و نینی های ناز وبلاگی در روز تولدشون رایگان اهدا میکند... ادرس اینستاگرام: atoliyeniyarta منتظر حضور گرمتون هستیم...
مامان فتانه
16 اردیبهشت 94 16:32
سلااااام.بعد مدت ها اومدییییین...خانمی رمز
مامانی
پاسخ
فتانه جون تلگراف زدم براتون
عمه فروغ
16 اردیبهشت 94 19:55
سلام عزیزم خوب هستید؟ریحانه گلم خوبه؟ خوشحال میشم اگه امکانش هست به من هم رمز بدید
مامانی
پاسخ
براتون تلگراف زدم
مامان فتانه
16 اردیبهشت 94 21:50
عزیزم عالی بوووودن
بابا و مامان محمد طاها
18 اردیبهشت 94 19:52
سلام ریحانبانو جان دوباره که رمز رو عوض کردین اگه میشه دوباره بهم رمز بدین تشکر
مامانی
پاسخ
تلگراف زدم براتون
رویای خیس
19 اردیبهشت 94 20:35
منم رمز میخوامممممممممممممممم!
مامانی
پاسخ
به روی چشم عزیزم
آناناس خانومی
20 اردیبهشت 94 11:36
جوجو تو دلی ؟ وااااای خدای من فرنازجون رمززززززز
مامانی
پاسخ
آناناسی جونم اومدم رمز بدم کامنت دونیت ایرور 503 میداد بعدا دوباره امتحان میکنم
مامان النا و ایلیا
10 خرداد 94 13:59
سلاااااااااااام منم رمز میخوامممممممم نی نی دووووووووووم مباررررررررررک
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم کامنت دونی بلاگفا برام باز نمیشه ایرور میده ممنون
خاله مرضی
24 تیر 94 4:09
سلام... چه بچه ی نازیه!ماشاالله! به ما هم سر بزن عزیزم
مامان النا و ایلیا
24 مرداد 94 11:59
سلام رمز جدید به من نداددددددددددددددددی
مامانی
پاسخ